Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Corona en het getal van het beest.

Je praat als een gekrenkte vrouw volgens mij ben je vaak achter gesteld geweest. Misschien heb ik het helemaal fout maar dan doet het me meer denken aan een lichte hersen beschadiging. Je bent zeker ooit eens met je pottenkop tegen een deur aan gelopen of dat je in het donker de lantaarnpaal niet zag staan. Ik sluit het hier nu mee af het niveau zakt met de minuut.

Re: Corona en het getal van het beest.

Aardbewoner
Je praat als een gekrenkte vrouw volgens mij ben je vaak achter gesteld geweest. Misschien heb ik het helemaal fout maar dan doet het me meer denken aan een lichte hersen beschadiging. Je bent zeker ooit eens met je pottenkop tegen een deur aan gelopen of dat je in het donker de lantaarnpaal niet zag staan. Ik sluit het hier nu mee af het niveau zakt met de minuut.
Vreemd nieit waar aarsworm.

Jouw christenhond zijn siert je, net als die hypocrieite Leprechaun zich gedraagt.

Je bent zelf met het naar beneden halen van een medebaorder hier begonnen

En zo je weet geeft deze dame, antwoord terug.

Je hebt uitgedaagd, en had het kunnen weten. Heul maar lekker met die leprechaun. Oh wat een fijn voorbeeld toch weer. NOT!!!!

Want elders speelt hij de vermoorde onschuld. Jij bent geen haar beter . Hahahaaha Twee hypocriete flapdrol mannetjes zijn jullie, die niet tegen de spiegelbeeldbeschrijving van henzelf kunnen.

Jou kennen we maar al te goed als een vals, gemeen, en dom ratje.

Maar mij kent niemand in werkelijkheid.

Wie haalt dus de sfeer naar beneden hier?
Ja ene aarsworm pur sang. Ook zo'n fantastische christenhond, net als zijn hypocriet maatje