Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Vertrek

Dag C,

Ik wil je enorm bedanken voor je morele steun.
Blijf gezond,

groetjes Faith

C
Ivm voortgaande ontwikkelingen zal ik vooralsnog niet meer op de boarden verschijnen.
De eigenaar e.a. kunnen via onze gebruikelijke uitwisselingsmedium contact opnemen.
Het ga jullie goed en blijf gezond.
C
Dag C.,

Jij bent een "ouwe getrouwe", jammer dat je met emeritaat gaat.
Ik hoop je toch terug te zien, hier of aan de "overkant".
Hopelijk is het moderatie-gedoe gedoe niet de aanleiding want dat is slechts gerommel in de marge!
Het ga je goed en hopelijk tot ziens!

Groeten, Joop

Ik verwacht dat Mitch oetl*l Apostata wel weet te, tja hoe zal ik dat noemen ..., en voor het overige wens ik mij uitsluitend in integere oorden te bewegen. En dat is noch hier, noch daar !!!
Veel (ex-)JG doen in achterbaksheid en realiteitsvervalsing niet voor elkaar onder. En wat de ondermaats geestbezweerders daar betreft, ik ben zeer blij met onze Gezondheidszorg, een stuk gezonder dan Phantasia Religiosa.
Geef mij mijn 'Wereld' maar, een stuk meer betrouwbaarder en integer.
Het ga jullie goed en Faith, bedankt voor je bedankje!

C
Ik verwacht dat Mitch oetl*l Apostata wel weet te, tja hoe zal ik dat noemen ..., en voor het overige wens ik mij uitsluitend in integere oorden te bewegen. En dat is noch hier, noch daar !!!
Veel (ex-)JG doen in achterbaksheid en realiteitsvervalsing niet voor elkaar onder. En wat de ondermaats geestbezweerders daar betreft, ik ben zeer blij met onze Gezondheidszorg, een stuk gezonder dan Phantasia Religiosa.
Dag C,,

Wie is de Oetlul?
Mitch?
Apostata?
Beide?

Zijn ze samen moderators van het "Martijnboard"

Groetjes
Joop

Als je niet meer wilt posten,
hier is mijn adres:
joopuitfriesland@gmail.com

Vanaf hier en nu zul je het zelf moeten doen Joop!
(En N haar rol is even onfris)

C
Vanaf hier en nu zul je het zelf moeten doen Joop!
(En N haar rol is even onfris)
Ik geloof helemaal niks van die onnozelheid van Joop.

Als ik zie wat jij en Joop zonder commentaar door Custodes over Martin laten neerkalken, dan heb ik spijt dat ik het voor jullie opgenomen heb. Vandaar dat ik hier ook geen seconde langer wil blijven. Bah!!
Van mij mogen beide boarden opdoeken. Voor sociale contacten weten mensen elkaar onderling wel te vinden.

C
Als ik zie wat jij en Joop zonder commentaar door Custodes over Martin laten neerkalken, dan heb ik spijt dat ik het voor jullie opgenomen heb. Vandaar dat ik hier ook geen seconde langer wil blijven. Bah!!
Van mij mogen beide boarden opdoeken. Voor sociale contacten weten mensen elkaar onderling wel te vinden.
Helemaal mee eens.
Zelf heb ik NOOIT de intentie gehad om als deelnemer van 'n GROEP te willen fungeren!
Dat even voor de duidelijkheid!!
En ik heb spijt, dat ik het ooit voor Joop heb opgenomen.

Ik ga me nu ook weer onder mensen begeven, die open zijn over hen identiteit.

gegroet.

Faith,

psje, het ga je goed :relaxed:

Dag Faith,

Evenals C. heb je te snel geconcludeerd.
Vanavond zal ik kijken of ik iets kan
vinden bij Custodes.Ik acht Martin zeer hoog, ik ken
hem nog uit de tijd dat hij een jochie was.
Wat betreft andere punten. Ik speel niet onwetendheid,
Ik weet blijkbaar niet veel achtergronden van de boards!

Groet, Joop

C.,

Ik acht Martin C. zeer hoog, ik heb niet in
postingen van Custodes gekeken ik zal
vanavond kijken waar je het over hebt.
Je hebt te snel geconcludeerd!!!

Groet,
Joop

C
Beste forumleden,

Graag laat ik hierbij weten dat ik het echt niet nodig vind dat iemand het voor me zou moeten opnemen bij onaardige postings. We kennen inmiddels onze pappenheimers, en ik heb bij onaardige postings (in de meeste gevallen) een tefallaagje ontwikkeld. Maak je daarom alsjeblieft niet druk over mij.

Als ik kan inschatten dat een discussie zinloos is/wordt, omdat je daarmee een bloedeloze loopgravenoorlog krijgt op basis van stereotypen en karikaturen, dan reageer ik meestal niet. Zo eenvoudig is het soms.

Toch iedereen bedankt en blijf vooral gezond.

Groet, Martin

Ik wens geen enkel contact meer met (ex-)JG, behalve uiteraard mijn familie, en wens jullie allemaal het beste toe.

Dag Martin,

Ik had niet gekeken in het draadje van Custodes en was onaangenaam verrast over de verwijten die mij werden gemaakt.Inmiddels heb ik commentaar gegeven aan Custodes.
Maar wat is het vaak een kleinzielig gedoe op beide boarden!
Stokers als GD/Rashida;Sub Rosa, gaan maar door! Eventuele meelezende (ex)Getuigen vluchten vast snel weg als ze hier of aan de "overkant" komen kijken.
"Vroeger" was er een staatje waar je de aantallen bezoekers en hun "oorsprong" kon zien, maar ik kan die staatjes niet meer vinden

Very veel groetjes,
Joop

C.,

Wel, wel, heb jij dan iets gepost in de draad van Custodes n.a.v. Custodes kots behoefte? Volgens mij niets!
Waarom neem je mij de maat terwijl je zelf passief bent in deze?
Jij lijkt op GD/Rashida in jouw merkwaardige benadering, dezelfde onlogische logica!

Groetm Joop

Dag Martin,

Ik had niet gekeken in het draadje van Custodes en was onaangenaam verrast over de verwijten die mij werden gemaakt.Inmiddels heb ik commentaar gegeven aan Custodes.
Maar wat is het vaak een kleinzielig gedoe op beide boarden!
Stokers als GD/Rashida;Sub Rosa, gaan maar door! Eventuele meelezende (ex)Getuigen vluchten vast snel weg als ze hier of aan de "overkant" komen kijken.
"Vroeger" was er een staatje waar je de aantallen bezoekers en hun "oorsprong" kon zien, maar ik kan die staatjes niet meer vinden

Very veel groetjes,
Joop

Die JooP,

Lafheid ten top, als je het mij vraagt. Even nog een keer goed in de spiegel kijken.

C. komt tenminste voor zijn mening uit, en jij weet met al jouw gedraaikont niet eens meer fatsoenlijk te reageren. Je bent volgens mij bijna dronken van jouw slijmerig gedraaikont. Dat je nu nog niet in de gaten hebt, hoe je op je smoel valt ...van AL DIE SLIJMERIJEN. Zelfs Faithe geeft haar mening. Linea recta richting jou.

Die hebben niemand nodig om zich te laten ondersteunen. Stumperd. Zelfs MC niet.

Als je hoog vliegt, zal je diep vallen .. Je weet niet eens hoe het hoort, om recht door zee te gaan.

En houd mijn naam er buiten. Kan je niet voor jezelf opkomen?? Altijd maar weer naar de ander wijzen. Gelukkig wijzen er 4 naar jezelf. Kijk zelf nog maar eens goed van binnen naar jouw irritante gedrag. Je kan niet eens tegen cartoons, die je zelf veroorzaakt hebt, op de manier waarop jij antwoord geeft. BRRRR.. Vooral Met jouw uitlating om het dodelijk coronavirus als een dame te beschouwen. Echt hufterig gedrag.

Alsof je meer bent dan een ander. BRRRRRRRR

Probeer het nu eens alleen te klaren?? Dat durf je niet. Lafbek!!!!!

GeeDee

JOOP
C.,

Wel, wel, heb jij dan iets gepost in de draad van Custodes n.a.v. Custodes kots behoefte? Volgens mij niets!
Waarom neem je mij de maat terwijl je zelf passief bent in deze?
Jij lijkt op GD/Rashida in jouw merkwaardige benadering, dezelfde onlogische logica!

Groetm Joop
Die JooP,

LAFHEID ten TOP! Zo benader jij dus jouw eens trouwe kameraden. BRRR zeg.

Een vergelijk is totaal niet aan de orde. Als jou iets niet zint, ga je zelf met grote hompen stront smijten. Daar is een beetje poep nog heilig bij. Wat een vriendschap heb je aangekweekt. En houd mij er even buiten. Los hetzelf maar met jouw vrienden op.

Die spiegel, die spiegel. En dat sijsjesgelijm van je BRRRR... Dat is om te kotsen.

GeeDee

C
Zeker te veel in de spiegel gekeken C,.

Als jij jouw zin niet snel genoeg krijgt ga je simpen, net als een klein kind, voor zeg maar, iets onnozels ook nog.

Toch blijf ik erbij, dat ik aan jouw verzoeken van toen, wel heb voldaan. Heb je er wel eens over nagedacht, dat je een ander ook als een baksteen laat vallen.

https://taalfluisteraar.be/2018/02/12/het-einde-van-het-punt/

Het beste met je.

Ik heb even een paar dagen rondgeneusd en heb ook niet het gevoel hier verder intensief mee bezig te gaan.
Hou je haaks en veel plezier met wat je ook van plan bent te gaan doen.