Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: 11 Steentijd-straffen waarmee homoseksuelen in 40 van de 57 islamitische landen vervolgd worden

Hoi Zuzanna

Eerst maar even je eerste post. Hoe elke moslim opgevoed word van baby af aan met de negatieve uitingen over niet molsims.
Als je vanaf jongs afaan zo opgevoed bent kom je er haast nooit meer los van. Moslims zijn wat dat betreft geen uitzondering. Ook in onze door links geindoctrineerde maatschappij groei je op met bepaalde denkbeelden waar je op latere leeftijd nauwelijks aan kan ontkomen. Het zit zogezegd in de genen.

Ik heb het al eerder aangehaald dat als je een goed moslim wil zijn je de denkwijzens en denkbeelden van die schoft en pedofiel Mohammed moet volgen. Doe je dat niet dan corrigeert de omringende gemeenschap je wel want dan zien ze je niet als goed moslim. Niet voor niks staat er de doodstraf op als je de islam verlaat.

Gezien vanuit de bijbel is het een duivelse ideologie. Niemand kan mij vertellen waarom God eerst verordende dat je je vijanden lief moet hebben en 600 jaar later opdracht geeft om iedereen op de meest afschuwlijke manieren te vermoorden als ze niet voldoen aan Mohammed zijn regels. Dat zou duidden op de eerst onveranderlijke God die later uiterst labiel is. En zo is het natuurlijk niet.

Door die opvoeding, en die uitgebreidheid aan negatieve uitlatingen over anderen is er altijd, vroeg of laat, een reden voor een moslim om daadwerkelijk over te gaan tot geweld. Er zijn gevallen bekend van moslims die erg vredelievend bezig waren, maar in een dag veranderden in wilde beesten die slachtten om hun heer te plezieren.

Wij, hier in het westen kennen zulks niet. De verschillende denkwijzes zijn te groot, de verschillen te immens om te overbruggen. Daarom zal de islam nooit en te nimmer gematigd worden, zoals sommigen in de westerse wereld dat uitdrukken.

Mensen als Martin, die vol goede bedoelingen zitten, begrjpen dat gewoon niet. Je helpt een moslim en hij is je vriend, want je hebt hem geholpen. Je word altijd gastvrij ontvangen in hun huis. Maar als diezelfde moslim erachter komt dat je dochter uit stappen gaat in die goddeloze discotheek annex kroeg en in zijn ogen al snel de hoer uithangt dan heb je kans dat je een mes in je strot krijgt omdat jij een slechte vader bent die zijn eigen dochter niet goed kan opvoedden.

De denkwijzes zijn totaal verschillend tussen een moslim en alle anderen.

Je tweede post:

Jezus bracht de wetten van Mozes terug naar twee wetten. Wij kennen die en over het algemeen pogen we daar zo goed mogelijk mee te leven. Zo zijn we opgevoed dor onze ouders en maatschappij. Zelfs al ben je de grootste atheist die ooit geleefd heeft dan nog houd je je hier in het westen aan de christelijke leefregels, omdat het anders niet mogelijk is een goed werkende maatschappij in stand te houden.

57 molsim landen bewijzen mijn gelijk. Geen enkel moslim land produceert iets waar ze hun bestaan mee kunnen opbouwen of in stand houden. Tuurlijk, olie, roepen dan een heel boel mensen. Tja, maar als die olie op is, is het gedaan en zie je het barbarisme, wat je nu door ziet sijpelen in ene losbarsten want die mensen leven en denken nog in stanverband. Mijn stam tegen alle andere stammen...

Moslims hebben geen gelijken. Sjiieten, Soennieten, salafisten etc etc, het gaat maar door en ze zijn allen helemaal bereid die verschillen te benadrukken en te versterken.

Als ik nog leef, en de grote dag van Jehovah breekt aan dan zal ik gelukkig zijn, dat mensen, die niet van goede wil zijn, verdwijnen. En ik zal er geen traan om laten.

Re: 11 Steentijd-straffen waarmee homoseksuelen in 40 van de 57 islamitische landen vervolgd worden

Persoonlijk denk ik dat vele ex JG zijn gaan geloven in filosofieën, zoals de gnosisleer.

En dat heeft hen blind gemaakt voor de WAARHEID, niemand uitgezonderd, daarin.

Het zijn bijna allemaal kleine narcistjes geworden, allemaal kleine godjes, die zichzelf willen verheerlijken, met hen nieuw verworven kennis, ik heb hier geen goed woord voor over, zéker niet, omdat ze de waarheid zouden moeten kennen, maar zich verkneukelen in hen nieuw verworven gnosis ----> gelijk god te willen zijn.

in de zogenaamde, prachtige filosofie van Jezus Christus, maar deze misbruiken.

triest.

Jezus Christus, trad wél zeker op tegen Onrecht.

afijn,

tot zóver

in vrede Zuzanna.