Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
Wat is het verschil tussen JG en moslims?

We weten dat bij de Jehovah getuigen kinderen worden misbruikt.
We weten ook dat bij de moslims kinderen worden misbruikt.

We weten dat het bij JG om individuele gevallen gaat.
We weten ook dat moslims niet te beroerd zijn om het in organisatieverband doen met duizenden kinderen.

Waarom framen we dan de gehele groep van getuigen?
Uiteindelijk zijn de getuigen die hun mond houden net zo schuldig aan het misbruik. Toch?

Waarom krijgen we allemaal scheldwoorden naar ons hoofd als we alle moslims framen?
Uiteindelijk zijn alle moslims die hun mond houden net zo schuldig als de daders. Toch?

Re: Wat is het verschil tussen JG en moslims?

Wil eigenlijk met geen enkele groepering te maken hebben. Fatsoenlijke mensen individueel wel. Maar jij stelt zoiets als: De heler wordt zwaarder gestraft dan de steler. Daar kan ik me iets bij voorstellen.

Wat ook wel erg is, dat mocht de zogenaamde intelligente lockdown blijven bestaan ook De Ramadan geen doorgang kan vinden.

Op zondagmorgen hoor ik nooit meer in deze tijd de kerkklokken luiden. Je raakt eraan gewend, maar hoor je ze niet, valt het NU wel erg op.

Weet wel dat ik uit onvrede toch op de PVV ga stemmen de volgende keer.

Ze zijn geen moslimhaters, en al helemaal niet tegenover de hardwerkende goed geïntegreerde moslim, maar ze zijn tegen de inhalige extremisten uit die groepering.

https://www.pvv.nl/visie.html

Custodes
We weten dat bij de Jehovah getuigen kinderen worden misbruikt.
We weten ook dat bij de moslims kinderen worden misbruikt.

We weten dat het bij JG om individuele gevallen gaat.
We weten ook dat moslims niet te beroerd zijn om het in organisatieverband doen met duizenden kinderen.

Waarom framen we dan de gehele groep van getuigen?
Uiteindelijk zijn de getuigen die hun mond houden net zo schuldig aan het misbruik. Toch?

Waarom krijgen we allemaal scheldwoorden naar ons hoofd als we alle moslims framen?
Uiteindelijk zijn alle moslims die hun mond houden net zo schuldig als de daders. Toch?
Ik heb zelf wel respect voor mensen als Tommy Robinson, die met dreiging, door vele media, en gevangen werd gezet, vanwege zijn openbare meninning-s uiting die hij gaf, tegen moslims bendes in Engeland, die vrouwen, meisjes als seksslavinnen gebruiken, misbruiken.

Hij werd door allerlei, zogenaamde procedure foutjes de mond gesnoerd, terwijl iedereen weet dat er oa in Engeland heel wat -bendes van islamitische afkomst zijn, die vrouwen, meisjes, onder de meest walgelijke toestanden gewoon openbaar uitbuiten.

Dit even in schril contrast, met het misbruik onder JG.

Maar toch geven de meeste mensen alle JG's de schuld.

Waarom niet met moslims?

Custodes

Maar toch geven de meeste mensen alle JG's de schuld.

Waarom niet met moslims?
Ik weet het niet Custodes!

Misschien omdat ze 'n minderheids- groep zijn?
-die makkelijker aangevallen kan worden?

Afijn, nog 'n mooie avond.

Zuzanna in vrede.

Of, omdat ze overal vertellen van huis tot huis, wereldwijd nog wel, dat ze de ware religie vertegenwoordigen, en door God aangesteld zijn op aarde als enige middelaar tussen God en de mensen. Dat vertellen ze wereldwijd bij mensen aan de deur. Dat er Een Koninkrijk komt, met Christus als Koning, en alle ellende weg zal vagen. Maar ze brachten de leugen. Van die organisatie waren wij ook ooit eens lid. (WTG wel te verstaan) Zoiets soms?

Moslims beweren ook het enige ware geloof te hebben.

Zij komen ook actief naar je toe en stellen je voor drie keuzes.

Dus het beweren dat je de enige ware religie hebt is geen argument.

Dan heb ik geen idee waarom jij dit dan voorlegt? En moet je ook het antwoord schuldig blijven.