Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: YouTube gaat alle corona video’s die de WHO en China tegenspreken blokkeren

Dus als jij een nieuws site weet waar alle beweringen uit komen en gaan uit komen hoor ik het graag.

Nee, die heb ik niet. Maar ik beweerde die ook niet te hebben maar Xandernieuw is een site die bom vol staat met onwaarheden. Het had van mijn kant uit geen verkeerde bedoelingen dat ik dit naar voren bracht. Maar ik wilde dit gezegd hebben.

Henk, ik snap jou wel. En snap wat je bedoeld.

Maar dat bericht van Zuzanna was zo gek nog niet.

Er zijn hier al genoeg rand debielen die er als de kippen bij zijn dit soort berichten als onzin te bestempelen.

Niet dat mij nog interesseert wat ze er allemaal van vinden.

Ik zie de wereld de kant op gaan welke ik al jaren zo ongeveer in gedachte had.

NWO, WO III, NWO, Anti Christ, NWO, . . . . en dat straks de wereld zal meemaken wie Jehovah is.

Dat ik de Naam Jehovah gebruik wil overigens niet zeggen dat ik ook maar een schijntje empathie heb voor
die mensen die het lef blijven hebben die Naam te dragen.

Laat het jou dan niet boeien RAM.

Geef wel mijn mening erover. Dat mag gewoon.

Maar ook ik vind Xander Nieuws bagger. Jammer voor jou RAM.

Als je over een bepaald onderwerp veel meer wil lezen kan je via google ook allerlei goede informatie vinden, hetgeen een onderwerp goed uitpluist. Onderscheid is zo te vinden.

Het enige wat ik af en toe nog lees lees is dan Geen Stijl. Maar ook daar moet je voorzichig zijn.

Natuurlijk mag jij je mening geven.

Goed dat je over bagger begint.

Bagger is wat binnenkort langs heleboel benen gaat druipen.

Vraag jezelf af, of jij het droog houd.

Dat is dan weer mijn mening.

En meningen mogen gezegd worden :relaxed:

--------------------------------------------

Tegenlicht trekt corona-uitzending in, Chinese burgers lopen gevaar
China corona De VPRO zendt een documentaire met Ruben Terlou over de coronacrisis in China niet uit, omdat de veiligheid van ‘personen in China’ in het geding is.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wilfred Takken
24 april 2020
Leestijd 1 minuut

Ruben Terlou, documentairemaker, fotograaf en arts, maakte al meerdere documentaireseries over China.
Ruben Terlou, documentairemaker, fotograaf en arts, maakte al meerdere documentaireseries over China.
Roger Cremers
De VPRO heeft besloten de Tegenlicht-aflevering van zondag, ‘China Restart’, niet uit te zenden omdat „personen in China” door de tv-uitzending gevaar kunnen lopen. Met Ruben Terlou, bekend van diverse reisseries over China, zouden Chinese filmmakers een inkijk geven in de levens van bewoners van Wuhan, Beijing en Shanghai op wie de coronacrisis een bijzondere impact heeft gehad.

Hoofdredacteur Stan van Engelen in een verklaring: „De VPRO staat voor onafhankelijk journalistiek, maar we trekken een grens waar de veiligheid van mensen in het geding is.” Wat er precies aan de hand is, willen betrokkenen niet zeggen, ook met het oog op de veiligheid van voornoemde mensen. Later wil de VPRO wel terugkomen op de kwestie. De redactie denkt aan een uitzending over censuur in China.

In plaats van ‘China Restart’ zendt Tegenlicht ‘Rebellen tegen reclame’ uit, die vlak voor de coronacrisis is gemaakt. Wie over corona wil vertellen, komt in China al snel in aanraking met de censuur. Vorige maand trok de regering de accreditatie in van zeker dertien Amerikaanse journalisten, van The New York Times, The Wall Street Journal en The Washington Post.

Tegenlicht trekt corona-uitzending in, Chinese burgers lopen gevaar
China corona De VPRO zendt een documentaire met Ruben Terlou over de coronacrisis in China niet uit, omdat de veiligheid van ‘personen in China’ in het geding is.

Wilfred Takken
24 april 2020
Leestijd 1 minuut

Roger Cremers
De VPRO heeft besloten de Tegenlicht-aflevering van zondag, ‘China Restart’, niet uit te zenden omdat „personen in China” door de tv-uitzending gevaar kunnen lopen. Met Ruben Terlou, bekend van diverse reisseries over China, zouden Chinese filmmakers een inkijk geven in de levens van bewoners van Wuhan, Beijing en Shanghai op wie de coronacrisis een bijzondere impact heeft gehad.

Hoofdredacteur Stan van Engelen in een verklaring: „De VPRO staat voor onafhankelijk journalistiek, maar we trekken een grens waar de veiligheid van mensen in het geding is.” Wat er precies aan de hand is, willen betrokkenen niet zeggen, ook met het oog op de veiligheid van voornoemde mensen. Later wil de VPRO wel terugkomen op de kwestie. De redactie denkt aan een uitzending over censuur in China.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/04/24/tegenlicht-trekt-corona-uitzending-in-chinese-burgers-lopen-gevaar-a3997810

RAM
Natuurlijk mag jij je mening geven.

Goed dat je over bagger begint.

Bagger is wat binnenkort langs heleboel benen gaat druipen.

Vraag jezelf af, of jij het droog houd.

Dat is dan weer mijn mening.

En meningen mogen gezegd worden :relaxed:

Ziektes RAM, zal je mij niemand ooit zien toewensen. Dat is minderwaardige, en mensonterende bagger, zo je weet.

Daar zal ik nooit aan meedoen. Tis maar dat het goed tot je doordringt. Vooral wat je schreef.

RAM
Henk, ik snap jou wel. En snap wat je bedoeld.

Maar dat bericht van Zuzanna was zo gek nog niet.

Er zijn hier al genoeg rand debielen die er als de kippen bij zijn dit soort berichten als onzin te bestempelen.

Niet dat mij nog interesseert wat ze er allemaal van vinden.

Ik zie de wereld de kant op gaan welke ik al jaren zo ongeveer in gedachte had.

NWO, WO III, NWO, Anti Christ, NWO, . . . . en dat straks de wereld zal meemaken wie Jehovah is.

Dat ik de Naam Jehovah gebruik wil overigens niet zeggen dat ik ook maar een schijntje empathie heb voor
die mensen die het lef blijven hebben die Naam te dragen.
Dag Ram,

Ik probeer zo zorgvuldig mogelijk te zijn voor ik iets post, en kijk ook diverse bronnen na.

Ik lees op zoveel! informatie bronnen, overal vind ik wel wat.
Soms onzin, soms denk hé dit moeten mensen weten.

En omdat dit nu op dit moment hot nieuws is, vind ik het prima hier om het te delen.

dan kan iedereen er zijn eigen voordeel mee doen.

Groetjes Zuzanna.

Laat me niet lachen zeg. Gelovigen onder elkaar. AB en RAM. Alsof jullie meer zijn dan andersdenkenden.

Toonbeeld van een ware Gristen natuurlijk (NOT) Ware volgelingen van Jezus ten voeten uit. hahahahaha Alleen heb ik zoiets nooit van en over ene Jezus geleerd. Ook nooit gelezen :grimacing:

Zegt degene die regelmatig tot haar elleboog in de reet van een andere rat zat.

BRRR brrrrrrrrrrrrrrrrrr muts

Nou ja zeg. Onterecht tekeer gaan tegen iemand getuigt niet van fatsoen.

Dan zal je toch eerst dienen te bewijzen. En ratten ?.. Oh, zijn die hier in grote getale aanwezig dan?

Als je iets vindt, dan zal je dienen te bewijzen, en met goed onderbouwde bewijslast dienen te komen.

Dat is fair en dan ben je een vent!!!!

Zou niet weten waar je het over hebt.

Heb alleen niemand met ziektes benaderd of beschuldigd. Jij nu wel. Wat je schrijft, staat gelijk aan, om iemand Corona toe te wensen. Of moet die persoon dan maar de pijp uit gaan van jou?

Wat ben je toch een stumperd op deze manier.....Als het zo is, ben je zelfs walgelijk.

Jij kan dan niet omgaan met andersdenkenden. Jammer, zeer jammer .. RAM

Zo ver ik weet, heb ik niets op mijn geweten.

Ongelooflijk.

En verder.

Dat is nog steeds geen bewijsvoering ergens van of over.. . Gewoon Puur gelul in de ruimte.

Ongelooflijk

Nou ja, blijkbaar kan je alleen maar in de ruimte lullen. Toedeloe, met al jouw smerige valse benamingen/schelden en aannames, zonder onderbouwing. hahahahaa Ongelooflijk, ja zeg dat wel.

Ongeloof lijk

Oh dat dus... Ja ongelooflijk nietwaar... als... Het RAMmetje in de voorjaarswei blijft natuurlijk lekker dartelen en spartelen in de mooie voorjaarszon. Hij heeft het weer zo naar zijn zin. hahahhahhaa

ON GELOOF LIJK

GeeDee
Het zou een Ware Zegen voor het mensdom zijn, wanneer jij GEBLOKKEERD zou worden,
bij voorkeur voor EEUWIG met je gestook, ruzie-minnend-wezen!!!
Simon Plotseling

GeeDee
Laat me niet lachen zeg. Gelovigen onder elkaar. AB en RAM. Alsof jullie meer zijn dan andersdenkenden.

Toonbeeld van een ware Gristen natuurlijk (NOT) Ware volgelingen van Jezus ten voeten uit. hahahahaha Alleen heb ik zoiets nooit van en over ene Jezus geleerd. Ook nooit gelezen :grimacing:
Gaat ze weer tekeer mevrouw BAGGER zelf, de grote Ruziezoekster.
Weerzinwekkend in alle facetten!!!
Simon Plotseling

Simon Plotseling
GeeDee

Gaat ze weer tekeer mevrouw BAGGER zelf, de grote Ruziezoekster.
Weerzinwekkend in alle facetten!!!
Simon Plotseling

Fijn dan zegg, en goed van jezelf om in de spiegel te kijken, en jouw spiegelbeeld op een ander weer eens projecteert! De omgedraaide wereld hanteert er maar één natuurlijk. BRRRRRR..

En nog laf ook dat je het onder een onbekende nick aandurft. Grote Lafaard ben je wel!!

En ben je een bekende, en zal maar niet zeggen wie ik voor ogen heb. Maar zeker het mannetje die een hekel aan iemand heeft, die de waarheid durft te vertellen. Stoer hoor! Jij durft weer eens goed...

Maar dan lieg ik toch!!!!! LAFBEK!!!!! Misschien kan jij beter geblokkeerd worden, want jij kan niet tegen de waarheid. Mr. Bloemlezing...