Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Aan Mitch

Ik doe me niet anders voor dan ik ben. En dat doen, of proberen jij en die andere dame wel. Onder andere naam, waarvan ik bij het eerste bericht al zag dat Rhode Mercedes was. Kijk maar naar de titel. Bij jou vermoedde ik het al maar de bevestiging kwam na een aantal berichten, een herkenbare verschrijving.

Bezwaar bij jou en ook Lambert is het gedrag dat haaks staat op dat voor de coup van de moderatie daar.

Ben je bang eraf gegooid te worden?:grinning: :astonished:

SR (de enige echte)

Sub Rosa
Ik doe me niet anders voor dan ik ben. En dat doen, of proberen jij en die andere dame wel. Onder andere naam, waarvan ik bij het eerste bericht al zag dat Rhode Mercedes was. Kijk maar naar de titel. Bij jou vermoedde ik het al maar de bevestiging kwam na een aantal berichten, een herkenbare verschrijving.

Bezwaar bij jou en ook Lambert is het gedrag dat haaks staat op dat voor de coup van de moderatie daar.

SR (de enige echte)
De Narcist sprak.

Kees, het begint me weer te dagen waarom ik hier niet meer kwam. De veelheid aan verschillende nicks die dezelfde mensen gebruikten. Daar heb ik geen zin in. Adieu dan maar.

SR

Sub Rosa
Kees, het begint me weer te dagen waarom ik hier niet meer kwam. De veelheid aan verschillende nicks die dezelfde mensen gebruikten. Daar heb ik geen zin in. Adieu dan maar.

SR
Ach arme stakker maar niet getreurd er zitten vast wel andere JG internet forums te wachten op 'n cartoonist als jij.
Wat was je toch eerlijk en oprecht Narcist

Oh, oh oh .. De twee kemphanen van weleer weer tegenover elkaar. Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan natuurlijk.... Vooral hier. :yum: :stuck_out_tongue:

Kees
Sub Rosa

SR
Ach arme stakker maar niet getreurd er zitten vast wel andere JG internet forums te wachten op 'n cartoonist als jij.
Wat was je toch eerlijk en oprecht Narcist

Mijn intuïtie zegt me toch daarnet dat Kees en Piet Snot één en dezelfde persoon zijn. hahahahahhaha

En mogelijk voegt de apenfamilie zich daar ook nog eens aan toe. :joy:

Sub Rosa

SR (de enige echte)

Nou Sub, ik dacht dat je wel anders over mij zou denken. Kan je ook eens mijn lieve kant meemaken. Bevalt die toch zeker wel.

Had je niet gedacht dat Rashida die had . hahahahaha

Je kan hier natuurlijk wel cartoons plaatsen, want aan de overkant mocht dat op het laatst ook niet meer. Zeg nu zelf.

Kom op ... maak een mooie cartoon. Desnoods over Rashida :innocent: :joy: :stuck_out_tongue: :wink:

Je lieve kant... Ja zo kun je het ook bekijken.:heart_eyes:

Cartoons heb ik hier ook weleens geplaatst. Eerst maar even kijken hoe het verder gaat met die rare gasten. Als dat zo blijft ben ik weg. Of misschien kunnen we zelf een bordje maken.

SR

Want waarom zouden we niet het heft in eigen hand nemen? We zijn toch niet afhankelijk van seniele oude witte mannen met een kinderlijke hang naar beffende kabouters of bijbelteksten?

SR

Sub Rosa
Je lieve kant... Ja zo kun je het ook bekijken.:heart_eyes:

Cartoons heb ik hier ook weleens geplaatst. Eerst maar even kijken hoe het verder gaat met die rare gasten. Als dat zo blijft ben ik weg. Of misschien kunnen we zelf een bordje maken.

SR

Als een nieuw DB zo gaat verlopen zoals het andere of dit, dan heb ik er wel een hard hoofd in. Komen dezelfde gasten alleen maar de boel op stelten zetten ... denk ik dan stiekem .. Mijn hart is er goed voor.. maar er blijft een maar. gezien na de afgelopen weken.

Sub Rosa
De pot verwijt de ketel. Je bent daar op dat db ineens poeslief. Er komt geen onvertogen woord uit. Dat noem ik hypocriet. Ik heb geen zin om te registreren en zeker geen zin in die kutonderwerpen.
De moderator heeft de boel daar mooi om zeep geholpen. Dat wordt niks meer. Alleen de echo van Vorser en die crazy nietszeggende kabouter blijven over.

SR

Denk eerlijk gezegd niet dat de moderator het db om zeep heeft geholpen.

maar eerder de klagers die achter de schermen hun gram wilden halen. Denk eens na SR.

Iets verkeerd gegeten misschien.
Met die varkenskop van fb had ik het over aarsworm Henkie.

De schreeuwster of 1 van de eeuwige klagers aan de overkant, kan toch geen mens meer ernstig nemen. Eerst zeuren en huilen over de moderatie van het bord en dat het in een andere vorm gegoten moet worden. Eens dat dit er is, het voor bezien houden en ginds een oproep doen voor de safe zone hier. Moet niet gekker worden.
Volgelingen heeft die nul komma nul. Voor zulk een domheid moet men eerst nog een categorie uitvinden.

Piet Snot
Iets verkeerd gegeten misschien.
Met die varkenskop van fb had ik het over aarsworm Henkie.

De schreeuwster of 1 van de eeuwige klagers aan de overkant, kan toch geen mens meer ernstig nemen. Eerst zeuren en huilen over de moderatie van het bord en dat het in een andere vorm gegoten moet worden. Eens dat dit er is, het voor bezien houden en ginds een oproep doen voor de safe zone hier. Moet niet gekker worden.
Volgelingen heeft die nul komma nul. Voor zulk een domheid moet men eerst nog een categorie uitvinden.

Met al dat snotteren heb je denk zelf een verkeerd bericht geplaatst. En was duidelijker geweest dan eerder.

Nu is het mosterd na de maaltijd.

Ga eerst maar even verder snotteren met je snotneus.

Wie je ook bent interesseert me geen zier.

Je kan je hier met zo veel nicks verbergen. Was op het andere db nooit mogelijk.

Wat lullen jullie nu over de moderatie daar. Is toch over en uit.

Er is er maar één die de boel verklootte.

En dat is duidelijk de aarsworm geweest.

Doe je best maar lekker.

maar inhoudelijk ben je eerlijk gezegd totaal niet.

13 / 14 maanden wegblijven hier, en dan er lustig op los roddelen.

Wat een topics over het Wachttorgenootschap zeg. :joy: NOT!

Tja, lekker eerlijk, maar niet heus.

Volgens een oud deelnemer van het bord aan de overkant heb jij een pottenkop. Hij zei tegen mij dat je eruit ziet als een kerel. Wat lijkt mij dat sneu voor jou als vrouw zo door het leven te moeten gaan. Een on aantrekkelijk persoon ben je al maar ook nog met een pottenkop er op niet om aan te zien. Knor knor hij vertelde het mij met een grote glimlach op zijn gezicht. Waar ik de conclusie uit op kon maken dat het wel waar moet zijn. Leef vrolijk verder de naam Miss Peggy staat je goed.

Aardbewoner
Volgens een oud deelnemer van het bord aan de overkant heb jij een pottenkop. Hij zei tegen mij dat je eruit ziet als een kerel. Wat lijkt mij dat sneu voor jou als vrouw zo door het leven te moeten gaan. Een on aantrekkelijk persoon ben je al maar ook nog met een pottenkop er op niet om aan te zien. Knor knor hij vertelde het mij met een grote glimlach op zijn gezicht. Waar ik de conclusie uit op kon maken dat het wel waar moet zijn. Leef vrolijk verder de naam Miss Peggy staat je goed.

Degene die het jou vertelde, was natuurlijk vreselijk jaloers, omdat hij bang was dat Rashida er met het aardwormvormig aanhangsel vandoor zou gaan. Nou; geloof me maar. Op die gladde gladiolenkop van jou ga ik echt niet vallen. geloof dat nu maar. Je bent gewoon hetzelfde aardmonster als altijd natuurlijk. je kan het niet vergeten, zo'n knappe vrouw als Rashida is natuurlijk. Ja Potten hebben altijd genoeg keuzes in relaties.

Maar btw: JIJ hebt wel het andere db naar de gallemiezen laten gaan. Shame on you!!!!! Jij smerige Gristenhond. lekker ding van .. wie eigenlijk. kan me niet voorstellen dat er iemand is die op jou valt. Oh ja de opblaaspop natuurlijk van je. je mooie vriendin.. brrrrrr.. Ga lekker aardwormen n**ken. in de grond.

Je reageert er boos op, blijkbaar heb ik iets in jou losgemaakt. De waarheid klinkt nauw eenmaal hard en je moet er maar mee leven met die POTTENKOP. Zo wordt er over jou gesproken Kaatje de weduwe vrouw een zielige gebogen vrouwtje ben je.

Laat ik maar mijn gezonde verstand gebruiken en hier niet verder meer op in te gaan. Knor knor ..... knoooor.

Aardbewoner
Je reageert er boos op, blijkbaar heb ik iets in jou losgemaakt. De waarheid klinkt nauw eenmaal hard en je moet er maar mee leven met die POTTENKOP. Zo wordt er over jou gesproken Kaatje de weduwe vrouw een zielige gebogen vrouwtje ben je.

Laat ik maar mijn gezonde verstand gebruiken en hier niet verder meer op in te gaan. Knor knor ..... knoooor.

Boos op jou?? :joy: :joy: Zou niet kunnen of durven. Als je weer wenst, gaan we strijd gewoon weer aan. Je kan met mij alle kanten uit. Ook de goede. maar met jou, natuurlijk altijd de verkeerde kant. Je hebt het zo vaak over POTTEN. Of je lonkt er zelf naar het te zijn. hahahaha Iemand die een board naar de gallemiezen werkt is niet waard om boos op te worden. Zo iemand heeft totaal geen grijntje fatsoen en verstand. Neem dat maar van mij aan.

Hoe veel keer heb je er nu over gedroomd dat je een lieve vrouw schijnt te hebben?? Geloof er werkelijk geen enkele snars van. Je hebt het dan natuurlijk over jouw eigen POTTENKOP. Nu begrijp ik het .. Je zit er steeds zo vol mee. Je ziet in iedere dame jouw PottenKop. hahahaha voor ogen. Stumperd. Ga lekker verder dromen en ga morgen weer lekker vooraan in de kerk zitten of toch achterin? kan je al de derrières van de aanwezige vrouwelijke kerkleden weer begluren. Kan je de nieuwe aanschaf van jouw opblaaspop er weer op afstellen bij de aankoop. .. hahahahaha

je vriendin. Ho nu ga je alweer de mist in. Geen vriendin maar mijn lieve vrouwtje bedoel je toch. Dit jaar alweer 25 jaar lang getrouwd met de mooiste zuster die daar rond liep. Die heb ik daar in mijn armen mee weg gedragen een vrouwelijk schoonheid en nog steeds. Dat is is nog iets anders dan Miss Peggy met een POTTENKOP.

Vanaf nu gebruik ik mijn verstand weer en scheid mij van jou domheid af. Ik besteed liever mijn aandacht aan mijn schoonheid. Fijne avond verder.

Aardbewoner
je vriendin. Ho nu ga je alweer de mist in. Geen vriendin maar mijn lieve vrouwtje bedoel je toch. Dit jaar alweer 25 jaar lang getrouwd met de mooiste zuster die daar rond liep. Die heb ik daar in mijn armen mee weg gedragen een vrouwelijk schoonheid en nog steeds. Dat is is nog iets anders dan Miss Peggy met een POTTENKOP.

Vanaf nu gebruik ik mijn verstand weer en scheid mij van jou domheid af. Ik besteed liever mijn aandacht aan mijn schoonheid. Fijne avond verder.
Jemig zeg. Liegen staat je niet. je valt gewoon door de mand met al jouw smerige berichten die je hebt geplaatst op het andere DB. Vertel je haar daar ook over? Hoeveel je te kort komt bij haar? Heeee. Hoe vreselijk seksueel gestoord dat je bent, en goor en walgelijk in jouw eigen vuiligheid, en rottigheid. Een mooie vrouw.:sleepy: :disappointed_relieved: Geloof mij nu maar. Die zijn er voor jou niet te vinden. Er past werkelijk geen enkel potje bij jou. Gebroken scherven meer niet. Ga maar lekker knuffelen met jouw opblaaspop. BRRRRRRRRR

Re: Aan Aarsbewonern

Hier nog eentje om weg te dromen in jouw dromenland voor een gezellig weekend Aardworm

Re: Aan Aarsbewoner en ??

Mocht de aarsbewoner een vriendin hebben dan gaat tie vanavond in dromenland uit eten met haar

Charlotte dit is ver onder mijn niveau maar dat kan jij natuurlijk weer niet bij benen. Knor knor.

Het is jammer voor jou dat je enkel kunt redeneren door middel van ruzie. Knor

Aardbewoner
Charlotte dit is ver onder mijn niveau maar dat kan jij natuurlijk weer niet bij benen. Knor knor.

Ohh dus dat noem je ruzie??? Aarsbewoner toch. Zie je ze nu al weer vliegen?? Kan ook niet anders met zo'n walgelijke naam, als jij hebt. .....

Dat zijn opgenomen filmbeelden van jou. Onlangs nog genomen hahahhahaaha

Over schijnheilig zijn gesproken.

Heet jouw vriendin dan Charlotte?? Gunst wat klinkt die naam me toch raar en vreemd in de oren. :joy: :joy:

Aardbewoner

Begrijp eerlijk gezegd niet, waar je het gore lef vandaan haalt om hier te posten.
Je hebt onlangs nog een ander discussieboard naar de knoppen geholpen. Je gebruikte nog erger smerige seksueel taal, dan ooit in de Playboy zou staan. Fatsoen en niveau zijn jou vreemd. Gladjakker.

De goorste, smerigste seksueel zwaar geteinte opmerkingen naar Rashida en de moderator schrijven. je moest je diep, dieper, op zijn diepst schamen ... Oh nee, je kan morgen weer voor al jouw zonden vergeving vragen.
Maar wie zegt je dan dat De God van de bijbel jou vergeeft. Geen tv in huis.. Maar smerige ranzige gore taal uitkramen kan je wel. Je hebt koste wat kost een discussieboard verziekt en naar de knoppen geholpen. ga je dat nu hier ook weer doen met jouw grote MUIL. Gristelijk ben je wel erg goed. Je zal het van jezelf wel anders denken, maar NEE. Jouw gedrag toont steeds weer een smeerlap aan. En dat zal je ook in mijn ogen blijven ook.

Je ziet niet eens het plaatsen van humor in

Alles is ruzie in jouw ogen.

Maar je bent zelf het allergrootste probleem met kortzichtig inzicht in het hele leven. Je bent zelf de allergrootste ruziezoeker, en altijd geweest ook.