Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Wie is Sub Rosa?

GeeDee
Faith
Ik maak me hard voor Internet pesterijen.
Dit even voor de duidelijkheid, en het openbare belang.

Ik wens alle,
Het beste tot zó ver.

blijf gezond.

En,

- Ceep the Faith,

Alles komt goed.

Als er nu eens goed nagedacht wordt door jullie twee F. en J. , dan kan je in de cartoon van Sub Rosa alleen maar lezen, hetgeen door JooP zelf steeds wordt beweerd in antwoorden van hem.

En als je dat pesten wilt noemen. Nou eerlijk gezegd, ben ik het dan niet met je eens.

Even ter verduidelijking dan maar wat een cartoon inhoudt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Cartoon

Wie kijkt er nu nooit naar cartoon tekenfilms. Bijna iedereen toch.

Maak je niet zo druk, want het is beslist geen pestgedrag.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Cartoon#/media/Bestand:Climatechange.jpg
Het begint er steeds meer op te lijken,

-Rashida/GD dat jij toch 'n openbare schuld bekentenis doet?
Ook ik vind dat er niks mis is met het maken van cartoons, maar de cartoons van SUB ROSA waren niet alleen maar, Cartoons.
Nee Haar Cartoons waren dreigend, misselijk makend, té persoonlijk, en bevatten persoonlijke info, en dat ALLEMAAL ANONIEM.
Er is helemaal niks mis met 'n leuke cartoon, zelfs niet met 'n spottende cartoon.

MAAR er is wél iets mis, als 'n ANONIEME GAST, zoals SUB ROSA ----> DE HAK gaat nemen, met de integriteit van andere deelnemers op 'n DB, en gaat dreigen, en privé gegevens anoniem openbaar onthult, om andere het zwijgen op te willen leggen in cartoons die totaal niet leuk zijn, maar als wapen, werden gebruikt, en zeker als 'n Moderator dat gaat toestaan.
Zó nu laat ik het hierbij,

Ik beschouw Sub Rosa niet als 'n slachtoffer, zoals Joop dat nu voor stelt.
Ik beschouw Sub Rosa, als 'n dader, 'n dader van van internet geweld.
"n dader van moedwillig pest gedrag, intimidatie gedrag,,,enz enz,,, met goed keuring van de Moderator, van het Martijn DB.

Iedereen kan het allemaal zelf na zien.

tot zo ver.

Ik heb er schoon genoeg van.

MAAR IK WIL WETEN WIE SUB ROSA IS?

En dat is mijn vraag in dit topic.

Faith.

Dag Faith,
Slachtofferschap sluit "daderschap" niet uit!!!!!
Integendeel, heel vaak is "daderschap" nauw verbonden met slachtofferschap. Dat praat het niet goed! SubRosa toont minderwaardig gedrag waar ze wel veranrwoordelijk voor is!
Dat geldt ook voor degenen die haar toejuichen, want zij stimuleren dit laffe gedrag!
Groet, Joop

Dag Faith,
Ik heb nog eens nagedacht over de persoonlijke informatie die SubRosa op het Martijnboard heef gezet.

Jij weet wie op de hoogte zijn van die persoonlijke informatie.
Dáár zou je de bron kunnen vinden, of een vriend/vriendin van zo'n bronfiguur kan de kwal zijn die de persoonlijke informatie heeft geplaatst, als SubRosa!!!!!
Groet,Joop

JOOP
Dag Faith,
Ik heb nog eens nagedacht over de persoonlijke informatie die SubRosa op het Martijnboard heef gezet.

Dáár zou je de bron kunnen vinden, of een vriend/vriendin van zo'n bronfiguur kan de kwal zijn die de persoonlijke informatie heeft geplaatst, als SubRosa!!!!!
Groet,Joop
Dag Joop, ik heb net als jij met niemand privé contact, ik bedoel ik heb me al jaren afgezonderd.
Van de JG exen wereld.
ik ben héél lang geleden eens op 'n meeting geweest, maar dat is echt héél lang geleden, Elle was daar ook:relaxed:

Maar ná die tijd heb ik nooit echt privé contact onderhouden, ná mijn PC tijd met wie maar ook.
Ik heb nog wél 'n forum samen met iemand gehad ( Tijl), en daar waren eigenlijk veel leden van ook PC.
Maar ook dat contact is totaal voorbij gegaan, in de privé sfeer.
Ik heb héél soms, wél eens gemaild met bv Ram, maar dat is niet meer geweest dan hoogstens 1 keer in de zoveel jaren.
Ik heb eigenlijk verder al jarenlang met niemand privé contact, vanuit de exen wereld.

Er is maar één persoon, die contact zocht met mij, en wie ik opnieuw mijn vertrouwen heb gegeven.
Deze weet bijzonder veel over mij, maar ik acht deze niet in staat,

- Sub Rosa te zijn:worried:

Ik laat het nu even rusten allemaal,

Maar de waarheid zal uit komen.

Niet speciaal enkel voor mij.

Maar voor het algemene belang.

Het pestgedrag onder JG en ex JG moet stoppen.

groetjes Faith

Wordt vervolgd.

https://members.boardhost.com/getuigen/msg/1586266797.html

Eens zien,
- of deze dame ook hier durft te posten?

Pas allemaal goed op je zelf.

Faith

JOOP
Dag Faith,

Groet,Joop
Joop, ik heb ook nog eens goed overdacht, wat jij zegt.

Maar het feit wil, dat deze TROL Sub Rosa, 'n speciale trollen strijd tegen jou voerden.
Tegen niemand anders van het DB, vanaf oktober 2019, het is dus iemand die het speciaal op jou gemunt had.

Nu blijkt uit de gegevens, die de moderator van overzijde openbaar heeft gemaakt, dat Sub Rosa 'n vast ip nummer gebruikt.
En in/uit de omgeving van Den Haag post.

Dat ik erbij ben betrokken, is in principe maar bijzaak, en leid af van waar we het moeten zoeken.

Het is dus 'n persoon, ------> die het speciaal op jou gemunt had/heeft, de latere acties en geposten prenten zijn enkel maar 'n afleiding's manoeuvre.

Dus ik hoop dat jij nog eens na wil denken, over iemand die jou dit heeft aangedaan.

met alle gevolgen vandien.

Groetjes Faith

Sub Rosa, heeft niet enkel cartoon's geplaatst

-maar heeft zich ook schuldig gemaakt aan identiteits beroving.

Laat we dat vooral niet vergeten.

Je moet niet het posten van Johaan en Sub Rosa als gebruikte nicks dooreen halen !!

Maar multipersonality is bij ex-Jg's niet ongebruikelijk ....

Volgens mij C. heeft de mod. van het andere board wel aangegeven waar die Johaan vandaan post. Dat heb ik wel nog eens nagelezen. Als het klopt dan weet je zelf gewoon wie het is. PVN situaties niet meegerekend.

Maar waar maken we ons druk om hier. Echt een mooi discussieboard over de Wachttoren. BRRRRR.

Roddel, achterklap, wijsneusje betweter (Joop) spelen, en valse beschuldigingen uiten, zijn hier blijkbaar schering en inslag.

Vind de cartoons van Sub Rosa echt niet stuitend. Maar goed.

Doe jullie best maar lekker. Geef alleen mijn mening, en doe met de rest niet mee. Insinueren heeft geen nut, en dient geen enkel doel.

Of toch wel: De roddelclub hier bij uitstek in ere houden? BRRRRRR

GeeDee
Volgens mij C. heeft de mod. van het andere board wel aangegeven waar die Johaan vandaan post. Dat heb ik wel nog eens nagelezen. Als het klopt dan weet je zelf gewoon wie het is. PVN situaties niet meegerekend.

Maar waar maken we ons druk om hier. Echt een mooi discussieboard over de Wachttoren. BRRRRR.

Roddel, achterklap, wijsneusje betweter (Joop) spelen, en valse beschuldigingen uiten, zijn hier blijkbaar schering en inslag.

Vind de cartoons van Sub Rosa echt niet stuitend. Maar goed.

Doe jullie best maar lekker. Geef alleen mijn mening, en doe met de rest niet mee. Insinueren heeft geen nut, en dient geen enkel doel.

Of toch wel: De roddelclub hier bij uitstek in ere houden? BRRRRRR
ik vind het niet normaal, als iemands woonplaats openbaar wordt meegedeeld, als vorm van humor in 'n zogenaamde cartoon.
En niet te vergeten dat het allemaal anoniem is gebeurd, hoe zou jij het vinden als iemand jou persoonlijke gegevens anoniem.
openbaar gaat posten, juist dat komt door de achterklap, want hoe weet z'n persoon die gegevens anders?

Tot zover maar weer.

GD etc.,

In jouw rijtje ontbreekt het woord SCHELDEN!!!!
Allemachtig, wat heb jij weer een lading scheldwoorden richting mij geplaats,
De hele Gnosis Gemeenschap schaamt zich kapot voor jou!!!

Joop

JooP schreef o.a.:

GD etc.,

In jouw rijtje ontbreekt het woord SCHELDEN!!!!
Allemachtig, wat heb jij weer een lading scheldwoorden richting mij geplaats,
De hele Gnosis Gemeenschap schaamt zich kapot voor jou!!!

Joop

en

GD,

Joop een Stuntelaar?
Nee hoor, het was een goed onderbouwd stukje waar je zo deerniswekkend op reageert! Wellicht heb je het niet goed begrepen.
Je bent zó aandoenlijk in jouw reacties.
Wat zou je je vervelen wanneer ik er niet was!

Groetjes,
Joop

Heb jij het aan een mogelijk gemeenschap dan gevraagd? Het zijn vaak onderzoekers die alleen of met een ander onderzoek hebben verricht of anderszins, vooral op wetenschappelijk gebied, de Gnosis hebben uitgedragen.

Het Thomas evangelie is er o.a. één van.

Nogmaals. Waar heb je het nu over, als je het over een gemeenschap hebt ?? Ben wel erg benieuwd ernaar dan. Je hebt inderdaad zeer zeker de clou nooit begrepen, of maar enigszins op eigen initiatief onderzoek vericht, betreft de insteek van de Gnosis. Laat staan iets goed gelezen erover. Anders had je dit nooit geschreven.

Bovendien denk ik dat jij me eerder zal missen dan ik jou. Volgens mij kan jij niet meer zonder mij... Zeg dat nu maar.

Vooruit dan maar. Je krijgt je zin: GeeDee zal jou kunnen missen als ..... kiespijn. Wat jij schelden noemt is voor mij gewoon mijn mening zeggen .. Niets meer en niets minder.:blush:

groet

GeeDee

C
Je moet niet het posten van Johaan en Sub Rosa als gebruikte nicks dooreen halen !!

Doe ik ook niet, ik heb het hier over Sub Rosa, en zij heeft de Identiteit van Natasja gestolen.

Faith
C

Doe ik ook niet, ik heb het hier over Sub Rosa, en zij heeft de Identiteit van Natasja gestolen.

Het ging om de IP-nrs. faith, als je goed leest.

Mijn IP zal wel in Kring Rotterdam KPN/Telfort voorkomen, neem ik aan.

Sub Rosa in de buurt van Den Haag, zo ik las.

Zelf noem ik geen persoonlijke namen van iemand. Volgens mij gebruikte de mod. puur de nicks van mensen.

Jij gebruikte wel een persoonlijke naam, las ik, elders. hahahha

Můj kolega in Praghe email: Pro skrytí identity Subrosy moderátor používá pÅâ„¢ipojení VPN ze serveru v oblasti Haag. Moderátor = Subrosa

Daaag Eliška

Ik denk dat Sub Rosa achter de schermen vreselijk zit te lachen. Het gaat alleen maar om haar en dat vind zij heerlijk want dat geeft ook een gevoel van aandacht. Uit verveling gaan op geschoten jongeren keet trappen en dat gebeurd aan de overkant ook. Probeer de kracht in je zelf te vinden en reageer daar gewoon niet meer op laat dat gekkenhuis en wie er bij horen los. Als het gekkenhuis met hun aanhang iets over mij schrijven of tekenen dan ben ik in dat opzicht net als Sub Rosa. Want ook ik lach dan achter de schermen hoe ze uit verveling over mij heen rollen. Ook als ze weten dat ik er toch niet op reageer is het bijna een dierlijk verstand dat van zich spreekt. Van uit een basis principe van een nul niveau kun je ook niets beters verwachten. Misschien ben ik wel de volgende die aan de beurt is van Subje. Maar ik probeer haar te begrijpen wat aan de ene kant moeilijk is. Maar wat ik wel weet is dat Sub net zo gek is als die prutlip die op haar tijd Brrrrrr .... weet te zeggen. Meer zit er ook niet in en dat bedoel ik dan ook met . dierlijk verstand

Henk
Ik denk dat Sub Rosa achter de schermen vreselijk zit te lachen. Het gaat alleen maar om haar en dat vind zij heerlijk want dat geeft ook een gevoel van aandacht. Uit verveling gaan op geschoten jongeren keet trappen en dat gebeurd aan de overkant ook. Probeer de kracht in je zelf te vinden en reageer daar gewoon niet meer op laat dat gekkenhuis en wie er bij horen los. Als het gekkenhuis met hun aanhang iets over mij schrijven of tekenen dan ben ik in dat opzicht net als Sub Rosa. Want ook ik lach dan achter de schermen hoe ze uit verveling over mij heen rollen. Ook als ze weten dat ik er toch niet op reageer is het bijna een dierlijk verstand dat van zich spreekt. Van uit een basis principe van een nul niveau kun je ook niets beters verwachten. Misschien ben ik wel de volgende die aan de beurt is van Subje. Maar ik probeer haar te begrijpen wat aan de ene kant moeilijk is. Maar wat ik wel weet is dat Sub net zo gek is als die prutlip die op haar tijd Brrrrrr .... weet te zeggen. Meer zit er ook niet in en dat bedoel ik dan ook met . dierlijk verstand
Laat dat wel wezen mr.h. Sommige dieren heben meer verstand dan een lekkere vette Aardworm, waar de vissen gek op zijn. hahaahahha :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile: .