Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: En het gaat de vernietiging tegemoet. Openbaring 17:11

Cusdomus, is het niet beter om helemaal niet meer op deze kwakzalvers te reageren. Ik heb deze lieden gedeleted en lees slecht nog eens in de schaduw. Of negeer ze gewoon dood dan houd het na een enige tijd op omdat er geen levend voedsel meer is voor deze enge Aardbewoners. Ze horen thuis op de planeet Niburu waar ze allemaal tegen elkaar praten zoals ze hier op het bord plaatsen. Een clown is er nog niets bij.
Brrrrr... Brrrrrr ....BBRRRRRRR.

We gaan nu weer verder waar we gebleven waren. Nu ze gedeleted zij. Brrrrr....

Volgens mij zit er een opzet in het spel. Dit alles is bedoeld om de wereld een kant op te sturen en dat doen zij met succes door middel van angst te creeen. Nu dit gelukt is, weten zij hoe het de volgende keer weer het beste kan. Dit schrikbeeld van nu schiet zelfs over 15/20 jaar weer terug in de herinnering. Al hoe wel ik denk dat het zich steeds sneller op zal volgen. Totdat God zijn gemeente opgenomen heeft zullen de zeven schalen over de aarde uit gegoten worden. Dan zullen er infectie zieken losbarsten waar geen factienatie tegen opgewassen zal zijn. Omdat dit de plagen van Jehovah God zullen zijn die alles overtreffend zal zijn. Het zal voor de Aardbewoners die niet opgenomen zijn een tijd van de grote verdrukking zijn wanneer de anti-christ op gestaan is en alles in een hand zal zijn.

Henk
We gaan nu weer verder waar we gebleven waren. Nu ze gedeleted zij. Brrrrr....

Volgens mij zit er een opzet in het spel. Dit alles is bedoeld om de wereld een kant op te sturen en dat doen zij met succes door middel van angst te creeen. Nu dit gelukt is, weten zij hoe het de volgende keer weer het beste kan. Dit schrikbeeld van nu schiet zelfs over 15/20 jaar weer terug in de herinnering. Al hoe wel ik denk dat het zich steeds sneller op zal volgen. Totdat God zijn gemeente opgenomen heeft zullen de zeven schalen over de aarde uit gegoten worden. Dan zullen er infectie zieken losbarsten waar geen factienatie tegen opgewassen zal zijn. Omdat dit de plagen van Jehovah God zullen zijn die alles overtreffend zal zijn. Het zal voor de Aardbewoners die niet opgenomen zijn een tijd van de grote verdrukking zijn wanneer de anti-christ op gestaan is en alles in een hand zal zijn.

Je bent ook zo'n lekkere BRRRRRRRRRR-er. Als jij anders niet kan schrijven, dan heb je niet echt veel in die kersenpit van je zitten. hahaha En dan nog jatten ook. hahahha Laat ik nu niemand deleten. Dus geeft mij gewoon het recht om op jou te regeren. Jammer voor jou ...
Onze commediant Henkie (not)

Deleten, maar wel weten wie hier reageert op die vreemde bagger van sommigen hier.

BRRRRRRRRRRRR... van de enige en echte GeeDee.