Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Stel je voor?

Ik vind het persoonlijk ook niet oké, jij plakt daar gewoon maar wat berichten,

Mag ik jou vragen, wat vind je er persoonlijk niet oke aan. Heeft het soms iets te maken dat ik iets daar op het bord plaatste? Bij een groep die elke keer weer rotzooi schopt. Ik ben benieuwd waarom je dat zo ziet.

Henk
Ik vind het persoonlijk ook niet oké, jij plakt daar gewoon maar wat berichten,

Mag ik jou vragen, wat vind je er persoonlijk niet oke aan. Heeft het soms iets te maken dat ik iets daar op het bord plaatste? Bij een groep die elke keer weer rotzooi schopt. Ik ben benieuwd waarom je dat zo ziet.
Als jij eerst fatsoenlijk leert te qouten, wil ik wél ingaan op jou vragen Henk.

Nu sluit ik met dit bericht,

- dit door mij aangemaakte topic, want het was enigszins als grap bedoelt.

Tok, tok tok! zei de Hen.

Maar psje 'n discussie forum is geen persoonlijk blog.
waar gelovigen extremisten, enkel maar berichten neer kunnen zetten,
- ik zie jou nergens in discussie gaan.

Maar enkel plaatsen en plakken, van berichten.

Wellicht kunnen "WIJ" het nog eens inhoudelijke gaan hebben over b.v de opname leer?

Gebaseerd op
1 Thessalonicenzen 4:13 t/m 18

Of de algemene redding der mensheid.?

- 1 Tim 4:10 , zie ook Romeinen hoofdstuk 2.

Tenminste als je dit aandurft met 'n vrouw?

tot zo ver.

Faith

Maar psje 'n discussie forum is geen persoonlijk blog.
waar gelovigen extremisten, enkel maar berichten neer kunnen zetten,
- ik zie jou nergens in discussie gaan.

Zeg het nauw zelf eens kun je dan met hunnie in discussie treden. Mijn ervaring van de afgelopen 15 jaar heeft laten zien dat het niet gaat. Zoals ik jou in schat ben je wakker genoeg om dit te weten. Zelf kom je al enige tijd niet meer op dat discussie bord, ik zou zo zeggen ga dan de dialoog met ze aan.

Wellicht kunnen "WIJ" het nog eens inhoudelijke gaan hebben over b.v de opname leer?

Dat hebben wij in het verleden al zo vaak gedaan. Ik heb jou daar het een en ander van laten zien. Maar je reageerde daarop dat je het niet geloven kan. Dus dan weet ik dat dan ga ik niet weer opnieuw alles uit de kast halen om jou te over tuigen van wat je niet ziet. In tegenstelling van jou tot de rest is met jou wel een leuke discussie op te bouwen maar als jou kijk op bepaalde inzichten anders is dan laat ik het hierbij.

Dan vraag ik me toch wel af AB, waarom je daar komt. Je ondersteunt niet eens jouw berichten met linken waar je het vandaan hebt gehaald. Over ruziezoeken gesproken. :disappointed: Je lijkt er wel lol aan te beleven. Of toch is er ene Hoop zeker, in bange dagen. :joy: Laat me niet lachen om jouw berichten hier ..., en daar. hahahaha

:joy:

Ik houd wel van boeken, maar heb ze niet lief.
Zelfs Beatrijs ging niet zover, en zij ging ver.

C
Ik houd wel van boeken, maar heb ze niet lief.
Zelfs Beatrijs ging niet zover, en zij ging ver.
Bedoel je Beatrix Potter, C,

Ik vind haar verhalen en illustraties zó leuk.

https://www.youtube.com/watch?v=SZyWh6ggFaY :relaxed: :wink:

Beatrijs was een non, die zo'n beetje in de Middeleeuwen leefde. Als het verhaal over haar, waar zou zijn geweest, weet men niet. Ze koos op den duur voor haar jeugdliefde. Toen het geld op was ... ging haar leven niet echt van een leien dakje. En keerde ze, na wat omzwervingen in de loop der tijd gewoon weer naar het klooster terug. Op School werd er aandacht aan besteed. :) Dat jij dat niet weet Faith, wonend in het katholieke Brabant. Mooi verhaal, dat wel.

GeeDee
Beatrijs was een non, die zo'n beetje in de Middeleeuwen leefde. Als het verhaal over haar, waar zou zijn geweest, weet men niet. Ze koos op den duur voor haar jeugdliefde. Toen het geld op was ... ging haar leven niet echt van een leien dakje. En keerde ze, na wat omzwervingen in de loop der tijd gewoon weer naar het klooster terug. Op School werd er aandacht aan besteed. :) Dat jij dat niet weet Faith, wonend in het katholieke Brabant. Mooi verhaal, dat wel.
tjeetje zeg dat ik dat niet wist, maar wordt jij nu nooit 'ns moe van je gezuig en gelik.
Uiteraard behoef ik geen antwoord, maar jou hijgen, kreunen en steunen in mijn nek wordt wat nattig.
Wat 'n reden was om het andere DB te verlaten.
Het landelijke advies is om minstens 1/1/5 meter afstand te houden,

-maar jij bent erger, dan het corona virus! zelfs virtueel besmet je mensen.

Wat wil jij van mij?
Uiteraard is deze vraag retorisch bedoeld.

Hoepel toch op, met je gezuig, gelik en andere vormen om mij te besmetten.

Oftewel ******* toch op naar de overzijde, politieke trut.

Tot zó ver maar meer, ik wil niks met jou, ik kan niks met jou en ik wens niks met jou. duidelijk!

WHOOWH,moet GeeDee nu bang worden? Tjeetje zeg, jammer toch. Dit is toch een vrij board, waar iedereen komen wil, en mag.

Jammer, maar GeeDee is er wel weer eventjes. Dat het jou niet zint is iets heel anders.

En dat je het moeilijk vindt, om andere meningen hier te horen, of aanvulligen, die jou niet bevallen, helaas, maar ga niet weg.

Maar ja. Tja, wat nu?

Kom af en toe toch kijken, en geef antwoord waar antwoord op gegeven mag en kan worden.

Dat jij het niet zint, jammer dan.

Ga me niet verlagen tot jouw manier van gescheld, maar vind het wel erg minderwaardig. Mag ik dat vinden?

Ja GeeDee, dat mag je vinden (geef ik zelf maar even antwoord: Jij bent tenslotte mijn grote voorbeeld (NOT!) )

Jaag je zo altijd mensen weg, die niet sijsjeslijmen met jou, en geen antwoord geven, zoals jij het wenst?

Kan namelijk zelf wel bepalen waar ik wel, en niet kom.

Vreemde manier van omgang, die je er op nahoudt. Nog christlijk eigenlijk ook. ToPPie!!!

Of was ik vergeten, dat dit board alleen een klankboard is voor ene Faith?? Geloof in jouzelf waarschijnlijk.

Hope en Love ... horen daar dan niet bij, blijkt maar weer.

Nou ga lekker door met jouw gezever dan. Het slaat als een tang op een varken, en daar reageer ik even op.

Dat mag gewoon, en was je zeker even vergeten. hahahahaha

Tot volgende keer maar weer.

Dag Faith

GeeDee