Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Vervolg: van mijn zoek actie naar de BEHEERDER, en dus de VERANTWOORDELIJKE, van het Zuster DB.

Ken het zelfs nog van de beginperiode dat ik er kwam zo rond eind 2014. Was in wezen niet anders dan nu.

Maar goed.

Re: Vervolg: van mijn zoek actie naar de BEHEERDER, en dus de VERANTWOORDELIJKE, van het Zuster DB.

Dag beste geïnteresseerde, na mijn korte zoek actie.

Weet ik, inmiddels,

- hoe Martijn De Beheerder van het Zuster DB voluit heet.

Uiteraard ga ik dat niet openbaar zeggen.

Toch zou ik het wel willen weten wie hij is. Dat maakt mij dan duidelijker wat voor spel daar gespeeld word.

Henk
Dag beste geïnteresseerde, na mijn korte zoek actie.

Weet ik, inmiddels,

- hoe Martijn De Beheerder van het Zuster DB voluit heet.

Uiteraard ga ik dat niet openbaar zeggen.

Toch zou ik het wel willen weten wie hij is. Dat maakt mij dan duidelijker wat voor spel daar gespeeld word.
Dag Henk, wellicht wil je je best gaan doen?
Om mijn zinnen (qoutes) niet in jouw bericht te zetten.
Of anders melding te maken wat ik schreef,(qoute) dat zijn normale omgangs normen op 'n discussie forum.
Dit om verwarring te voorkomen.
-Ik heb ze weer even zwart gemaakt.

Ik kan je verder niet helpen.
Dit is mijn persoonlijke actie.

Pas als alles duidelijk en helder is.
Komt de waarheid naar buiten.

Alvast bedankt.

mvg Faith

Het feit dat jij je bezondigd hebt aan de daden waar je van beschuldigd word door mij en anderen, en je constante verdediging van je walgelijke gedrag laat aan iedereen zien wat je voor manneke bent.

Eentje is erachter gekomen wat voor trieste figuur je eigenlijk van binnen bent.

Ook ben je een lafaard en bang. Na het publiceren van mijn adres op dat andere forum en de uitnodiging van mij om het uit te praten ging je daar niet op in.

Pas toen er een vrouw met je mee wou naar mijn huis, was je wel bereid om langs te komen :joy:

Echter het bleek dat mijn adres "toevallig" niet meer bekend was en dus ging het niet door omdat ik inmiddels niet meer wou.

Je bent bang. En dat is voor jouw een goed teken, want het betekent dat je iets fout hebt gedaan, anders was je niet bang. Dat geeft jouw de mogelijkheid om je essentie te veranderen.

Veel geluk, succes en God's steun daarbij.

Dank je. Jij ook, met gezond verstand daarbij.
En nu ga ik ff doorspoelen. Daar ga je ...