Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Somalische migrant steekt 7-jarig meisje dood: Media zwijgt

Het is overigens misselijkmakend dat steevast elke individuele gruwelijke daad aangepakt word door jou en die andere idioten, om een specifieke groep mensen tot vijand te creeeren.

Het is misselijkmakend dat steevast een groep niet wil luisteren naar de individuele gruwelijke daden die gepleegd worden vanuit een ideologie die wereldwijd in opmars is.

Als je dan de waarschuwingen in de wind wil slaan en de boodschappers het liefst dood wil meppen, al dan niet lichamelijk of verbaal, dan moet je maar bloeden ook op een gegeven moment.

En... de ketel verwijt de pot dat die zart ziet, whaaaaaaaaaahahahaha.

Ik meld een individueel geval en jij rekent een heel geloof af op mijn schiftelijke daden op fora.

Of zit het zo toch niet, Mitchie?

Zo zit het dus ook niet bij mij...

Zorg voor een baan. Ga aan het werk. Ga trouwen. Neem kinderen. Volg de mode. Gedraag je normaal. Loop op de stoep. Kijk tv. Gehoorzaam de wet. Spaar voor je oude dag.

Zeg me nu na: “IK BEN VRIJ”

Als je dan de waarschuwingen in de wind wil slaan en de boodschappers het liefst dood wil meppen

Laat me niet lachen... jij bent in het geheel geen boodschapper. Je bent een oproerkraaier.
Het is net als met Rijk, als je je uitspraken niet degelijk ondersteund dan ben je ongeloofwaardig in je uitspraak, hoe WAAR ze ook mogen zijn.
Jij duikt dit evenals die Utrechter en werpt een zijspoor op waar ik in moet gaan happen voor jou entertainment en over de ruggen van anderen.

Als je eenmaal een lul bent zoals jij, dan verander je niet zo snel in een zacht poesje.

Speel je achterlijke christelijke toneelspel maar voor anderen.

Heb ik het weer gedaan?

Blijkbaar heb ik toch wel invloed op sommige zenuwelijers hier :joy:

Blijkbaar heb ik toch wel invloed op sommige zenuwelijers hier

Ik zal jouw invloed niet ontkennen, er zitten heel wat uren van mijn levenstijd in jouw aangedragen materiaal.

Niet voor niets, na al die onzin doorgespit te hebben ben ik in staat redelijk snel aan te nemen dat als jij iets beweerd, het tegengestelde waar is. Nazoekwerk kost mij geen dagen meer, maar slechts minuten. Waarvoor dank. :sunglasses:

Mitch, jij weet het en ik weet het.

Je voelt nattigheid en ben op zijn zachts gezegd bezorgt geworden.

Ik zeg niet, je schijt zo langzamerhand in je broek.

Maar ik denk dat we daar niet ver meer vanaf zijn.

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Maar jij zeikt liever je medemens af dan degenen die ons dit aandoen.

En met diegenen bedoel ik die satanische club die aan de touwtjes van deze wereld trekken.

Dus je bent of blind of dom.

Kies jij maar.

RAM
Mitch, jij weet het en ik weet het.

Je voelt nattigheid en ben op zijn zachts gezegd bezorgt geworden.

Ik zeg niet, je schijt zo langzamerhand in je broek.

Maar ik denk dat we daar niet ver meer vanaf zijn.

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Maar jij zeikt liever je medemens af dan degenen die ons dit aandoen.

En met diegenen bedoel ik die satanische club die aan de touwtjes van deze wereld trekken.

Dus je bent of blind of dom.

Kies jij maar.
Ten eerste heb ik de gang van zaken in de wereld niet in de hand of onder controle. Dit wetende maakt mij een onbezorgd bewoner van onze planeet.
Wij als mens kunnen op veel manieren ten onder gaan, nu vanavond of over miljoenen jaren. Ik of jij als individu kunnen lijden ondergaan door evenzoveel oorzaken, maar ik kan daar gewoon niet bang voor zijn, het is iets dat je niet in de hand hebt.

Dit gezegd hebbende zit de wereld niet in elkaar zoals jij haar voorspiegeld ook al schreeuw je nog zo hard dat jij het zeker weet. NEE!, je weet bijzonder weinig waarheid te filteren uit de meuk die je als zoute haring naar binnen slikt. Dat komt niet omdat jouw bronnen niet over feiten beschikken kunnen, het komt omdat ze hun eigen ideeen voorop stellen net als in alle religie, waarbij wetenschappelijke methoden omlaag getrapt worden als waren ze ondeugdelijk.

Ik trap niet in jouw onzin, noch in die van andere onheilsprofeten. Er komt wat komt en daar heeft iedereen het maar mee te doen.
Ik zeg niet dat de aarde de mooiste plaats is voor leven om te bestaan, maar we plakken er nu eenmaal aan vast, evolutie kent geen doel en heeft geen normen, waarden of ethiek.

Jouw god wel, en als ik ooit voor de troon van jouw god kom te staan dan geef ik hem de gelegenheid zijn excuses publiekelijk aan mij en mijn medemens te maken en vergiffenis te vragen voor het leed dat hij ons toewierp in de vorm van idioten met doem evangelien.

Mitch
Als je dan de waarschuwingen in de wind wil slaan en de boodschappers het liefst dood wil meppen

Laat me niet lachen... jij bent in het geheel geen boodschapper. Je bent een oproerkraaier.
Het is net als met Rijk, als je je uitspraken niet degelijk ondersteund dan ben je ongeloofwaardig in je uitspraak, hoe WAAR ze ook mogen zijn.
Jij duikt dit evenals die Utrechter en werpt een zijspoor op waar ik in moet gaan happen voor jou entertainment en over de ruggen van anderen.

Als je eenmaal een lul bent zoals jij, dan verander je niet zo snel in een zacht poesje.

Speel je achterlijke christelijke toneelspel maar voor anderen.

Ik vind dit wel lachen, Mitchie

Jij die waardeoordelen geeft over andere mensen die je alleen van wat tiksels op een forum kent.

Wie is hier nou de lul?

Maar goed, sommigen hebben hun hart al zo verhard dat er geen plaats is voor wat anders dan een oordeel over anderen.

Veel plezier met je waardeoordelen.

Of misschien kan je eens een week op de schotse hooglanden gaan kijken in een tentje om wat meer tot jezelf te komen, inplaats dat je je altijd laat leiden door anderen

Custodes

https://commonsensetv.nl/somailische-vrouw-steekt-7-jarig-meisje-dood/

Mensen zoals Martin roepen dan dat we die mensen niet allemaal mogen stigmatiseren.

Helaas doen die mensen dat stigmatiseren zelf. Dat zeven jarige meisje deed het in ieder geval niet.

Ik kots op mensen als Martin.
Dag Custodes,

De moord op het 7-jarig meisje is afschuwelijk.
De dader mag van mij twee meter de grond in!
Er zijn goede moslims, er zijn slechte moslims,
dit geldt voor iedere groepering land, geloof, etc. etc.!!!
Martin is een integere man, die de dood van het meiske net zo rampzalig vindt als wij. In mijn omgeving ken ik een ontzettend aardige man, hij mag mijn pincode hebben, zo vertrouw ik hem. Hij is moslim! Ik heb eens een knuffel gehad van een man omdat hij zo content was over de manier waarop ik zijn dochter begeleid had.
Die man was moslim! Martin ontmoet meer moslims dan wij.
Hij weet beter dan wij dat er veel integere moslims zijn.Er is geen enkele reden om op Martin te "kotsen"!!!!!!!!! En vergeet niet: Er zijn helaas veel kindermoordenaars met allerlei achtergronden, stigmatiseer dit niet tot één groepering, en/of subgroeperin!!!!

Groet,
Joop

JOOP
Custodes

https://commonsensetv.nl/somailische-vrouw-steekt-7-jarig-meisje-dood/

Mensen zoals Martin roepen dan dat we die mensen niet allemaal mogen stigmatiseren.

Helaas doen die mensen dat stigmatiseren zelf. Dat zeven jarige meisje deed het in ieder geval niet.

Ik kots op mensen als Martin.
Dag Custodes,

De moord op het 7-jarig meisje is afschuwelijk.
De dader mag van mij twee meter de grond in!
Er zijn goede moslims, er zijn slechte moslims,
dit geldt voor iedere groepering land, geloof, etc. etc.!!!
Martin is een integere man, die de dood van het meiske net zo rampzalig vindt als wij. In mijn omgeving ken ik een ontzettend aardige man, hij mag mijn pincode hebben, zo vertrouw ik hem. Hij is moslim! Ik heb eens een knuffel gehad van een man omdat hij zo content was over de manier waarop ik zijn dochter begeleid had.
Die man was moslim! Martin ontmoet meer moslims dan wij.
Hij weet beter dan wij dat er veel integere moslims zijn.Er is geen enkele reden om op Martin te "kotsen"!!!!!!!!! En vergeet niet: Er zijn helaas veel kindermoordenaars met allerlei achtergronden, stigmatiseer dit niet tot één groepering, en/of subgroeperin!!!!

Groet,
Joop
Buren werden naderhand geinterviewd.

Het was zo een aardige jongen, hij zwaaide op zijn fiets altijd naar tante Sjaan.

In Engeland zijn moslim bendes bezig 4500 kinderen sexueel te misbruiken. Of ze hebben ze misbruikt.

Je hoort er weinig van in de media.

Je hoort ook weinig van die goeie moslims. Ze komen niet in verzet tegen wat hun broeders en zusters doen.

Heb je weleens een manifestatie van moslims tegen zinloos geweld gezien? Of een demonstratie georganiseerd door moslims tegen het geweld wat word gebruikt tegen de westerse mensen?

Zo goed zijn die molsims dus ook weer niet.

Je ziet in de moslim wereld een kentering. Ze worden harder en gemener sinds 911.

Overal op de wereld zie je dat.

En het maakt niet uit dat er gematigde moslims bestaan. Die schikken zich toch naar de geweldplegers.

Martin is zo een mens dat nog meer van die kansparels hierheen wil halen. Ze zijn zoooow zieliiiiig...

En het boeit me weinig of Martin een integer mens is. Dat was Einstein ook en kijk eens wat die uitgevonden heeft.