Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: De RAT is in het KIPPENHOK

GeeDee
Oh jouw nick is nu Burger trutje. hahahha

Jij speelde de vliegende vogel met de vele intelligente nicks. Lachen met jou. :stuck_out_tongue: :joy:

En kijk maar uit met jouw vriendjes. Sommigen eten mensenvlees, en brengen door middel van hun uitwerpselen wel ziektes over op de mens.
De belanghebbende weten wie ik ben.
vind ik meer dan genoeg,

Burger trutje

de TijdGeest
Rattenvanger
Vleermuis/-hond
Rattenvanger
Alweer 'n RAT ONTDEKT op dit DB, iemand die andere de maat wil nemen, op persoonlijke naam.
De Rat met de vele iprnr.

By care full

De rattenvanger.
De overdracht van bepaalde virussen wordt in Australië bv gedaan door vleermuizen. Bv. het hendravirus door vleerhonden.
De levende virussen werden aangetoond in het vruchtwater van een grijskopvleerhond, precies het virus dat werd aangetroffen bij paarden en mensen, dat aanleiding gaf tot de hendraziekte en dood. Vleerhonden werden aangemerkt als waarschijnlijke reservoir van het hendravirus. En dat is niet een wilde dierenmarkt noch laboratorium in China!
Zie Journal of General Virology en The Lancet.
Natuurlijk, allemaal door god gecreëerde wezens ......
Iemand die ooooow zó graag het laatste woord wil.

By my gast,

De Rattenvanger.

Allemaal 'n fijn weekend gewenst.
Tot morgen, rattenvangster!

Be my guest.
Mijn lieve vriendjes:
http://www.istockphoto.com/nl/fotos/grijskopvleerhond?excludenudity=false&mediatype=photography&phrase=grijskopvleerhond&sort=mostpopular

Mijn Lieve Vriendjes

God
de TijdGeest
Rattenvanger
Vleermuis/-hond
Rattenvanger
Alweer 'n RAT ONTDEKT op dit DB, iemand die andere de maat wil nemen, op persoonlijke naam.
De Rat met de vele iprnr.

By care full

De rattenvanger.
De overdracht van bepaalde virussen wordt in Australië bv gedaan door vleermuizen. Bv. het hendravirus door vleerhonden.
De levende virussen werden aangetoond in het vruchtwater van een grijskopvleerhond, precies het virus dat werd aangetroffen bij paarden en mensen, dat aanleiding gaf tot de hendraziekte en dood. Vleerhonden werden aangemerkt als waarschijnlijke reservoir van het hendravirus. En dat is niet een wilde dierenmarkt noch laboratorium in China!
Zie Journal of General Virology en The Lancet.
Natuurlijk, allemaal door god gecreëerde wezens ......
Iemand die ooooow zó graag het laatste woord wil.

By my gast,

De Rattenvanger.

Allemaal 'n fijn weekend gewenst.
Tot morgen, rattenvangster!

Be my guest.
Mijn lieve vriendjes:
http://www.istockphoto.com/nl/fotos/grijskopvleerhond?excludenudity=false&mediatype=photography&phrase=grijskopvleerhond&sort=mostpopular

Mijn Lieve Vriendjes

Ja God,

Kijk .... U zou het allemaal moeten weten!!!

We hebben hier een moderator, maar die is er ook niet. Dus een niet-moderator.

We hebben hier een beheerder, maar die is er ook niet. Dus een niet-behereder.

we hebben hier leden, maar sommigen hebben veel nicks. U moet dat gewoon kunnen vaststelen. Of toch ook niet?

Kunt u ons dan het antwoord geven, wie ons kan vertellen wie wie is???? U bent tenslotte alwetend. Of bent u toch een niet-God?

We horen het hopelijk dan wel.