Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
Een Oorlog Reeds Verloren

Een Oorlog Reeds Verloren.

Terwijl wereldwijd mensen in al dan niet 'intelligente' lockdowns thuis zitten met alle economische implicaties van dien voor henzelf, hun werkgevers én hun overheden, gaan andere zaken niet alleen onverstoord verder; ze lijken zelfs doorgedrukt te worden.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=381&v=kHz6zkmJaDo&feature=emb_logo

Re: Een Oorlog Reeds Verloren

Het was een interessant stuk. Het corona-virus waar de wereld nu in zit is volgens mij een opgezet plan. Er zit een groot plan achter al deze restricties om de wereld versnelt te veranderen. Om alle betalingen via onze betaal pas te laten gebeuren de chip implantaat waar wij een makkelijk leven door zullen gaan krijgen. Maar dat word voor ons wel zijn gebruikt wat men ons wel voor zal houden maar dit is voor de mind-control. Hoe kan men een volk in slavernij houden en wij het beest dan gehoorzaam moeten blijven. Ik ben bang dat de overige grote massa dit niet door heeft. Je kunt dan ook spreken over een grote verloren mensen menigte die klaar gestoomd worden om in de valstrik van de anti-christ te komen.

Re: Een Oorlog Reeds Verloren

Door deze corona crisis wordt de wereld aan een gesmeed. Zo als het nu gaat heb ik hiervoor nog nooit eerder zo duidelijk voor mij gezien.