Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Sub Rosa vervolg:

JOOP
Faith
JOOP
Dag Faith,
Jij bent slimmer dan ik, want dit is nieuw voor mij, dat je het "eigen" plaatje weg kunt halen ! Wat gek is: via mijn tablet is dat beschimpende zooiplaatje nog steeds zichtbaar, via de computer niet meer. Het tabletje werkt via android, de computer via Windows. Dat zal het verschil zijn. Ik ben wel nieuwsgierig of de moderator of het subje hem weg heeft gehaald.
Groetjes, Joop
Dag Joop,

Natuurlijk heeft de TROL Sub Rosa dat zelf gedaan.

Hier de bevestiging:

https://members.boardhost.com/getuigen/msg/1586416454.html

Allemaal 'n mooi Paasweekend gewenst,

groetjes Faith

Dag Faith,

Het valt me tegen vaan de moderator, het Martijnbord zakt weg!
Ik dacht echt dat hij modereerde, maar daar komt niets van terecht!

Groetjes,
Joop
Dag Joop,

-het is ze gelukt!

Wij zijn de verliezers, De Anonieme Trol SUB ROSA heeft daar haar/zijn gang kunnen gaan.

Jammer, maar niks meer aan te doen nu,

Ik heb 'n klacht ingediend, zoals je weet.

Ik laat het hierbij.

Het is allemaal POLITIEK!

Waar wij niet tegen opgewassen zijn.

Ik wens je het allerbeste Joop.

Ik heb je nooit als onsympathiek ervaren, en waar jij van beschuldigd werd maandenlang, op 'n zéér onfrisse wijze.
-Heb ik me tegen verzet, maar ik heb mijn grens nu bereikt.

Allemaal het beste,

En wellicht tot later.

Fijn Paasweekend gewenst,

groetjes Faith.

psje, mij zul je beslist niet meer aan de overkant zien.

Echt waar?

Henk

Echt waar?
Echt waar Henk,

Ik heb geen behoefte meer, aan posters die graag anoniem andere willen vernederen --> pesten.
Daar zul je mij niet op kunnen betrappen, al heb ik mijn nickname regelmatig veranderd, maar nooit om andere té kunnen gaan sarren, en ik denk dat Joop dit voor mij kan bevestigen, die kent mij al zolang als, ik op het andere DB heb gepost.(2009)

Groetjes Faith

Faith
Henk

Echt waar?
Echt waar Henk,

Ik heb geen behoefte meer, aan posters die graag anoniem andere willen vernederen --> pesten.
Daar zul je mij niet op kunnen betrappen, al heb ik mijn nickname regelmatig veranderd, maar nooit om andere té kunnen gaan sarren, en ik denk dat Joop dit voor mij kan bevestigen, die kent mij al zolang als, ik op het andere DB heb gepost.(2009)

Groetjes Faith
Dag Faith,

Je hebt ooit eens aangegeven waarom je wel eens van nick veranderde.
Dat was nooit om stiekem te doen!

Groetjes,
Joop

Wit voetje halen?

Dag Faith,
Wat een flauw misbruik van een "cartoon".
Dit gore plaatje heeft niets met een cartoon te maken maar getuigt van een waardeloos karakter van iemand die bevrediging vindt in het beschimpen van andere mensen. De enige die het positief beoordeelt is Mevrouw.BBRRRRRRRRRRRR, de propagandiste van de gnosis, die zichzelf nu, voor ieder weldenkend mens, volkomen ongeloofwaardig heeft gemaakt! Brrrrrrr!!!! Hahaha!!! De "dame" met de dubbele bodem!
Groetjes, Joop

JOOP
Dag Faith,
Dit gore plaatje heeft niets met een cartoon te maken maar getuigt van een waardeloos karakter van iemand die bevrediging vindt in het beschimpen van andere mensen. De enige die het positief beoordeelt is Mevrouw.BBRRRRRRRRRRRR, de propagandiste van de gnosis, die zichzelf nu, voor ieder weldenkend mens, volkomen ongeloofwaardig heeft gemaakt! Brrrrrrr!!!! Hahaha!!! De "dame" met de dubbele bodem!
Groetjes, Joop
JooPje toch.

Het is juist een leuke cartoon.

Er wordt op een hilarische manier jullie dialoog uitgebeeld. Niet als een fantasieverhaaltje maar als een realiteit.

Dus het is een hilarische realiteitscartoon. Hoe je het ook wendt of keert.

En is er pas een nieuw lid gekomen met je BRRRR. Heb je uit fatsoen die persoon dan wel welkom geheten? Jij als zogenaamde fatsoensrakker.

Trouwens het is MIJN KNow How, wat je onmiskenbaar misbruikt nu. Je steelt nog ook.

Omdat ik juist op "wie ben ik?" reageer. Kom nu toch. Op een openbaar discussiebord nog wel. Het is daar geen strafkamp gelukkig. Zou jij wel willen.. Ongelooflijk zielig mannetje, net nog niet G**L zal ik maar zeggen. Je bent en blijft een onvolwassen zielig persoon!!!! Denk daar maar eens aan.

Sub Rosa mag blijven van mij.

Probeer jij maar eens de info over de gnostiek te weerleggen!! dan ben je flink.

Samen; voor jou en faith dan maar weer

In één woord: geweldig

Voor elkaar dan

Hahahahahahahah

Nog zoiets hilarisch ... Het is ook niet te geloven .. Let je er wel op. Want anders...

Groetsels, en bedankt voort jouw onvriendelijke berichten. Fantastisch. NOT!

Ja Afreageren op GeeDee, omdat je Sub Rosa niet kan vellen! Ja, jij durft.

Blijft een Toppunt van lafheid van onze JooPie

Niets meer en niets minder.

Doeg

Fatsoensrakker. NOT!!!!!!

RashidA
Jij realiseert je echt niet hoe je de laatste tijd weer aan het schelden bent! Je vond de ordinaire zooi van Subje prachtig. Je denkt nooit eens na over jouw eigen rol. Wanneer je de gnosis propageert mag ik op zijn minst verwachten daar iets van terug te zien in jouw gedrag. Wat ik zie is een ruzieachtige vrouw die zeer bekwaam is in het tikken van scheldwoorden. Het woord "beschaving" schijnt voor jou zonder betekenis te zijn. Als ik de moeite zou doen, zou ik (weer) een prachtlijst kunnen maken van scheldwoorden die jij op dit board hebt geplaatst richting mij. En dan nu weer zo'n snerende draad op het "Martijnbord"! Er zit een defect in jouw karakter waardoor jij geniet van ruzie. Vooral wanneer het om mij gaat dan verlies je alle grenzen van fatsoen en ga je grofgebekt tekeer.
In het kader van rust en beschaving stel ik voor dat we vanaf nu LUCHT en LEEGTE voor elkaar zijn!!

Joop

JOOP
RashidA
Jij realiseert je echt niet hoe je de laatste tijd weer aan het schelden bent! Je vond de ordinaire zooi van Subje prachtig. Je denkt nooit eens na over jouw eigen rol. Wanneer je de gnosis propageert mag ik op zijn minst verwachten daar iets van terug te zien in jouw gedrag. Wat ik zie is een ruzieachtige vrouw die zeer bekwaam is in het tikken van scheldwoorden. Het woord "beschaving" schijnt voor jou zonder betekenis te zijn. Als ik de moeite zou doen, zou ik (weer) een prachtlijst kunnen maken van scheldwoorden die jij op dit board hebt geplaatst richting mij. En dan nu weer zo'n snerende draad op het "Martijnbord"! Er zit een defect in jouw karakter waardoor jij geniet van ruzie. Vooral wanneer het om mij gaat dan verlies je alle grenzen van fatsoen en ga je grofgebekt tekeer.
In het kader van rust en beschaving stel ik voor dat we vanaf nu LUCHT en LEEGTE voor elkaar zijn!!

Joop
Fijn JooP, dat je nu in de spiegel hebt gekeken en jouw zelfbeeld op mij projecteert. Je bent al goed op weg. Nu nog de vier vingers op jezelf projecteren, hetgeen je mij steeds weer toebedeelt.

Nu zijn we er. Jij bent een persoon, zoals je een ander beschrijft. Laat dat eens tot je doordringen.

Alleen heb je dat nog steeds niet in de gaten. Doe je best zal ik je willen aanbevelen.

Het wordt echt de hoogste tijd dat je het nu eens goed op jezelf projecteert, daar waar je een ander, die jou een mening durft te geven, puur vals en vuil beschuldigt. Je bent toch zo'n zielepoot nietwaar. Het is altijd die ander.

Maar JooP wast altijd zijnn handjes in onschuld. Nee: die ander. Maar JooP is het heilige boontje van beide discussieborden. NOT!! dus.

Nog langer en beter in jouw spiegel blijven kijken totdat je tot het besef komt, hoe je echt werkelijk in elkaar steekt. Daar waar je een ander van beschuldigt, is puur jouw persoonlijk laag zelfbeeld.

Wees er maar zeer gelukkig mee. NOT!!!!

Een Lafaard ten top.

Een zogenaamd, zichzelf benoemende, Hoog Opgeleide, al heel lang gepensioneerd, onwaardig.

Dag JooP!

GeeDede

P.S.: Hierbij onder toegevoegd mijn volledig vorig bericht met alle drie de bijlagen.

Bovendien beschouw ik niemand als lucht voor mij. Andersom zou dat wel kunnen, zo blijkt, maar dat hoort niet bij mijn fatsoensnorm. Wel een mening geven hoort daarbij.

Lucht moet men nog altijd inademen. Dus is een heel belangrijk onderdeel in het hele eco-systeem om in leven te blijven.

JOOP
Dag Faith,
Groetjes, Joop
Dat is raar. De dubbele bodem heeft losgelaten.

Je hebt weer goed in de spiegel gekeken. Jammer voor Joop en Faith

Ik zal zijn wie ik zijn zal in hoogst eigen persoon

JOOP
Dag Faith,

Verdwenen!! die arme Subje toch! Ze kan hem zelf niet verwijderd hebben, dus is het een daad van fatsoen van de moderator dat hij de drol van Subje heeft verwijderd!! Rashida vond hem prachtig, dus het zal wel weer zooi geweest zijn wat Subje uitkakte!!

Groetjes,
Joop
Voor de jaloerse JooP dan ook maar

Faith
Eens zien of deze ook verdwijnt:

https://members.boardhost.com/getuigen/msg/1585652302.html

Het viel me op, dat 'n prent/cartoon die de TROL Sub Rosa gisteren aan de overzijde heeft gepost.
en die ik naar hier had gesleept, vandaag ineens weg was.

Faith
https://www.jigsawplanet.com/

Misschien helpt dit iets om de zinnen eens te verzetten.

Custodes
Faith
Eens zien of deze ook verdwijnt:

https://members.boardhost.com/getuigen/msg/1585652302.html

Het viel me op, dat 'n prent/cartoon die de TROL Sub Rosa gisteren aan de overzijde heeft gepost.
en die ik naar hier had gesleept, vandaag ineens weg was.

Faith
https://www.jigsawplanet.com/

Misschien helpt dit iets om de zinnen eens te verzetten.
Ik ben 'n speur-hond, Custodes:relaxed:
En dit voor 'n hoger doel-missie.

En dat heb ik openbaar bekend gemaakt.

Groetjes Faith

Je moet er maar vreselijk om lachen en haar Suppie maar een pluim geven. Zij lacht achter de schermen om jullie boosheid en dat geeft dat koekie monster weer een kick om door te gaan. Je moet het gewoon los laten en er niet op reageren of delete haar des noods. Ze wilde mij ook eens te pakken nemen met zo een leuke tekening maar ik kon er wel om lachen maar reageer niet inhoudelijk op haar. Dan is ze net als een kaars dat uit brand. Let maar op nu komt ze met iets om mij te pakken te nemen. Doet ze dat niet dan heb ik een rot dag om dat ik niet gelachen heb. Trouwens ik lach ook om de kartoons over jullie het is voor mij een dolle pret. Ik zei al eerder, ze is net zo gek als die prutlip dat enkelt maar BRRRR... weet te zeggen.

Je moet ze nauw een maal wat speel ruimte geven want anders gaan ze klieren. Wat heb je liever het zijn net kleine kinderen die gewoon een belletje trekken. Of geef ze een toffee, en zeg tegen ze, dat ze de volgende week weer terug mogen komen als ze zich gedragen hebben. En dan geef je ze een lekkere schuimblok en je het geen kind meer aan ze.

Let maar op. Anders trekken ze de rest van het gekkenhuis poppenkast nog mee.

henk
Je moet er maar vreselijk om lachen en haar Suppie maar een pluim geven. Zij lacht achter de schermen om jullie boosheid en dat geeft dat koekie monster weer een kick om door te gaan. Je moet het gewoon los laten en er niet op reageren of delete haar des noods. Ze wilde mij ook eens te pakken nemen met zo een leuke tekening maar ik kon er wel om lachen maar reageer niet inhoudelijk op haar. Dan is ze net als een kaars dat uit brand. Let maar op nu komt ze met iets om mij te pakken te nemen. Doet ze dat niet dan heb ik een rot dag om dat ik niet gelachen heb. Trouwens ik lach ook om de kartoons over jullie het is voor mij een dolle pret. Ik zei al eerder, ze is net zo gek als die prutlip dat enkelt maar BRRRR... weet te zeggen.

Je moet ze nauw een maal wat speel ruimte geven want anders gaan ze klieren. Wat heb je liever het zijn net kleine kinderen die gewoon een belletje trekken. Of geef ze een toffee, en zeg tegen ze, dat ze de volgende week weer terug mogen komen als ze zich gedragen hebben. En dan geef je ze een lekkere schuimblok en je het geen kind meer aan ze.

Dag Henk,

Het kan best zijn,

-dat andere jou minder interessant vinden, dan wat jij over je zelf denkt.

En, ik heb ook totaal geen behoefte,

Aan jou bemoeizucht in deze, of aan over zijde, oké

That's All

https://www.youtube.com/watch?v=Vzyn60Zns-E

Faith, Maak je toch niet zo druk. Ik reageer wanneer ik dat wil die zelfde vrijheid heb jij toch ook.

henk

Heee , daar hebben we Kees maar helaas geen Mees.

Dan hoort deze ook bij jouw cartoon toch?

:slightly_smiling_face: