Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Ik doe 'n tweetal stellingen!

DB deelnemer
En wat nu juist zó ontzettend hilarisch is, dat de zeer domme persoon, die op het andere DB de touwtjes in handen heeft, met dit soort domme figuren als Sub Rosa en GD- Rashida het gezag wil uitoefenen.
De Domheid van de Drie-eenheid.

Stupid!

Maar vermakelijk.

DB Deelnemer.
:smile: :relaxed: :grinning:

:sunglasses:

Sub Rosa
Het volplempen van dit board met ongeverifieerde rotzooi helpt ook niet echt om zaken serieus te kunnen nemen.
Laat die zaken daar waar ze thuishoren, niet hier. Daar zijn die fora, in tegenstelling tot dit forum, voor in het leven geroepen en dien hun eigen zaak, DAAR.

Discussiebord
Open discussie over elk gewenst onderwerp.

Zoals ik het lees zijn de opmerkingen van RP misplaatst, toch? SR
Men is natuurlijk hartelijk welkom op Niburu om zaken mbt het Wachttorengenootschap en de Jehovah's Getuigen vrijelijk te bespreken. Dat is mooi.
Zo heeft elk forum zijn sterke en zwakke kanten, waarbij de eigen sterke kanten onwerkelijk worden benadrukt en de zwakke kanten van de andere fora worden geprezen .... Zie de Mens, onwijs !!

Niburu of zoiets
Sub Rosa
Het volplempen van dit board met ongeverifieerde rotzooi helpt ook niet echt om zaken serieus te kunnen nemen.
Laat die zaken daar waar ze thuishoren, niet hier. Daar zijn die fora, in tegenstelling tot dit forum, voor in het leven geroepen en dien hun eigen zaak, DAAR.

Discussiebord
Open discussie over elk gewenst onderwerp.

Zoals ik het lees zijn de opmerkingen van RP misplaatst, toch? SR
Men is natuurlijk hartelijk welkom op Niburu om zaken mbt het Wachttorengenootschap en de Jehovah's Getuigen vrijelijk te bespreken. Dat is mooi.
Zo heeft elk forum zijn sterke en zwakke kanten, waarbij de eigen sterke kanten onwerkelijk worden benadrukt en de zwakke kanten van de andere fora worden geprezen .... Zie de Mens, onwijs !!

Ex JG hebben echt Niburu niet nodig om te weten hoe het er binnen bij het WTG aan toe gaat. Vooral zij, die tientallen jaren JG zijn geweest, kennen het klappen van de zweep, als geen ander.

Er zijn genoeg groepen met ex JG (Engelstalig onder andere) die met elkaar de eigen deelname-periode / ervaringen delen met anderen.

Het allerlaatste nieuws is daar vaak al eerder bekend, cq te ontdekken, dan Niburu meent te kunnen stellen.

Ga toch weg met jullie Niburu. Dat is toch gewoon bagger. Blijf het zeggen hoor.