Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Donder op met je nieuwe normaal

Zorgverlener
Waarom moeten vastgoedmagnaten ontzien worden? Wel loonderving, maar geen mindering op huren?
Inderdaad! Bovendien gaven de verhuurders al aan dat er alleen onderhoud gepleegd wordt, en klachten worden opgelost bij werkelijke problemen. Ja, en wat heet dat dan? Projecten voor groot onderhoud zijn hier al stilgelegd en vooruitgeschoven. Geen lonen aan medewersers daar??? Huren dienen wel door de huurders betaald te worden. Onder de naam "corona" worden veel mensen benadeeld. Alleen de super rijken, en multinationals, blijkbaar niet. :unamused:

GeeDee
Zorgverlener
Waarom moeten vastgoedmagnaten ontzien worden? Wel loonderving, maar geen mindering op huren?
Inderdaad! Bovendien gaven de verhuurders al aan dat er alleen onderhoud gepleegd wordt, en klachten worden opgelost bij werkelijke problemen. Ja, en wat heet dat dan? Projecten voor groot onderhoud zijn hier al stilgelegd en vooruitgeschoven. Geen lonen aan medewersers daar??? Huren dienen wel door de huurders betaald te worden. Onder de naam "corona" worden veel mensen benadeeld. Alleen de super rijken, en multinationals, blijkbaar niet. :unamused:
tsja, zo gaat dat in het neo-liberale kapitalisme.
De volgende keer maar weer Rechts stemmen, op Rutte, Baudet, of Wilders.
Men neuzelt hier over allerlei neuzelarijen, maar iets werkelijk aanpakken dat zit er niet in.
Goedgelovigen voelen zich meer aangetrokken tot neuzelaars als Niburu, Ufo-fluisteraars of doemconspiracies.
Ieder zijn meug. Maar zoden aan de dijk zetten ....

Misschien staat er weer een Superman of Supervrouw op, genaamd Gladiator o.i.d.
Ik denk dat het allemaal brullende leeuwen zijn met kunstgebit en poëterende krampende tiknagels verwijzend naar tijdeloze Tijden.

Kapitalist
GeeDee
Zorgverlener
tsja, zo gaat dat in het neo-liberale kapitalisme.
De volgende keer maar weer Rechts stemmen, op Rutte, Baudet, of Wilders.
Men neuzelt hier over allerlei neuzelarijen, maar iets werkelijk aanpakken dat zit er niet in.
Goedgelovigen voelen zich meer aangetrokken tot neuzelaars als Niburu, Ufo-fluisteraars of doemconspiracies.
Ieder zijn meug. Maar zoden aan de dijk zetten ....

Misschien staat er weer een Superman of Supervrouw op, genaamd Gladiator o.i.d.
Ik denk dat het allemaal brullende leeuwen zijn met kunstgebit en poëterende krampende tiknagels verwijzend naar tijdeloze Tijden.

Nu hoef je me niet meer te vertellen eigenlijk, wie nu aan het woord is. De kapitalist

Niets veranderlijker dan een mens uiteraard.

Ja, ja ...

Zal wel gaan stemmen, maar echt niet op Groen Links, D 66, Ruttekliek, SP, maar uit onvrede op de PVV verwacht ik van mezelf.

De laatste heeft een redelijk goed programma.

Lees maar zijn programma eens goed door.

Welke partij heeft momenteel dan jouw voorkeur kapitalist?

Niburu trekt mij niet eens. Geen Stijl kan er af en toe mee door.

btw: als eenling kan je bv weinig iets veranderen aan de gevestigde orde nietwaar.