Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
Controversieel, verplicht vaccineren tegen het corona-virus?

Zal er 'n verplichte wet komen?

-Om verplicht te worden gevaccineerd, als men 'n vaccin heeft ontwikkeld tegen het Corona-virus?

https://www.ad.nl/tennis/djokovic-tegen-verplichte-vaccinatie-coronavirus~ab8a4ed3/

-Hoe sta je hier persoonlijk tegen over?

Controversieel, ik weet het :thinking_face:

Mvg Zuzanna.

Re: Controversieel, verplicht vaccineren tegen het corona-virus?

Gezien de ontwikkelingen met een polio vaccin, wat ontwikkeld was door ons Nederlands RIVM, neem ik geen enkel vaccin meer. Mijn lijf, mijn leven.

Custodes
Gezien de ontwikkelingen met een polio vaccin, wat ontwikkeld was door ons Nederlands RIVM, neem ik geen enkel vaccin meer. Mijn lijf, mijn leven.
Ik laat me ook niet zomaar vaccineren, en ik ben blij met de openbare kennis "van nu"!

- die ik heb mogen ontvangen via het Internet.

Voor mij is het duidelijk, dat dit virus, is begonnen bij mensen,

-die géén kennis hebben van Gods voedsel voorschriften.

Wat voor mij wéér duidelijk maakt,

-dat de voorschriften van voedsel en drank in het OT onderwezen,

-helemaal niet zo slecht waren!

En zelfs de kennis vér vooruit waren/was, tegenover andere volkeren.

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/wetenschap/ligt-oorsprong-coronavirus-wel-bij-wilde-dierenmarkt-in-wuhan-heel-waarschijnlijk-maar-we-zullen-het-nooit-weten~ad3fea36/

Weer eens 'n heel duidelijk bewijs,

-van de Almachtige Kennis van onze God, die HIJ zijn volk onderwees.

inmiddels, ben ik zowat vegetarisch, al eet ik soms naar behoefte vlees.

Maar ik ben ook 'n vaccin weigeraar.

Mijn lijf, mijn lichaam, mijn leven.

Zuzanna in vrede

Mijn weigering van vaccinaties is om geen slaaf van de farmaceutische organisatie te willen zijn. Met de vaccinatie kunnen ze allerlei stoffen in je lichaam inspuiten die bij een volgende groep epidemie mensen meer ziek kunnen maken. Zodat de mensen die dan weer ziek geworden zijn weer een vaccinatie toe gediend willen krijgen omdat men weer beter wil worden. Zo worden er weer miljarden aan verdiend aan diegenen die slaaf geworden zijn van de farmaceutische wonder middelen Er circuleren ook verhalen dat ze micro kleine chips in ons lichaam kunnen inspuiten, zodat wij traceerbaar voor hun zijn. Via de straling van de %G-masten heeft de straling daarvan een verder invloed op ons gaan en staan, omdat wij mede daardoor volgbaar zijn. Dat is ook een reden waarom ik niet mee werk omdat ik anders een onderdeel ben van hun systeem. Men doet dit alles om grip op de mensheid te krijgen. Ik prijs mij gelukkig dat ik in het geloof ben en dat ik niet alleen sta. Want de Heer is nabij en neemt mijn ijver hiervoor waar. Gij zijt geen deel van deze wereld. En wij doen niet mee aan hun vruchteloze werken.

Wat is dat nu toch weer voor flauwekul.

Slaaf worden van de farmaceutische industrie.

Ja als je niets mankeert, kan ik persoonlijk daar wel iets bij voorstellen. Men slikt niet voor de grap namelijk medicatie oid.

Chronische aandoeningen, de meesten in ieder geval, dienen wel met medicatie levens te kunnen redden.

Zo ook insuline, dat door niets anders te vervangen is.

Of men zal maar longaandoeningen hebben, en medicatie nodig heben om benauwdheid te voorkomen.

Of de noodzaak tot mogelijke genezing door middel van o.a. chemokuren en/of bestralingen bij diverse soorten kanker.

Of, of, noem maar op. Oh ja, hartproblemen, Geestesziektes, ADHD, SOA's.... Medicatie is dan onontbeerlijk.

Reuma bv, dat proces kan men ook met medicatie vertragen, verbeteren, en de pijn goed bestrijden.

Weet even zo snel niet andere chronische aandoeningen op te noemen.

Medicatie voor de Engelse ziekte, Rachitis. Men had dan wel gezonder moeten leven, maar het komt nog steeds, ook hier in Nederland, voor.

Vitamines en mineralen plus voedingssupplementen komen in wezen ook uit de koker van de farmacie.

Ja, en heb zelf al 40 jaar jaarlijks injecties gekregen voor de dan heersende griep.

Op 1 jaar na, op advies van een natuurarts. Dat jaar ben ik dan wel vrselijk ziek geworden.

Geef mij dan maar de jaarlijkse Griepprik.

Dat de farmaceuten er schatrijk van kunnen worden is een geheel andere zaak.

Zodra er een vaccin beschikbaar komt, zal ik één van de eersten zijn om het te ontvangen.
Vaccinaties, een zegen voor de mensheid! Hulde aan de uitvinders ervan.
Van mij mogen de principieel niet-vaccineerders die ziekte(n) krijgen. Ik heb volstrekt geen medelijden met hen.

Meer dan 500.000 kinderen verlamd door een polio vaccin wat is uitgevonden door het RIVM in Nederland.

Het bleek een experientieel vaccin te zijn wat werd getest op mensen. Niet alleen in India, maar ook in Afrika.

Als jij je bloot wil stellen aan mensen die voor een Nuremberg proces in aanmerking komen dan heb je mijn zegen.

Met een beetje geluk is de wereld kort na jouw vaccinatie van je verlost.

Wat goes around, comes around.

Je komt met een non argument.
Uiteraard weet ik dat vaccinaties goed KUNNEN zijn.

Wat ik je vertel is: dat ze een experimenteel vaccin inspoten bij KINDEREN.

Dat is dat fijne RIVM waar bijna iedereen hallelujah roepend achteraan holt.

Mag ik effe bedanken voor toekomstige vaccinaties?

CITAAT: "Het laatste waar het grote publiek in is geïnteresseerd is de waarheid.

Ze willen veiligheid, ze willen hun leven terug, ze willen weer met vakantie gaan, ze willen weer kunnen genieten.

Hoe langer het duurt met de huidige beperkende maatregelen des te meer zullen mensen bereid zijn het reddende vaccin te omarmen". EINDE CITAAT.

BRON: http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=15045:reisbeperkingen-wordt-keiharde-werkelijkheid&catid=9:binnenland&Itemid=22

Hoe langer het duurt met de huidige beperkende maatregelen des te meer zullen mensen bereid zijn het reddende vaccin te omarmen". EINDE CITAAT.

En wie weet lag het het wondermiddel al in de ijskast nog voordat het virus los gelaten was. Het is het manipuleren van de mensheid. Het is eerst heel goed om te nadenken voordat men over gaat tot de vaccinatie.

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

de Waard
Dag Waard,

Waarom zou je zomaar je laten injecteren tegen 'n virus, waar je waarschijnlijk als gezond mens, zelf in staat bent immuniteit tegen op te bouwen ?

Wat als er volgend jaar weer 'n ander virus uitbreekt?

mvg Zuzanna.

Dat zijn HEEL GOEDE VRAGEN!
Waarom zijn er eigenlijk vaccinaties, vanuit medisch perspectief (om ff de ruis van de lijn te houden)?

de Waard
Waarom zijn er eigenlijk vaccinaties, vanuit medisch perspectief (om ff de ruis van de lijn te houden)?
Dag Waard,

Ik noemde dit topic daarom ook controversieel!

Uiteraard ben ik voor goede gezondheids zorg.
Uiteraard ben ik voor vaccinaties, tegen bv polio.

Maar waarom moest er 'n nieuwe variant ontwikkeld worden, en is bewezen dat deze nieuwe variant,
- is getest op kinderen in India en Afrika?
Met helé ernstige gevolgen.

Ik laat nu 'n video zien van de Jensen show:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1792&v=cpyGoL_wz5g&feature=emb_logo&fbclid=IwAR35W9tMy6G_cpUMFGM5BiaMB690nsYrvjf6eJVNRh4efuN8aR_5ErUpB8w

Als je vanaf min 18:00 eens bekijkt, zie je 'n walgelijk fragment.

Van 'n belangenrijke man van het RIVM:
- Ab Osterhous, betreft het het virus, van de Mexicaanse griep, waar hij 'n vaccin tegen heeft.

Ik wil enkel dan wij ons vragen stellen.

Niet meer en niet minder.

mvg Zuzanna.

Zuzanna
de Waard
Dag Waard,

Ik noemde dit topic daarom ook controversieel!

Uiteraard ben ik voor goede gezondheids zorg.
Uiteraard ben ik voor vaccinaties, tegen bv polio.

Maar waarom moest er 'n nieuwe variant ontwikkeld worden, en is bewezen dat deze nieuwe variant,
- is getest op kinderen in India en Afrika?
Met helé ernstige gevolgen.

Ik laat nu 'n video zien van de Jensen show:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1792&v=cpyGoL_wz5g&feature=emb_logo&fbclid=IwAR35W9tMy6G_cpUMFGM5BiaMB690nsYrvjf6eJVNRh4efuN8aR_5ErUpB8w

Als je vanaf min 18:00 eens bekijkt, zie je 'n walgelijk fragment.

Van 'n belangenrijke man van het RIVM:
- Ab Osterhous, betreft het het virus, van de Mexicaanse griep, waar hij 'n vaccin tegen heeft.

Ik wil enkel dan wij ons vragen stellen.

Niet meer en niet minder.

mvg Zuzanna.

Herstel, zijn bedrijf heeft aandelen, in dit vaccin.

http://www.geneeskundeboek.nl/zoonose-9789045042503

Als eBook nog goedkoper: http://www.bol.com/nl/p/zoonose/9200000133179044/?bltgh=vzf2SoqR0eAXbLn4J5pKYA.1_4.6.ProductImage

de Waard
Wat een onzin weer.

Degenen waar jij een vaccinatie van gaat krijgen hebben aantoonbaar gemoord en geplunderd.

Hoe diep kan je je kop in het zand steken en niet willen luisteren?

Custodes
de Waard
Wat een onzin weer.

Degenen waar jij een vaccinatie van gaat krijgen hebben aantoonbaar gemoord en geplunderd.

Hoe diep kan je je kop in het zand steken en niet willen luisteren?
Alvast beterschap gewenst, mocht je onverhoopt het virus krijgen!
Ik had begrepen dat je de hele dag in huis zit zonder bezoek.
Het virus blijft nog een hele poos zijn natuurlijk werk doen; daar is het tenslotte een virus voor.
Virussen staan bekend om hun virulent en muterend vermogen, ontwikkeld tijdens hun evolutionaire ontwikkeling.
Sommige mensen weten vermeend beter. Een mooie gelegenheid om te onderzoeken hoe het biologisch werkelijk in elkaar steekt!

Wat jij denkt te begrijpen is meestal bezijden de waarheid.

Maar goed, mocht ik een virus oplopen dan is het maar zo. Ik ga niet krampachtig achter alles aanhollen wat eventueel, misschien mijn leven wat kan verlengen. Zo fijn is deze wereld nu ook weer niet.

Biologisch werkt het zo: je wordt geboren, je word ziek en je gaat dood. Alles daartussen is ellende en mooie momenten. Kan ook zijn, mooie momenten en ellende.

Ik tors de wereld niet en ik verwacht niet dat de wereld mij gaat torsen.

Custodes
Wat jij denkt te begrijpen is meestal bezijden de waarheid.

Maar goed, mocht ik een virus oplopen dan is het maar zo. Ik ga niet krampachtig achter alles aanhollen wat eventueel, misschien mijn leven wat kan verlengen. Zo fijn is deze wereld nu ook weer niet.

Biologisch werkt het zo: je wordt geboren, je word ziek en je gaat dood. Alles daartussen is ellende en mooie momenten. Kan ook zijn, mooie momenten en ellende.

Ik tors de wereld niet en ik verwacht niet dat de wereld mij gaat torsen.

Ah, nieuwe klandizie. De één zijn dood is de ander zijn brood toch.
Magere Hein verkleed als zoönose brengt gouden Tijden. Al vele malen in het verleden en ook nu weer.
Toen 30 miljoen en nu? Zolang Rutte c.s. maar de adviezen van hen die weten volgen en niet die van onruststokers en fantasten, komt er een betere uitkomst. Om over sommige presidenten maar te zwijgen .....