Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
Faith en C.

Dag Faith en C.,

Nou kennen we elkaar al zó lang, ondanks dat schieten jullie op mij omdat ik niet gereageerd heb op een posting van Custodes die ik niet eens heb gelezen........ Zó snel klaar met een oordeel,....... zó snel klaar met verwijten. Dit had ik van jullie niet verwacht!

Groet, Joop

Re: Faith en C.

Dag Joop, het gaat mij helemaal niet over of jij wel of niet op Custodes reageert.

-Het gaat mij over de maanden langen strijd, die totaal zinloos is gebleken.
Althans wat jou betreft, jij ondersteunt gewoon weer 'n DB, wat 'n Trol als Sub Rosa geaccepteerd heeft.

En dat is mijn probleem.

Jij weet net zo goed als ik hoe laf deze dame, in eerste instantie haar strijd tegen jouw voerden.

"n bekende, die alles van iedereen weet, en dat in haar trollen strijd heeft gebruikt.

Ik post al geruime tijd op dat andere DB, ik ben daar soms om het minste of geringst op mijn vingers getikt.

Moest soms Openbaar door het stof van die moderatie, anders werd mij gedreigd met 'n ban.

En omdat daar lieve mensen komen, waar ik graag mee in contact wilden blijven, gaf ik gehoor aan die dwingelandenrijen.

Maar ik begrijp werkelijk niet, waarvoor ik het heb gedaan, om het voor jou op te nemen, in de tijd dat je helemaal alleen stond.
Dat heb ik vanuit rechtvaardigheids- gevoel gedaan.

Maar alles is bij het oude gebleven, niks is er veranderd daar, en jij ondersteund het gebeuren daar weer, net alsof er niks is gebeurd, ik ben daar door die anonieme trol tot op het bot beledigd, mijn prive gegevens werden anoniem, daar gepost.

En de moderator stond erbij en keek er naar.

Dat is mijn probleem.

Al hoef ik natuurlijk nooit spijt te hebben, omdat ik vanuit rechtvaardigheids- gevoel heb gehandeld.

Begrijp ik jou niet, en heb je zelfs getracht mij in jou zogespeelde naieviteit weer mee te slepen.

(onlangs toen de moderator tot mij 'n verzoek tot terug koming deed)

Ik geloof niet dat jij zó naief bent, als je soms voor doet.

is het nu duidelijk voor je?

En ik heb geen zin meer in die online spelletjes, van zieke geesten.
Maar de waarheid zal openbaar worden.

En de moderator van overzijde is verantwoordelijk dat 'n trol Sub Rosa daar voor zoveel ruzie heeft gezorgd.

Wellicht was het te rustig, al hadden we heel wat meelezers, en waren er bijzonder interessante discussies in 2019
maar wellicht wilde men wat meer reuring/sensatie, ik ben bekend met dit soort psychologische spelletjes.

Ik ga mijn tijd hier niet meer aan verdoen.

Groet Faith.

Faith
Dag Joop, het gaat mij helemaal niet over of jij wel of niet op Custodes reageert.

-Het gaat mij over de maanden langen strijd, die totaal zinloos is gebleken.
Althans wat jou betreft, jij ondersteunt gewoon weer 'n DB, wat 'n Trol als Sub Rosa geaccepteerd heeft.

En dat is mijn probleem.

Jij weet net zo goed als ik hoe laf deze dame, in eerste instantie haar strijd tegen jouw voerden.

"n bekende, die alles van iedereen weet, en dat in haar trollen strijd heeft gebruikt.

Ik post al geruime tijd op dat andere DB, ik ben daar soms om het minste of geringst op mijn vingers getikt.

Moest soms Openbaar door het stof van die moderatie, anders werd mij gedreigd met 'n ban.

En omdat daar lieve mensen komen, waar ik graag mee in contact wilden blijven, gaf ik gehoor aan die dwingelandenrijen.

Maar ik begrijp werkelijk niet, waarvoor ik het heb gedaan, om het voor jou op te nemen, in de tijd dat je helemaal alleen stond.
Dat heb ik vanuit rechtvaardigheids- gevoel gedaan.

Maar alles is bij het oude gebleven, niks is er veranderd daar, en jij ondersteund het gebeuren daar weer, net alsof er niks is gebeurd, ik ben daar door die anonieme trol tot op het bot beledigd, mijn prive gegevens werden anoniem, daar gepost.

En de moderator stond erbij en keek er naar.

Dat is mijn probleem.

Al hoef ik natuurlijk nooit spijt te hebben, omdat ik vanuit rechtvaardigheids- gevoel heb gehandeld.

Begrijp ik jou niet, en heb je zelfs getracht mij in jou zogespeelde naieviteit weer mee te slepen.

(onlangs toen de moderator tot mij 'n verzoek tot terug koming deed)

Ik geloof niet dat jij zó naief bent, als je soms voor doet.

is het nu duidelijk voor je?

En ik heb geen zin meer in die online spelletjes, van zieke geesten.
Maar de waarheid zal openbaar worden.

En de moderator van overzijde is verantwoordelijk dat 'n trol Sub Rosa daar voor zoveel ruzie heeft gezorgd.

Wellicht was het te rustig, al hadden we heel wat meelezers, en waren er bijzonder interessante discussies in 2019
maar wellicht wilde men wat meer reuring/sensatie, ik ben bekend met dit soort psychologische spelletjes.

Ik ga mijn tijd hier niet meer aan verdoen.

Groet Faith.
Dag Faith,

Wanneer jij niet in mijn oprechtheid gelooft is reageren van mij zinloos.

Groet,
Joop

JOOP
Dag Faith en C.,

Nou kennen we elkaar al zó lang, ondanks dat schieten jullie op mij omdat ik niet gereageerd heb op een posting van Custodes die ik niet eens heb gelezen........ Zó snel klaar met een oordeel,....... zó snel klaar met verwijten. Dit had ik van jullie niet verwacht!

Groet, Joop
Dag C. en Faith,

Jullie poepen op mij omdat ik het niet voor Martin op genomen had,
hoewel ik de posting van Custodes niet een gelezen had! Ik heb net in die draad gekeken, en gezien jullie kritiek, had ik postingen van jullie verwacht, waar jullie het voor Martin hadden opgenomen. Helaas bleef mijn scherm wit!!!!

Waarom poepen jullie dan wel op mij????

Groet,
Joop

JOOP
JOOP
Dag Faith en C.,

Groet, Joop
Dag C. en Faith,

Jullie poepen op mij omdat ik het niet voor Martin op genomen had,
hoewel ik de posting van Custodes niet een gelezen had! Ik heb net in die draad gekeken, en gezien jullie kritiek, had ik postingen van jullie verwacht, waar jullie het voor Martin hadden opgenomen. Helaas bleef mijn scherm wit!!!!

Waarom poepen jullie dan wel op mij????

Groet,
Joop
JooP,

Wat ben ik nu blij, dat ik altijd met onderbouwing kom op jouw postings. Nu ook, waar Lambert het jusiie en goede antwoord heeft gegeven.

hahahahhaha

Fijn boardje dus hier voor jou.:stuck_out_tongue_winking_eye:

p.s.; lekker door blijven poepen, anders krijg je het veel te benauwd.

GeeDee

Ik dacht dat mijn bericht duidelijk genoeg was,

het beste gewenst Joop,

groetjes Faith.

De wereld ligt in de knoop om de corona-virus. Hier op de beide boden heeft men ernstige last van een bord-virus. Ik hoop dat deze bord-virus niet over slaat want anders is het einde aldaar zoek. Of mogelijk breekt dan toch nog de Armageddon los als enige oplossing.

Henk
De wereld ligt in de knoop om de corona-virus. Hier op de beide boden heeft men ernstige last van een bord-virus. Ik hoop dat deze bord-virus niet over slaat want anders is het einde aldaar zoek. Of mogelijk breekt dan toch nog de Armageddon los als enige oplossing.
Dag Henk,

- alles is mogelijk, ik hou daar rekening mee.

Maar ik ga me nu met andere dingen bezig houden.

Groetjes faith

Henk
Hahahahahha die AB (Henk hier) . Werpt een topic op, laat het aan de boarders over om erop te reageren, en direct verdwijnt hij weer als sneeuw voor de zon. :sweat_smile: Lachen hoor met jou.

JooP schreef:

Zit er voor JooP niets anders op dan om uit te huilen, en weer elders te beginnen ...

GeeDee