Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
Bericht van overzijde gepost door de moderator van het Zuster DB

Posted by Moderator on 15/3/2020, 13:07:10, in reply to "Re: Wie is Hope"
Edited by administrator moderator02 15/3/2020, 13:07:37
Ter verduidelijking het volgende. In mei 2018 is de nieuwe privacy wetgeving ingegaan. In de loop van 2018 zijn door de uitgever van deze site, www.boardhost.com allerlei wijzigingen doorgevoerd. Zo verdween de gedeeltelijke plaatsing van ip-nrs onder ieder bericht. En later verdween het geheel publiceren van het ip-nr uit het Posting-log wat de moderatoren kunnen inzien. Dat maakt het lastiger om te zien wie een bericht plaatst.

Dan het VPN verhaal. Bans zijn niet opgeheven om het gebruik van VPN mogelijk te maken. Bans hebben daar niets mee te maken. Met een VPN kun je een ban omzeilen omdat je met een VPN je ip identiteit kunt veranderen en je berichtenverkeer versleuteld verstuurt. Daardoor is het moeilijker vast te stellen of een poster onder meer namen berichten plaatst. Het gebruik van VPN of anonieme proxy is prima. Iedereen mag zijn of haar identiteit hier beschermen op de manier die men zelf wil.

Het bannen heb ik medio januari 2019 afgeschaft omdat het mij beter leek en lijkt om op berichtenniveau te modereren. Op het effect daarvan is en blijft kritiek. Dat mag, want modereren is partijdig en oneerlijk, vooral als men geen oog heeft voor de eigen rol en gedrag. Het zij zo.

Kiekeboe zegt dat alles te traceren is. Ongetwijfeld, maar die kennis is bij mij niet aanwezig.
Gelet op het bekende gedrag van degene waarvan wordt verondersteld dat het Hope zou zijn kan ik uitsluiten noch bevestigen dat dit die persoon is. Op mijn verzoek tot contact is geen reactie gekomen.

Moderator

https://members.boardhost.com/getuigen/msg/1584270430.html

Ik post hier mijn reactie.

Omdat ik de Mod, van het zuster DB niet vertrouw.
En mijn bedenkingen zijn weer eens terecht te noemen!

lees de laatste alinea nog maar eens goed!

Ik citeer:

Gelet op het bekende gedrag van degene waarvan wordt verondersteld dat het Hope zou zijn kan ik uitsluiten noch bevestigen dat dit die persoon is. Op mijn verzoek tot contact is geen reactie gekomen.t

De Mod. doet hier 'n suggererende uitspraak!

Hij/zij bevestigd enigszins, dat, wat! er al eerder op het Zuster DB werd gesuggereerd,
-dat ik evt daar zou hebben gepost als ene: Hope.

En dat is zéér beslist NIET!!! waar.

heb ik daar nooit proxy free gepost?

- wat hij heel subtiel in zijn woorden brengt!

ja!!!

- dat heb ik ooit gedaan in 'n heel ver verleden,
toen ik weer eens onterecht werd geband, door de grillen van de moderatie van die tijd.

MAAR!!!!!

Deze moderatie weet heel goed, dat ik al jaren!

-onder mijn eigen IPR nummer daar gepost.
Hij/zij kent mijn persoonlijke mail adres.

Mijn persoonlijk IPR nummer, wat ik dus al jaren gebruik, op het zuster DB en ook op dit DB.

Ik ga daar!

-verder niet op in,

Voor mij is het weer eens duidelijk.

-dat de moderator, vandaar, niet op de juiste plek zit!

Maar graag zaken anders voorgesteld, dan ze in werkelijkheid zijn

Faith

psje ik heb hier geen zin meer in, allemaal alle goeds.

Re: Bericht van overzijde gepost door de moderator van het Zuster DB

Zou het ook doemdenken kunnen zijn? Lees het namelijk niet op die manier, zoals F. uitlegt.

Maar goed. Ieder mens zit anders in elkaar. Er wordt alleen maar iets verduidelijkt, hetgeen anders begrepen werd. Meer lees ik er niet in.

Hoi Faith,

Wanneer leer jij nou eens overal schijt aan te hebben?

Geloof, hoop en liefde.

Faith, Hope en . . . . ik dacht ook dat jij het was :smiley:

En wat dan nog?

Degene die DB naar de filistijnen hebben geholpen is de moderator zelf en een stel konte likkers daar.

Doe lekker je ding, wat jij leuk vind.

RAM
Hoi Faith,

Wanneer leer jij nou eens overal schijt aan te hebben?

Geloof, hoop en liefde.

Faith, Hope en . . . . ik dacht ook dat jij het was :smiley:

En wat dan nog?

Degene die DB naar de filistijnen hebben geholpen is de moderator zelf en een stel konte likkers daar.

Doe lekker je ding, wat jij leuk vind.
Dag Ram,

-morgen ga ik officieel 'n aanklacht in dienen.

tot hier, en niet verder!

Had de moderator maar z'n werk gedaan, toen oa "Sub Rosa" en andere intriganten daar posten.

Deze Moderator is 'n Opportunist.

-Met goedkeuren!

- en dat DB is 'n werkelijk gevaar, voor onze samenleving!
Waar oa naieve meelezende jg in 'n web, van leugens kunnen belanden.
En waar hoge heren lol aan schijnen te beleven.

Zéker onder dat bewind.

Waarvan Martijn, wie dat ook is, maar daar kom ik wel achter!
dus ooit de oprichter van was.

Deze! moet zich diep schamen, voor wat hij heeft laten bestaan.

tot zóver.

Je zuster Faith.

Dag Faith

Ik weet niet wat je bedoeld met officieel een aanklacht indienen, maar ik kan je op voorhand al zeggen dat een klacht, of aanklacht indienen weinig tot geen zin heeft.

Boardhost.com is een buitelandse onderneming die plaats bied aan mensen om een forum te starten en te onderhouden.

Boardhost.com heeft universele gedragsregels (die op het DB met voeten getreden worden) maar je zal moeten aantonen, middels gekopieerde postings wat daar gebeurt.

Ik vraag me af of ze Nederlandse medewerkers hebben, ik heb dat niet uitgezocht, maar het zou zomaar eens kunnen.

Boardhost.com heeft een klachten pagina waar je een formulier in kunt vullen met jou klacht danwel klachten.

Belangrijk is dan om de datums van de verschillende gekopieerde postings te hebben. Ik neem aan dat boardhost.com letterlijk alles bewaard wat er gepost word op hun forums. Dit verwacht ik omdat ze daar een deel van hun omzet weg kunnen halen middels die data te verkopen aan derde partijen die snuffelen voor advertentie inkomsten of andere informatie.

Je zal dus waarschijnlijk in overleg moeten met mensen die geen Nederlands kunnen spreken en of schrijven.

Althans als je de klacht(ten) indiend bij boardhost.com.

Als je naar de politie wil gaan dan geld hetzelfde wat betreft de gekopieerde postings. Helaas is de politie onderbezet en heeft ze denk ik ook niet echt zin, om een 20 jaar bestaand forum helemaal uit te pluizen wie wat waar waarom wanneer hatelijk gepost heeft om tot een gerede aanklacht te komen. Simpel gezegd, het OM zal je zaak op voorhand al seponeren.

Er zijn andere wegen, maar die kosten heel veeeeeeel geld en heel veeeeeeeeeel tijd en moeite.

Bespaar je de moeite, slikken, en daar niet meer posten als je niet elke keer met de zieke frustraties van anderen geconfronteerd wilt worden.

Custodes
Dag Faith

Ik weet niet wat je bedoeld met officieel een aanklacht indienen, maar ik kan je op voorhand al zeggen dat een klacht, of aanklacht indienen weinig tot geen zin heeft.

Boardhost.com is een buitelandse onderneming die plaats bied aan mensen om een forum te starten en te onderhouden.

Boardhost.com heeft universele gedragsregels (die op het DB met voeten getreden worden) maar je zal moeten aantonen, middels gekopieerde postings wat daar gebeurt.

Ik vraag me af of ze Nederlandse medewerkers hebben, ik heb dat niet uitgezocht, maar het zou zomaar eens kunnen.

Boardhost.com heeft een klachten pagina waar je een formulier in kunt vullen met jou klacht danwel klachten.

Belangrijk is dan om de datums van de verschillende gekopieerde postings te hebben. Ik neem aan dat boardhost.com letterlijk alles bewaard wat er gepost word op hun forums. Dit verwacht ik omdat ze daar een deel van hun omzet weg kunnen halen middels die data te verkopen aan derde partijen die snuffelen voor advertentie inkomsten of andere informatie.

Je zal dus waarschijnlijk in overleg moeten met mensen die geen Nederlands kunnen spreken en of schrijven.

Althans als je de klacht(ten) indiend bij boardhost.com.

Als je naar de politie wil gaan dan geld hetzelfde wat betreft de gekopieerde postings. Helaas is de politie onderbezet en heeft ze denk ik ook niet echt zin, om een 20 jaar bestaand forum helemaal uit te pluizen wie wat waar waarom wanneer hatelijk gepost heeft om tot een gerede aanklacht te komen. Simpel gezegd, het OM zal je zaak op voorhand al seponeren.

Er zijn andere wegen, maar die kosten heel veeeeeeel geld en heel veeeeeeeeeel tijd en moeite.

Bespaar je de moeite, slikken, en daar niet meer posten als je niet elke keer met de zieke frustraties van anderen geconfronteerd wilt worden.

Dag Custodes,

wat mijn kansen zijn?

- wil ik niet over ná denken.

Maar ik vind, dat iemand de eerste moet zijn!

Dan ben ik dat maar,

-geen!

of weinig kans, houdt mij nu niet meer tegen.

groetjes Faith

.

Voor Ram en Custodes, even 'n aanvulling.

@ Ram:

het kan onschuldig lijken wat er daar gebeurd, maar dat is het niet, jij dacht net als andere dat ik daar onder de nick Hope zou hebben gepost, wat ik dus zeer beslist niet heb gedaan, maar deze haalt dus wél zinnen uit mijn berichten, die ik op dit DB heb gepost, en gebruikt ze daar, dat noem ik echt identiteits beroving.

Daarbij komt dat de moderator echt wel in staat is te traceren, wie die poster is.
Want alle proxyfree nummers zijn eerst door deze goedgekeurd en deze weet dus wie die proxy free nummers gebruikt.

@ Custodes:

ik post daar niet meer, na alle toestanden, ik heb enkel de moderator aan geschreven, toen er 'n bericht van mijn hand, wat ik op dit DB had gepost, gewoon onder mijn nick name faith, daar dus anoniem werd geplaatst, en ook niet in z'n geheel, maar er werd dus met dat bericht geknoeid.

Wat ze daar nog allemaal doen, interesseert mij eigenlijk helemaal niks meer, maar ik wordt op deze wijze constant geprovoceerd.
En dus gisteren nota bene door de moderator ook nog eens 'n keertje.

Dat gaat voor mij allemaal echt veel te ver.

Ik ben daar altijd open en eerlijk geweest, de meeste zullen zelfs mijn persoonlijke naam kennen.

De moderator in elk geval wel.

Waarom laten zij mij niet gewoon met rust.

Ik was gisteren behoorlijk overstuur, en waar en hoe ik mijn klacht ga doen, weet ik nog niet.

_Ik heb ook geen enkel bericht bewaard, dat heb ik eigenlijk nooit echt gedaan.

Maar ik ga mijn klacht dan toch voor leggen, bij de DB aanbieder van daar B.C.

Dan is er op z'n minst melding van gemaakt.

En hoop ik dat overzijde mij met rust laten, dus ook de moderator met zijn/haar valse insinuaties.

thats all

groetjes Faith.