Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Kennedy verklapt PLAN Bill Gates

Via frauduleuze studies en zichzelf als toezichthouder opereert Bill Gates met psychologische spelletjes om vaccinatie-twijfelaars over de streep te trekken.

Met zijn geld en macht snoert hij dissidenten de mond en dwingt hij medewerking af.

Gates lijkt in zijn non-stop Pharmedie-optredens verheugd en vol triomfantelijk leedvermaak over het feit dat de huidige Covid19 pandemie hem de kans biedt zijn Derdewereld-praktijken nu ook op o.a. Amerikaanse kinderen te kunnen toepassen, dus Robert F. Kennedy jr.

Aanzienlijk opzienbarend en aantoonbaar eng is het interview van Gates dat hij gaf bij Ted Talk waarbij hij zich 'per ongeluk' versprak.

Een paar belangrijke zinsneden werden vlug door Ted Talk verwijderd (!)

"So eventually there will be this digital immunity proof that will help faccilitate the global reopening up."

"Uiteindelijk zal er een digitaal bewijs van immuniteit beschikbaar komen om de heropening van de wereld mee te kunnen facciliteren."

Maar ook banken lijken erg enthousiast over het verplicht testen van mensen op het coronavirus:

James Bullard bijvoorbeeld, president en CEO van de Federal Reserve Bank in Louisiana zou graag zien dat alle Amerikanen dagelijks getest gaan worden en een polsbandje omkrijgen als bewijs, zoals bij een pop-concert of een stempel zoals nadat je gestemd hebt bij de verkiezingen.

Bron Ted Talk Bill Gates: https://www.bitchute.com/video/XMkZ5_...Bron:
https://youtu.be/JR8gw6GLwug

Het is zeker een verarming! Voorheen kwamen de gelovigen naar mij (bij epilepsie) of naar mijn collega's (polio e.a.). Dat waren nog eens tijden. Hoewel in sommige kringen weinig is veranderd.

Ja, of je nou door de hond word gebeten, of door de kat, dood ga je toch.

Goed gelovigen willen magisch denken, welke kant uit dan ook.
Daar kunnen charlatans flink aan verdienen. Tegenwoordig niet met relikwieën of bedevaarten, maar met conspiracy waarachtige verhalen vol hoop en blije verwachtingen. In volle overtuiging klopt hun hart met het zeker weten. Toen in mij, nu in ....
Je doet het goed, volgeling.

Ach, arme Machutus. Ik volg geen mens.
Ik ga niet naar een kerk voor redding of verlossing. Ook ga ik niet naar de wetenschap voor redding of verlossing.

Ik vertrouw tot IN de dood op Jehovah en Jezus.

Met mijn vetrouwen begint het daar pas voor mij, waar het bij jouw eindigt.

Klopt!
Er zijn er die volgen zelfs maar een boekje. Het kan Rood, zwart gekaft of eender van welke kleur zijn.
Net als een duim, of een teen op sterk water, of een drup of glas bloed/wijn, of zelfs een lijkwijde of doornenkroon.
Alleen al de volle overtuigingskracht zou ieder weldenkend mens tot nadenken moeten stemmen.
Net zoiets als het onderzoek naar vaccins. Overal is kaf onder het koren, goud en klatergoud.
Maar de meest zelf-overtuigden, dat zijn zij welke je het meest in de gaten moet houden.
Wel, kom eens langs in mijn kerk. Met enig geluk toon ik je de volledige Openbaring. Met een beetje geloof lukt dat vast wel. En anders moet je maar op me vertrouwen, net als bij anderen.
Machuut, pisheilige!

Machutus
Klopt!
Er zijn er die volgen zelfs maar een boekje. Het kan Rood, zwart gekaft of eender van welke kleur zijn.
Net als een duim, of een teen op sterk water, of een drup of glas bloed/wijn, of zelfs een lijkwijde of doornenkroon.
Alleen al de volle overtuigingskracht zou ieder weldenkend mens tot nadenken moeten stemmen.
Net zoiets als het onderzoek naar vaccins. Overal is kaf onder het koren, goud en klatergoud.
Maar de meest zelf-overtuigden, dat zijn zij welke je het meest in de gaten moet houden.
Wel, kom eens langs in mijn kerk. Met enig geluk toon ik je de volledige Openbaring. Met een beetje geloof lukt dat vast wel. En anders moet je maar op me vertrouwen, net als bij anderen.
Machuut, pisheilige!
Wat een vertrouwen in je medemens spreekt daar uit die zinnen.
Wat een enorm respect heb jij voor je medemensen, ook dat lees in je tiksels.
Ik lees ook dat je helemaal niet volledig opgaat in je eigen bedenksels.
Uiteindelijk ben jij het allerbelangrijkste.

Sarcamse off.

Het komt bij mij erg negatief over. Ik weet een ander bord waar hij beter tot zijn recht kan komen omdat daar meer van dat soort lui zitten. Namelijk de overkant, alleen moet je even met een bootje over varen of je vaart met een pontje over als hij deze maand al gestart is. Voor een klein prijsje ben je dan aan de overkant en daar wordt je zeker geprezen in dat holletje daar. Houw er wel rekening mee het zijn allemaal wilde aardbewoners maar ik denk als ik jou zo lees dat jij je makkelijk in kunt schikken. Nou veel plezier daar aan de overkant tussen de wilden.

Henk
Het komt bij mij erg negatief over. Ik weet een ander bord waar hij beter tot zijn recht kan komen omdat daar meer van dat soort lui zitten. Namelijk de overkant, alleen moet je even met een bootje over varen of je vaart met een pontje over als hij deze maand al gestart is. Voor een klein prijsje ben je dan aan de overkant en daar wordt je zeker geprezen in dat holletje daar. Houw er wel rekening mee het zijn allemaal wilde aardbewoners maar ik denk als ik jou zo lees dat jij je makkelijk in kunt schikken. Nou veel plezier daar aan de overkant tussen de wilden.
Hahahahha, Henk komt er wat graag onder zijn nick daar. :joy: Maar zal het niet verder vertellen hoor.

Nee, ik ben al lang dood en kan niet meer belangrijk zijn! Mijn geest waart nog rond. De geest van Machuut, genaamd de pisheilige. Maar kerken en volgelingen zijn er nog wel.
En het klopt helemaal dat ik niet op ga in mijn bedenksels, dat doen anderen wel, die zijn daar heel goed in.
Ik lach met de mens die zichzelf kan relativeren. Voor een blij leven zonder dreiging van buitenaf, anders dan natuurlijke of verwrongen geesten.
Ik steek over naar Hades, niet gebeten door enig kat of hond. Maar ontstoken door overmaat aan vergeldingszin.
Saluut van Machuut!

Ik zie je graag, zonder vaccinatiespuit, op 2e Pinksterdag in de Esterse Lambertus kerk (Escharen), alwaar ik je vanuit Hades uitzonderlijk zal genezen en mocht het niet baten dan neemt Charon je zo mee. Vergeet het muntje niet en geniet!

Machutus
Ik zie je graag, zonder vaccinatiespuit, op 2e Pinksterdag in de Esterse Lambertus kerk (Escharen), alwaar ik je vanuit Hades uitzonderlijk zal genezen en mocht het niet baten dan neemt Charon je zo mee. Vergeet het muntje niet en geniet!

Tweede Pinksterdag is voor dit jaar voorbij, maar ja volgend jaar is er weer een Tweede Pinksterdag voor de levenden dan onder ons.

Men hoeft niet te vragen wie deze Machutus hier is.

Al een stokoud baasje als je het mij vraagt, en het eeuwige leven al verworven. hahahhaa

Het is hier wel een komen en gaan van mensen met veel nicks. :joy:

https://www.estersheem.nl/lambertuskerk/st-machutus

Teveel van ons Redders bloed gedronken? Dat gaat snel bij warhoofdigen. Houd de kalender der volgelingen er nog maar eens bij. Pinksteren is komend en valt niet op een dag met Pasen.

Machutus
Teveel van ons Redders bloed gedronken? Dat gaat snel bij warhoofdigen. Houd de kalender der volgelingen er nog maar eens bij. Pinksteren is komend en valt niet op een dag met Pasen.
Je hebt gelijk.

Het moet Pasen zijn. Helaas geloof ik persoonlijk niet meer, in het tot je nemen van een symbolisch mensenoffer, in de vorm van matzes en rode wijn. Warhoofdig kan jij het wel vinden, maar toch heb je het mis. Oh nen, jij bent tenslotte Heilig verklaard, en hebt het altijd bij het goede eind natuurlijk. Om het even uiteraard.

Denk dat jij veel meer van dat rode vocht tot je hebt genomen. Als behorende bij de klerikale klasse zeer zeker. Ook nog eens heilig verklaard. Toe maar. En geboren, als nakomeling van rijke ouders. Het leven heeft je toegelachen.

Die gasten, die menen meer te zijn dan de simpele gelovigen, houden juist van goed eten en drinken over de ruggen van de arbeidende zeg (gelovigen + priester = ondergeschikte) klasse.

Drank is niet aan mij besteed. Ben tenslotte geen Heilige met Rijke ouders, die zich dat konden veroorloven.

Moet ik nu gaan knielen voor je? NEE, laat ik dat maar niet doen.

Machutus
Nee, ik ben al lang dood en kan niet meer belangrijk zijn! Mijn geest waart nog rond. De geest van Machuut, genaamd de pisheilige. Maar kerken en volgelingen zijn er nog wel.
En het klopt helemaal dat ik niet op ga in mijn bedenksels, dat doen anderen wel, die zijn daar heel goed in.
Ik lach met de mens die zichzelf kan relativeren. Voor een blij leven zonder dreiging van buitenaf, anders dan natuurlijke of verwrongen geesten.
Ik steek over naar Hades, niet gebeten door enig kat of hond. Maar ontstoken door overmaat aan vergeldingszin.
Saluut van Machuut!

Ahaa, vergeldingszin duidt op wraak en frustraties.

Arme Machutus, en dan durven ze je nog wel heilig te noemen.

Tja de ene gaat rond om vol overtuiging anderen te waarschuwen voor zijn fantasieloze denkbeelden en de ander zeikt hem af :o)

Wie o wie gaat de eindstreep halen in de toekomst. Machutus waarschijnlijk niet, want heiligen in de wereld zijn vaak zondaars bij God.

Bemerk de impliciete tegenspraak in uw reactie.
Tot 2e Pinksterdag, volgling! En weet, Kerberos is verzot op honingtaart. :dragon_face: :dog2: :crocodile: :snake: :dog: