Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
1 2
Author
Comment
View Entire Thread
Re: spreuken

Leprechaun
Rashida
Mooie spreuk toch.

Alleen ben jij degene die zich er aan schuldig maakt.

Wat Sub Rosa doet en zegt is niet mijn verantwoording,. Wij heulen niet met elkaar. Hij/zij komt niet meer, duss geloof die woorden zeer zeker, die hij schrijft
.

Zie ook geen gelijke IP\'s nummers . Net als bij jou.

Dus bewijs is voor mij nog steeds niet geleverd.

Ga tegen Sub Rosa dan tekeer, en laat mij erbuiten,

Hoewel ik de cartoons altijd prachtig vond, dat weet je zelf ook.

Mag ik het jammer vinden dat Subje niet meer komt. Samen met Lambert ben ik het eens over de cartoons die we van Subs hand missen.

Wat zeur je toch weer. mr. L. Dat jij problemen hebt met iemand, hoef je niet op mij af te reageren!! Zoek het met die persoon zelf uit!

Dat jij heult met die Aardworm, zal je van ons, Sub Rosa en mijn persoontje nimmer ooit hebben gezien en nog steeds niet. Weg is weg blijkt gewoon weer.

Maar jij (Zeldzame Zeikerd mr. L.) en die Aardkloot doen niet anders dan valse berichten de wereld insturen over een zeer lieve, intelligente en knappe dame. Dat van jullie is walgelijk en vol rottigheid. Voor jullie twee geldt: Jealousy is the root of all evil!!!!!!

Iemand vals beschuldigen ben je erg goed in, liegen en bedriegen ook nog eens, en dan ook nog met hulp van die Aardkloot.

Alleen durven jullie niet echt. Stelletje lafaards!!! Tralalalalalalaa

BRRRRRRRRRRRRRRRRRR enn

lekker schijnheilig doen op het andere board.

Je was er eerder de grootste leugenaar / trollige rampkabouter

Rashida,
Ik heb op jou gereageerd, die reactie
is weggehaald, je kunt hier voortaan tikken wat je wilt, ik kijk hier niet
meer, dus reageer ook niet meer!
Leprechaun

Nou ja zeg. Dus iemand heeft jouw bericht weggehaald Mr. L., volgens jou, en dan geef jij me weer eens een opdracht om niet meer te reageren. Dwingen noem ik het. Kom zeg, wat kinderachtig.

Petieterig preuts zelfs

Je hebt op dat andere board ruim twee jaar leugen en bedrog over Rashida neergekwakt.

Maar jij bent wel erg kort van memorie.

Helaas is Rashida dat niet.

Ben er onlangs nog voor onderzocht, en getest, gelukkig is mijn geheugen feilloos goed. Jammer voor jou.

Nogmaals.
De cartoons van Sub Rosa warewn ook uitzonderlijk goed gedaan.

Mag ik die leuk vinden? Ja, Rashida, dat mag, want ieder mens mag zoiets in ons Vrije Nederland.

Ben gelukkig geen huichelaar.. Kan je van jou niet zeggen.

Je slijmt je momenteel het ongans, in overdrachtelijke zin. . Kijk maar uit dat je nog slijm overhoudt om overdrachtelijk te kunnen spugen naar jouw tegenstanders.

Niet iedereen slijmt met jou, of stopt je een pluim in het achterwerk. That's life groen manneke ;..

P.S.: Je bent waarschijnlijk toch een inlikker, zo je zelf eerder schreef. hahahahaha

Hallo leprechaum, wat Rashida over jou ouders beweerd heeft is ver onder het gezonde niveau. Jou ouder verdienen de hoofdprijs wat ze gedaan hebben met het risico van eigen leven. Maar van Rashida kun je ook niet anders verwachtten wat zij al die jaren van der eigen heeft laten zien. Ik noem haar ook dat ze ziek in der hoofd is. Ik zeg het wel vaker dat ze niet helemaal spoort. Ze is erg dom maar vooral is ze vals te noemen.

Kom eerst maar met bewijzen Aardkloot.

Je bent totaal niet betrouwbaar, maar ene grote grove leugen.

Je lult maar wat in de ruimte, en je bent zeer vrouwonvriendelijk.

Wat haat jij vrouwen zeg........ Je kan er natuurlijk geen één krijgen. Wie valt er nu toch op zo'n oerlelijke ellendige kaalkop, en als potentaat gedraag je je ook nog.

Je lult gewoon die groene gifkikker na, zonder bewijs en onderbouwing.

Lekker christeljk weer, zoals gewoonlijk.

Je zal wel tot de groep van extremisten behoren, die alleen maar de democratie om zeep wil helpen. En maar liegen en bedriegen, hetgeen met grote letters in jouw levensmotto staat, en jouw vaandel van extremisme.

Het getuigd weer van een en al domheid.

Van jou natuurlijk.

Is altijd wel van jou AB te verwachten.

Aardbewoner
Het getuigd weer van een en al domheid.
Van jou is dat altijd te verwachten.

1 2