Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Corona virus

Gewoon iedereen naar zijn werk laten gaan, en alle kinderen naar school.

Ik dacht dat we het hadden over het voorkomen van een uitbraak. Niet of er wel of niet vaccins zijn, of dat God de virusssen ook gemaakt heeft.

Klinkt natuurlijk hardstikke leuk om alles op 1 hoop te gooien en er een ondoorzichtige brij van te maken zodat er totaal geen zinnige discussie meer gevoerd kan worden.

Bij een uitbraak van een besmettelijke dodelijke ziekte... Blijf zoveel mogelijk thuis.

Met drie weken is het dan voorbij.

Maar ja, dankzij een kwakkelend VRIM en regering zitten er straks duizenden mensen ziek thuis en gaan er honderden dood.

Althans dat is wat er verwacht word, en als je naar Italie kijkt zie je zomaar dat dat weleens kan gaan gebeuren in Nederland.

Maar... gewoon naar je werk gaan hoor, lekker in de kroeg zitten etc etc. Gaat u maar rustig slapen, er is niets aan de hand...

Veel mensen zijn gewoon domme wezens, heel erg domme wezens.

Re: Corona virus

Sorry, typefoutje: RIVM...

COVID-19 – ZIJN WE SLACHTOFFER VAN EEN PANIEKVIRUS?

CITAAT:

"Gemiddeld sterven er volgens het RIVM 2700 mensen per jaar door griep in Nederland. En jaarlijks krijgt 1 op de 10 mensen griep.

Waarom is niet duidelijk, maar de seizoensgriep is in tegenstelling tot COVID-19, geen meldingsplichtige ziekte, dus de cijfers zijn mogelijk aangedikt. Maar uitgaande van de cijfers van het RIVM is dit de realiteit:

Elke winter krijgt 1 op de 10 mensen de griep. Dat komt neer op 1,7 miljoen Nederlanders. Heeft u ooit iets gehoord over quarantainemaatregelen, thuiswerken, het afgelasten van bijeenkomsten of het nalaten van handen schudden vóór 2020?"
EINDE CITAAT

BRON: https://stichtingvaccinvrij.nl/covid-19-zijn-we-slachtoffer-van-een-paniekvirus/

Re: COVID-19 – ZIJN WE SLACHTOFFER VAN EEN PANIEKVIRUS?

Vergeet ook niet dat toen er ongeveer 80.000 besmet waren in China er ongeveer weer 50,000 weer genezen waren. Dus ik denk ook dat dit allemaal opklopperij is. Misschien heb ik het wel verkeerd maar ik denk dat dit allemaal met opzet gedaan is. Een virus gemaakt door de mens om meer controle over de mensheid te krijgen. Ik denk dat dit spelden prikjes zijn tot een groter geheel om de maatschappij een kant op te sturen.

Zo juist las ik dat er nu wereldwijd 156.000 mensen ge-infecteert zijn. Waarvan er 75.000 weer genezen zijn en het aantal overledenen staat nu op 5833 mensen. Dat is ongeveer 2% sterf gevallen in totaal. Over de jaarlijkse griep hoor je er niets over ondanks dat men daar wel medicijnen voor hebben. Het corona-virus is nog geen medicijn voor en dat is de angst waar mee gespeeld wordt.

In Nederland zijn nu 959 besmettingen vast gesteld en waarvan er 12 aan zijn overleden. Dat betekent dat er minimaal 230.000 mensen in Nederland eerst besmet moeten zijn om 2700 doden tot gevolge van te hebben. Om de jaarlijkse stand te halen aan de doden van de jaarlijkse griep, dus voorlopig nog geen angst aan mijn broek. Voorlopig wc papier genoeg ook hier slaat men elkaar de tent voor uit.

Het lijkt wel het gekkenhuis wel waar men als bezetenen over elkaar heen loopt.

Ondanks dat ik tot 'n risicogroep behoor, en daarom de oproep krijg, om jaarlijks de griep prik te halen, heb ik dat nog nooit gedaan.
- En ik heb dus echt ook al jaren geen griep gehad, op 'n kleine verkoudheid na.
Ik geloof in het vermogen van ons menselijk lichaam, om dat sterkt te maken/houden, genoeg weerstand op bouwen dus.

Nu wil ik dit niet als generaliserend bericht delen, maar enkel, dat men zich niet te snel moet laten vaccineren.

Welke rotzooi krijg je dan wel niet in je lichaam.

Gezonde voeding, hygiëne, en genoeg buitenlucht en beweging, zijn de beste remedie.

Ben ik dan toch maar blij dat er veel medicatie is uitgevonden.

Insuline o.a. Met dank aan de onderzoekers...

https://www.diabetesfonds.nl/over-diabetes/diabetes-in-het-algemeen/geschiedenis-van-diabetes

Laat me ook ieder jaar vanaf 1979 jaarlijks inenten tegen de dan heersende griep. Via werkgever kon dit toen ook gratis.

Een jaar niet gedaan, en ben toen echt vreselijk ziek geweest van de griep. Geen twijfel daarna meer gehad.

Deze is wel leuk als tegenhanger voor al die Misère, die nu opgeworpen wordt.

https://www.dumpert.nl/item/7863285_915e8bd9