Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
This Forum is Locked
Author
Comment
View Entire Thread
Re: spreuken

Aardbewoner
Naar mijn idee ben je zo gek als een deur. In een deurknop zit nog meer verstand dan in dat lege varkenskop met ledige ogen. Via via weet ik dat er op jou romp een pottenkop zit. Kom er nu maar voor uit dat je uit de kast gekomen bent zodat ik nog wat waardering voor je kan hebben. Volgens mij ben je een brievenbussenlikster bha en nog eens bha. Hierna stop ik met deze onzin reacties want dat is precies wat je wilt. Weer rotzooi kunnen trappen. Een elk vogeltje zingt zoals het gebekt is en dat blijkt maar weer.

Ik zeg het maar weer eens je spoort niet helemaal.

Klopt de spreuk wel die ik plaatste.

Je hebt Weer erg veel geleerd gisteren in jouw kerkskie, blijkt weer. NOT!!!! Jij werkt via, via, en zo begint dus jouw roddelcircuit als de beste. Je bent en blijft een grote smerige LAMLULL. "Pamperaar" Kan er niets anders van maken. BRRRRRRRR

https://www.facebook.com/delachspier/photos/a.465874893483173/4361210117282945/?type=3

https://marreiki.files.wordpress.com/2015/01/roddelen.jpg

Nog maals je bent zo gek als een deur. Volgens een oude bekende van dit bord heb jij een pottenkop. Daar zal je maar mee zitten zeg. Het zal voor jou wel gewoon in de oren klinken als men jou met meneer aan spreekt. Tot zien dan maar kerel of manwijf welek van de twee legt jou het prettigst

Knorrrrrrr

Aardbewoner
Nog maals je bent zo gek als een deur. Volgens een oude bekende van dit bord heb jij een pottenkop. Daar zal je maar mee zitten zeg. Het zal voor jou wel gewoon in de oren klinken als men jou met meneer aan spreekt. Tot zien dan maar kerel of manwijf welek van de twee legt jou het prettigst

Knorrrrrrr

Jij bent nog idioter dan de grotste idioot van het debielen rusthuis waar je woont :)

Aardbewoner,

Jij bent echt een sieraad voor dit board,
een ware weerspiegeling van hoe een
christen moet zijn!

En een producent van haatpostings!

Het spijt me dat ik je heb gevraagd naar mijn bord te komen. Doe het niet. Ik zou je er nu direct weer van uitkotsen. En een ban geven.

Leprechaun

Dus toch "jouw"" board Leprechaun . Je schrijft het nu zelf. De aap komt uit de mouw.
Insinueert een ander het, dan is het niet waar, maar nu zeg je het toch echt zelf hahahahahaha

Voor het schoolmeestertje

Jij, als zogenaamd gelovig mens, Leprechaun, kan natuurlijk jouw geliefde broeder nooit veroordelen.

Ben jij dan beter? denk het zeker niet, naar mijn idee.

Fouten maken is menselijk, geen reden om elkaar te veroordelen. Jezus laat dat heel simpel merken aan de vrome mannen, door hen de spiegel voor te houden. Pas als hij de vrouw ook niet veroordeelt, is ze vrij om ‘niet weer te zondigen’. (De namen Ahava en Mesjon zijn om verhaaltechnische redenen verzonnen.)

Vooral het verhaal uit Johannes 8 lezend op deze site.

https://algratekstenverhaal.nl/leesarchief/bijbelverhalen/89-wie-zonder-zonde-is.html

Rashida

Jij, als zogenaamd gelovig mens, Leprechaun, kan natuurlijk jouw geliefde broeder nooit veroordelen.

Fouten maken is menselijk, geen reden om elkaar te veroordelen. Jezus laat dat heel simpel merken aan de vrome mannen, door hen de spiegel voor te houden. Pas als hij de vrouw ook niet veroordeelt, is ze vrij om ‘niet weer te zondigen’. (De namen Ahava en Mesjon zijn om verhaaltechnische redenen verzonnen.)

https://algratekstenverhaal.nl/leesarchief/bijbelverhalen/89-wie-zonder-zonde-is.html
R,

Eerst even denken voor je post!!!!!!

Dat deed je al niet toen je in mijn ouders in discredit wilde brengen als NSB-ers, op dit,-en het andere bord.Nota-bene mensen die drie Joodse kinderen als onderduikertjes hadden. Nu reageer je weer op een fake-bericht, want dat past zo in jouw straatje. Zo flauw van die nep-poster.
Triest dat jij opbloeit bij negativiteit, laster en roddewl!

L

Leprechaun
Rashida

R,

Eerst even denken voor je post!!!!!!

Dat deed je al niet toen je in mijn ouders in discredit wilde brengen als NSB-ers, op dit,-en het andere bord.Nota-bene mensen die drie Joodse kinderen als onderduikertjes hadden. Nu reageer je weer op een fake-bericht, want dat past zo in jouw straatje. Zo flauw van die nep-poster.
Triest dat jij opbloeit bij negativiteit, laster en roddewl!

L

Triest dat jij graag iemand de schuld wil geven van iets , waar Rashida part noch deel aan heeft.

Je zou eerst eens beter terug naar school kunnen gaan.en jouw lezen goed op moeten halen.

Op het andere board ben ik me van geen kwaad bewust.

Wel weet ik dat jij mij zeker minstens twee jaar lang zeker in diskreditet hebt gebracht op het andere db.

Ja liegen en bedriegen staat hoog in jouw vaandel

maar ja, toen werkte je ook al samen met iemand die vol haat zit jegens Rashida. Je hebt alles geloofd wat deze persoon jou in jouw oortjes fluisterde. Dat is Echte achterbakse roddelzooi gebleken Wat een jaloezie en haat zit er toch in een mens die aangeeft christelijk te zijn.

Zoek eerst de dader maar op, die jou deze poets bakte.

Weet je wel wat mijn ouders en grootouders gedaan hebben in oorlogstijd?. Ken jouw ouders niet, en allerminst jouw gescchiedenis. Geloof er niet in bij jou, omdat je altijd liegt.

Denk zelf eens na voor je iets goed gelezen hebt en ook schrijft, en mij ook nog vals beschuldigt vam schrijfsels waar deze persoon weer eens in diskrediet wordt gebracht.

Kom eerst maar eens met bewijzen, alvorens je weer mij beschuldigt van iets. zonder onderbouwing. Goed lezen doe je niet eens: alleen al als je mijn nick ziet staan, krijg je zwart voor jouw ogen. Haat puilt er uit jouw berichten. Helaas vond ik het wel grappig die berichten op jouw naam naar Aardbewoner. Heb daar antwoord op gegeven.

Hilarisch is het zelfs, maar je reageert het weer op de verkeerde persoon af.

Jouw haat is al ruim twee jaar duidelijk waarneembaar richting R.en C. maar ik lach er om samen met jouw vriendin weet ik dat de leugens over mij regeert bij jullie valserikken. Zeg maar zo: soort zoekt soort. Daarvan distantieer ik me duidelijk

hahahahaha

Ben alleen maar goed

voor mensen die ook goed voor mij zijn

En de rest kan mijn kont kussen bye bye zwaai zwaai mr L. van Lummeltje

Rashida,

Wat vervelend dat jij een nare geestelijke aandoening hebt!

Een oud wijf worden is mooi maar kan ook gepaard gaan met gehannes met de
gezondheid!
'k Spreek uit ervaring, vanmorgen
bijv.een MRI-scan gehad. Toen bleek dat ik gaten in mijn hersenen had.

Waarschijnlijk weet je dat een
goede therapeut voor jou niet meer helpt.
Je bent al jaren een ondragelijk sujet.
Hopelijk beseft de moderator hier en daar dat ook en donderen ze je eindelijk van de borden.

Maar misschien is er wel meer aan de hand, dat ben ik dan vergeten

Ik wens je van harte en welgemeend
sterkte met oprotten!!!!!

Groet,
Leprechaun

Leprechaun
Rashida,

gezondheid!

Hopelijk beseft de moderator hier en daar dat ook en donderen ze je eindelijk van de borden.

Groet,
Leprechaun

Fake bericht van een Fakefiguur
vol met frustraties!!!!!

Leprechaun
Leprechaun
Rashida,

gezondheid!

Groet,
Leprechaun

Fake bericht van een Fakefiguur
vol met frustraties!!!!!

Kan je nu wel schrijven L. ... Het zouden best jouw lieve vriendjes kunnen zijn, die zoiets neerschrijven . Of gewoon jijzelf als opponent, en een ander weer de schuld geven natuurlijk.

Je bent al danig gefrustreerd als je mijn nicknaam alleen al ziet staan. BRRRRRR

Het zou zo maar uit jouw hand kunnen komen heer L. Zal het niet willen ontkennen. hahahaha Jammer toch dat ik niet gevaarlijk ben, en jij en jouw christenvriendje wel.

Want het bericht geeft jouw haat richting Rashida weer eens heel duidelijk aan hahahaa.

p.s het is heel jammer dat Sub Rosa nergens meer wil komen, anders had hij weer stof genoeg voor allemaal mooie cartoons over jou mr. L en je vriendje AB

Leprechaun
Aardbewoner,

christen moet zijn!

Het spijt me dat ik je heb gevraagd naar mijn bord te komen. Doe het niet. Ik zou je er nu direct weer van uitkotsen. En een ban geven.

Leprechaun

De bovenstaande posting is niet afkomstig van de echte Leprechaun!!!

Ontzettend flauw om onder mijn naam de posten.

Een laffe streek!!!!

Leprechaun
Leprechaun
Aardbewoner,

christen moet zijn!

Leprechaun

Een laffe streek!!!!

Wat zeg je nu weer. Wat een lachertje

Kan je het bewijzen?

Je hebt altijd al zo veel nicks gebruikt. Zoek de dader dan eerst maareens op, als het al zo is . om mij de schuld te geven voor iets wat ik hilarisch vond en nog steeds vind.

Jouw ip is steeds weer anders van cijfers DUS!!!!!

Rashida
Leprechaun
Leprechaun
Aardbewoner,

christen moet zijn!

Leprechaun

Een laffe streek!!!!

Kan je het bewijzen?

Je hebt altijd al zo veel nicks gebruikt. Zoek de dader dan eerst maareens op, als het al zo is . om mij de schuld te geven voor iets wat ik hilarisch vond en nog steeds vind.

Charlotte,

Jij critiseert mij steeds, dat irriteert mij mateloos. Jij bent echt nog een typische JG-adept, waar je nog vol middenin zit.
Maar waaruit blijkt jouw "opbouwende" deelname aan de bborden?
Zie je echt niet hoe je aan het sneren bent?
Je verlaagt mij daar niet mee, maar jezelf!!!!!!!!!!!!!!
Je bent net als die stoephoeren Rhode en Pucka.

Leprechaun

Leprechaun
Rashida
Leprechaun
Leprechaun
Aardbewoner,

christen moet zijn!

Leprechaun

Een laffe streek!!!!

Kan je het bewijzen?

Charlotte,

Jij critiseert mij steeds, dat irriteert mij mateloos. Jij bent echt nog een typische JG-adept, waar je nog vol middenin zit.

Leprechaun
Ik snap jou echt niet. Dat je dit allemaal laat gebeuren.

Doe er iets aan Joko. Mij als inlikker weg zetten maar mijn fake berichten laten staan. Waardeloze moderator. En goede sier bij Martijn proberen te maken als Reagluuurder. Bah, bah en nog eens bah. Wat val jij me tegen. Ik vraag me af of jij wel een academicus bent. Zeker geen cum-laude zoals ik.

Ik ben zo wel klaar met jou als je hier niks aan doet, slappeling.

Leprechaun (voorheen Joop)

Leprechaun
Leprechaun
Rashida
Leprechaun
Leprechaun
Aardbewoner,

christen moet zijn!

Leprechaun

Een laffe streek!!!!

Kan je het bewijzen?

Charlotte,

Leprechaun
Ik snap jou echt niet. Dat je dit allemaal laat gebeuren.

Doe er iets aan Joko. Mij als inlikker weg zetten maar mijn fake berichten laten staan. Waardeloze moderator. En goede sier bij Martijn proberen te maken als Reagluuurder. Bah, bah en nog eens bah. Wat val jij me tegen. Ik vraag me af of jij wel een academicus bent. Zeker geen cum-laude zoals ik.

Ik ben zo wel klaar met jou als je hier niks aan doet, slappeling.

Leprechaun (voorheen Joop)
Mr. L.

Oh ja , alles moet weer volgens de regels van mijnheer L. geschieden.

Dat je ruim twee jaar bezig bent gewest op het andere board mij(Rashida) omlaag te halen, ben je zeker vergeten. Vol leugen en bedrog ook nog eens. Je kent me niet eens goed. Niemand van de boarden eigenlijk. Je hebt je leugen en bedrog in jouw oor laten fluisteren door iemand die net zo slecht is als jij. Soort zoekt soort Mr. Argos, en weet ik veel hoe je nog meer heette elders. Wel heb je je ontpopt als een stinkend gemene smerige Leugenaar.

Voor het gemak weer eens vergeten. Mitch blijkt trouwens ook de moderator van dit board te zijn, maar die is natuurlijk te min voor je om aan te spreken.

Ja mensen die jou op jouw nummer durven te zetten, schuif je maar weer eens aan de kant, en bekritiseer je weer als iemand die voor jou te min is.
Nu krijg je een koekje van eigen deeg, en dat gewon voor slechts nog geen week. Rashida bemerkt dat het gewoon grapjes zijn, maar jij denkt gelijk dat ik het ben. Ga het steeds hilarischer vinden.

Met bewijzen kom je ook niet eens.
Sodemieter anders op hier.

Hoe zielig ben je mr. leprechaun. Dat je jouw "mamsje" (bv. Mrs. p. ) er nog niet bij roept.

Je bent alleen bezig alles en iedereen naar jouw hand te zetten. En dan de moderator in proberen te schakelen om jouw gelijk te halen. Hoe kom je op een ander over zeg,. met al jouw schijnheilig gekeutel op het andere db. Je hebt puur duidelijk twee gezichten, en wellicht ook twee persoonlijkheden.

Daar heb je de moderators toch in jouw macht als je er zelf al geen één van bent.

Oh hoe kan jij een mens als R. en C. haten. Ligt er duimendik bovenop.

En dat noemt zich zelf een christen.
En dan ook nog vol minachting richting vrouwen. Je werkwijze lijkt zeer zeker op die der schriftgeleerden en farizeeërs, die de vrouw bij de bron wilden stenigen. En wie nam het voor haar op.
Juist ja: Jezus, die zulke mensen goed door had. Rhode moet ook al naar jouw pijpen dansen,. maar die ziet ook de hilariteit van alles in. Nee, dansen naar de pijpen van L, want anders slaat er wat, de welberoemde ziekelijk gestoorde geest van jou; de karwats.

Het zit zo diep bij jou. Heeft niets met mateloos ergeren te maken. Maar ja, jij wilt jouw gelijk halen natuurlijk. En dan beweeg je hemel en aarde om dat gelijk te krijgen BRRRRRRR
.
Een ander bakt jouw een paar poetsen , in zeg maar enkele dagen, je weet dan niet wie het hem flikt, en ik weet het ook niet, hoewel het wel hilarisch is natuurlijk, en je geeft gelijk de verkeerde de schuld. Mijn persoontje bijvoorbeeld. Hahahahaha Bovendien gaat de inhoud van de berichten duidelijk over mijn persoontje.

Rashida beschouwt het als grappig.

Wat ben je toch een erg stumperig, zielig onvolwassen mannetje.

En dat heet dan de volwassen man die L. (JOOPPke) heet

En nu is JoKo ook al de boeman. hahahahaa Drammer, net als een kleuter, zonder goede onderbouwing.

Lees de aangehaalde teksten door mij geplaatst eerst maar eens goed, en probeer ze toe te passen. Of het jou ooit lukt is een tweede.

https://www.basisbijbel.nl/boek/jakobus/2

https://www.basisbijbel.nl/boek/1_johannes/4

Rashida,

Jij reageert op de FAKE-Leprechaun!!!!!!

Leprechaun

Leprechaun
Rashida,

Leprechaun

Je voelt je anders wel aangesproken , anders reageer je niet zo. Maar vermoed toch dat het van de echte voormalig JooP is, of je heeft opdracht gegeven aan een ander, die gelijk jou opdracht overschrijft, hetgeen jij dicteert.

Kan je nu wel zeggen, maar jouw nick is ook gewoon FAKEL. !!! In het echt heet je toch ook anders. . Anders is het be richt,dat ik eerder schreef om 11.03 u AM naar Leprechaun FAKE ook voor jou bestemd Leprechaun FAKE de tweede of eerste.

IP's zijn namelijk zo makkelijk te wijzigen., hahahaha

Houd jezelf gewoon maar voor het lapje. Mij heb je er niet mee

Rashida,

Leprechaun is niet mijn echte naam,
evenals Rashida niet jouw echte naam is.
Daar hoef je mij niet op aan te vallen.

Het gebruik van een nickname is op beide
borden toegestaan.

Jij zegt dat Mitch hier de moderator is,
maar dit board wordt niet gemodereerd.
De, waarschijnlijk "gebande" van het "andere board"
maakt misbruik van deze tolerante houding.

Overigens, aan het primitieve, ordinaire taalgebruik
kun je de nep-Leprechaun gemakkelijk herkennen.

Leprechaun

Leprechaun
Rashida,

Leprechaun is niet mijn echte naam,
evenals Rashida niet jouw echte naam is.
Daar hoef je mij niet op aan te vallen.

Het gebruik van een nickname is op beide
borden toegestaan.

Jij zegt dat Mitch hier de moderator is,
maar dit board wordt niet gemodereerd.
De, waarschijnlijk "gebande" van het "andere board"
maakt misbruik van deze tolerante houding.

Overigens, aan het primitieve, ordinaire taalgebruik
kun je de nep-Leprechaun gemakkelijk herkennen.

Leprechaun

Kan wel wezen, maar ik heb er geen bewijs voor, hetgeen je beweert over een verbannene op dat andere board?

Lijkt dan de werkwijze van de WTG JG bende wel. Niemand is namelijk volmaakt lijkt mij.

Ken nog een citaatje uit een K-Lied.

Aanvaard elkaar,. zoals iemand is. Je kan niet met ieder bevriend zijn of te vriend houden, is helaas mijn ervaring. M aar accepteren om hoe of wat iemand is wel.

Ken nl. iemand waarvan heel veel wordt beweerd in negatieve zin.Mij overkwam het ook. Had al een soort van mening klaarstaan voor die persoon. Maar ik ging doorvragen. Op een gegeven moment heb ik geen aardiger mens ontmoet ,waarmee ik na een goed gesprek, door één deur kan zelfs. Beiden blij.

Vermoed ook dat JoKo de Reagluurder niet is.

Het woord Reaguurder bestaat wel en komt vaak voor op justitieel gebied, als zo'n persoon te ver gaat . Het zijn aanvallers op. ... vul maar in. Die kan het ook zijn namelijk, volgens jou .

Zoek maar uit. Mij boeit het gewoon niet. Geef zelf antwoord, en daarmee is voor mij de kous af. Heb niemand nodig, want ik kan mijn woordje goed verworden.

Voor mij is ieder mens gelijkwaardig aan elkaar, op leugenaars en bedriegers na , die staan me zeker niet aan, en kan ik missen als kiespijn.

Wie je ook bent, je gebruikt jouw nick met 2 IP-nummers. Dat valt wel op anders. Je kan ook meer uitspoken op dat gebied, dan je een ander laat, en doet vermoeden.

Rashida,

Leprechaun

Rashida,

In deze draad heb ik steeds het IP-nr.
178.84.106.106

Overigens ik zag dat het IP-nr.
geen garantie biedt wat de identiteit
van een poster betreft. Ik zou een
posting richting de moderator plaatsen
in een nieuwe draad, daar had ik een
ander IP-nr., terwijl ik niet via
TOR,-of een VPN post.
De nep-Leprechaun heeft in deze draad
wel verschillende IP-numners, die post
kennelijk via TOR of VPN.

Ik wilde eigenlijk niet reageren op
het minderwaardige optreden van de
nep-Leprechaun.

Dat jij de pesthekel aan mij hebt is
prima, maar dan niet op basis van
de minderwaardige postingen van de
nep-Leprechaun, die misbruik maakt
van de ruimte die hier geboden wordt.
Maar ja op het "zusterbord" kan deze
zielepoot niet de minderewaardige
nep-Leprechaun uithangen.

En....mijn zwarte kant heeft ook wel
lol aan dit gereutel.
Want jij hebt je ook extreem gepositioneerd
in deze draad.
Man, oh, man, wat kun jij ordinair tekeer gaan!!!!

Leprechaun

Leprechaun
Rashida,

In deze draad heb ik steeds het IP-nr.
178.84.106.106

Overigens ik zag dat het IP-nr.
geen garantie biedt wat de identiteit
van een poster betreft. Ik zou een
posting richting de moderator plaatsen
in een nieuwe draad, daar had ik een
ander IP-nr., terwijl ik niet via
TOR,-of een VPN post.
De nep-Leprechaun heeft in deze draad
wel verschillende IP-numners, die post
kennelijk via TOR of VPN.

Ik wilde eigenlijk niet reageren op
het minderwaardige optreden van de
nep-Leprechaun.

Dat jij de pesthekel aan mij hebt is
prima, maar dan niet op basis van
de minderwaardige postingen van de
nep-Leprechaun, die misbruik maakt
van de ruimte die hier geboden wordt.
Maar ja op het "zusterbord" kan deze
zielepoot niet de minderewaardige
nep-Leprechaun uithangen.

En....mijn zwarte kant heeft ook wel
lol aan dit gereutel.
Want jij hebt je ook extreem gepositioneerd
in deze draad.
Man, oh, man, wat kun jij ordinair tekeer gaan!!!!

Leprechaun

Jammer dan voor jou, maar ik heb juist correcte taal tegenover jou geschreven.

En je weet. ik schuw jou niet.

Jouw taal richting mij was die normaal dan de laatste ruim 2 jaar? Vond van niet dus.

Weet je weer dat het geen leugens zijn, waar ik over post.

Maar die IP-situatie kan je wel onderbouwen op jouw manier, maar mag ik er anders over denken.

hahahhaha

Jouw onderbouwing is voor mij niet echt geloofwaardig.

Je plaatst info. waar Rashida van op de hoogte is, dat zoiets kan.

Wie er gebruik van maakt zal mij verder een worst wezen . Jouw nick staat erbij.

Over ordinaire taal gesproken, versta ik duideijk wel iets anders. Daarin verschillen we dus weer eens.

Geef puur mijn mening weer, zonder onvertogen woorden. hahahahaha Haatpostings heb ik ruim twee jaar van jou moeten slikken, en daar kreeg je ook ruimschoots antwoord op.

.

.

.

je maakt er wel een punt van, met al die IP- nummers hahahaha

Rashida,

Ik heb de moderator hier gevraagd om een einde te maken aan dit misbruik. Het is laag om een ander zijn naam zo te misbruiken. Vooral omdat mensen zoals jij daar dan weer op reageren als een reeks.

De echte Leprechaun, echt waar.

Reeks = feeks. Tikken op een tabletje is wat lastig.

Hier ook weer zoiets. Is wel een ordinair woord dat feeks.

Rashida is gewoon een bijdehante dame. Zeg dat dan.

Wanneer komt Rhasida nou eens uit de kast. Je mag dan wel geboren zijn als een meisje maar jou hele gedrag is onvrouwelijk. Volgens een oud mede-borden heb jij een pottenkop boven die twee uitgedroogde hangvijgen. Wat je in wezen bent dat straal je dan weer uit. Een lief oud vrouwtje ben je gewoon niet maar een mannelijke zeurpiet. Je schijnt ook een licht snorretje te hebben en zwarte haren op je kin. Van jou zou ik ook nooit een kus willen hebben want dan val ik direct dood neer. Zo wordt er over jou gedacht door velen. Dus nu mijn vraag aan jou wanneer kom je eens uit de kast. Brrrrrrrrrrr knor knor.

Je houdt je erg groot maar in wezen ben je een gekwetst oud vrouwtje. Dat probeert dat dan weer op een ander te projecteren. Als je misschien ooit nog eens voor de spiegel mocht staan knip dan die oude zwarte kin haren weg. knorrrrrrrrrrrrrr.

Weer een fake bericht

Leprechaun

Weer een fake bericht
Dag Aardbewoner,
Er is hier een benepen flauwe ziel bezig onder mijn naam
berichten te plaatsen. Het geinige is dat Rashida op die
berichten reageert omdat ze denkt dat ze van mij zijn.
Maar het is wel een zielige bedoening van mensen die
op de één of andere manier eigenlijk beklagenswaardig
zijn, als je zó laf en dom je tijd moet vullen!

Groeten,
Leprechaun

Het is bijna zeker dat het Rashida is. Het was volgens haar te stil om haar heen en dan zoekt ze weer de confrontatie op. Niet goedschiks dan kwaadschiks dan haalt ze weer uit om om in de belangstelling te staan. Sommige mensen leven van problemen om hun heen.

Aardbewoner
Het is bijna zeker dat het Rashida is. Het was volgens haar te stil om haar heen en dan zoekt ze weer de confrontatie op. Niet goedschiks dan kwaadschiks dan haalt ze weer uit om om in de belangstelling te staan. Sommige mensen leven van problemen om hun heen.
Dag Aardbewoner,

Dat zou wel grappig zijn, dan is ze in dialoog met zichzelf!!
Ik heb aan die mogelijkheid niet gedacht, bij mij kwam Sub Rosa
in beeld, die is van het andere board geband. Samen hebben ze een goor plannetje bedacht om in een of ander register na te gaan of mijn ouders in de oorlog fout waren. Die berichten staan nog op dit board. Mijn ouders hebben nota bene in de oorlog drie Joodse kinderen als onderduikertjes in huis gehad. Ze hebben alle drie de oorlog overleefd. Rashida maakte op het andere board ook een negatieve suggestie in de richting van mijn ouders. Martijn, de moderator, heeft dat gore bericht van Rashida zeer snel verwijderd!!!
Dat ze mij een Druiloor vinden doet me niks, maar dat Rashida en Sub Rosa, wie dat ook moge zijn, mijn ouders pogen te belasteren vind ik ONVOORSTELBAAR MINDERWAARDIG!!!!! Mensen die zoiets doen is Tuig van Richel, minderwaardige sujetten!!!
In feite, Aardbewoner, zouden we aan dit soort minderwaardige figuren geen woord meer moeten verspillen en ze gewoon doorspoelen zodat ze terecht komen in het riool waar ze zich zo thuisvoelen!!!
Mijn ouders, reeds jaren geleden overleden, zó te willen belasteren om mij een hak te zetten, dan ben je toch diep gezonken, de Rashida-drol en de SubRosa-drol, de RIOOLBEWONERS!!!!

Groet,
Leprechaun

Wat een zielige vervelende eigenwijze en domme mannetjes zijn jullie toch weer. De Aardworm en de Zeldzame Zeikerd Lepra.

Jullie vullen t maar in voor een ander ..Van de grootste leugens zijn jullie nog niet gebarsten.

Lees eens liever de sites, die C. plaatste. Hele interessante info is daar te lezen.

Daar kunnen jullie nog wijs van worden, als het al mogelijk is met zulke flapdrol figuren als jullie beiden zijn. .

Maar nu:......Zonde van de roddeltijd voor jullie.

Zou geen van jullie willen zoenen, alleen dan, als jullie er dood bij neer zullen vallen. Wil die Aardlummel wel, maar helaas pindakaas. Niet van mij. Word mij ook toegewenst door het knorrede Aardmonster.

Krijg je als hij veel in de Zoo komt.

En jullie lopen flink en dom lullend te roddelen.. jullie twee. Ik geef alleen antwoord op wat ik vaststel. En daarmee basta. Sub Rosa heeft aangegeven dat hij hier niet meer komt. en ik zal de naam Leprechaun (uitspraak Leipe Zoon) nooit gebruiken. Zou wel gek zijn. Je zal maar een oude geile groene gifkikkerige trol kabouter zijn En dan ook nog eens uit Ierland als onderkruipsel van de mythe. Ierland heten.

En de aardworm heeft Lepre of is het u toch Lepra weer heerlijk gevonden. Stumperdjes!!!!!

De door mij geplaatste spreuk klopt als een bus. Jullie gedragen je ook zo.
Het gaat Met roddel en achterklap gepaard.

Bewijs alles eerst maar eens!!!

Nee jullie kunnen het niet zetten, dat Rashida als oudere wijze dame er nog zo goed en knap uitziet hahahahhaha

Stelletje mafklappers . . Dag jongetjes van de pestbrigade van de school waar jullie op vertoeven .

De Kleuter School wel te verstaan, waar eerst eens goed lezen geleerd wordt.

Bewijs jullie sneer en smeerl apperij eerst maar eens. Kunnen jullie niet, want de naam Rashida zegt al meer dan genoeg.

Dag ******tjes, en thuis natuurlijk lief zijn voor jullie mamsje. Anders zwaait er wat. De karwats op jullie kontjes.

Hebben jullie soms ook aan Gladiator gedacht. Zou zo maar kunnen. Die neemt het op voor de zwakken, zoals jullie je nu profileren.

Denk maar eens goed,. als jullie het al kunnen nog.

Rashida
Wat een zielige vervelende eigenwijze en domme mannetjes zijn jullie toch weer. De Aardworm en de Zeldzame Zeikerd Lepra.

Jullie vullen t maar in voor een ander ..Van de grootste leugens zijn jullie nog niet gebarsten.

Lees eens liever de sites, die C. plaatste. Hele interessante info is daar te lezen.

Daar kunnen jullie nog wijs van worden, als het al mogelijk is met zulke flapdrol figuren als jullie beiden zijn. .

Maar nu:......Zonde van de roddeltijd voor jullie.

Zou geen van jullie willen zoenen, alleen dan, als jullie er dood bij neer zullen vallen. Wil die Aardlummel wel, maar helaas pindakaas. Niet van mij. Word mij ook toegewenst door het knorrede Aardmonster.

Krijg je als hij veel in de Zoo komt.

En jullie lopen flink en dom lullend te roddelen.. jullie twee. Ik geef alleen antwoord op wat ik vaststel. En daarmee basta. Sub Rosa heeft aangegeven dat hij hier niet meer komt. en ik zal de naam Leprechaun (uitspraak Leipe Zoon) nooit gebruiken. Zou wel gek zijn. Je zal maar een oude geile groene gifkikkerige trol kabouter zijn En dan ook nog eens uit Ierland als onderkruipsel van de mythe. Ierland heten.

En de aardworm heeft Lepre of is het u toch Lepra weer heerlijk gevonden. Stumperdjes!!!!!

De door mij geplaatste spreuk klopt als een bus. Jullie gedragen je ook zo.
Het gaat Met roddel en achterklap gepaard.

Bewijs alles eerst maar eens!!!

Nee jullie kunnen het niet zetten, dat Rashida als oudere wijze dame er nog zo goed en knap uitziet hahahahhaha

Stelletje mafklappers . . Dag jongetjes van de pestbrigade van de school waar jullie op vertoeven .

De Kleuter School wel te verstaan, waar eerst eens goed lezen geleerd wordt.

Bewijs jullie sneer en smeerl apperij eerst maar eens. Kunnen jullie niet, want de naam Rashida zegt al meer dan genoeg.

Dag ******tjes, en thuis natuurlijk lief zijn voor jullie mamsje. Anders zwaait er wat. De karwats op jullie kontjes.

Hebben jullie soms ook aan Gladiator gedacht. Zou zo maar kunnen. Die neemt het op voor de zwakken, zoals jullie je nu profileren.

Denk maar eens goed,. als jullie het al kunnen nog.

BEWIJS van gore streek
Rashida & Sub Rosa
en bedorven karakters!!

Author
Comment
View Entire Thread
S
Sub Rosa
Oct 2, 2021 - 5:13PM
161.35.217.92
Quote Reply
Re: Leprechaum heeft gelijk.
Zoek zijn naam maar eens op in het archief van foute mensen in de 2e wereldoorlog. Je schrikt je rot. Het zit in de familie, dat verklaart zijn NSB-houding.

R
Rashida
Oct 3, 2021 - 9:30AM
77.162.17.198
Quote Reply
Re: Leprechaum heeft gelijk.
Zie dus wel de familienaam staan.

S
Sub Rosa
Oct 3, 2021 - 5:40PM
164.90.187.182
Quote Reply
Lepra de Paardenlul
Klopt het NSB-bloed raast door zijn aderen.
Maar even iets anders. Ik hou het overal voor gezien. Op het NSB-bord:

Rashida
Leprechaun is de naam. Voor alle duidelijkheid.

Mooie spreuk toch.

Alleen ben jij degene die zich er aan schuldig maakt.

Wat Sub Rosa doet en zegt is niet mijn verantwoording,. Wij heulen niet met elkaar. Hij/zij komt niet meer, duss geloof die woorden zeer zeker, die hij schrijft
.

Zie ook geen gelijke IP's nummers . Net als bij jou.

Dus bewijs is voor mij nog steeds niet geleverd.

Ga tegen Sub Rosa dan tekeer, en laat mij erbuiten,

Hoewel ik de cartoons altijd prachtig vond, dat weet je zelf ook.

Mag ik het jammer vinden dat Subje niet meer komt. Samen met Lambert ben ik het eens over de cartoons die we van Subs hand missen.

Wat zeur je toch weer. mr. L. Dat jij problemen hebt met iemand, hoef je niet op mij af te reageren!! Zoek het met die persoon zelf uit!

Dat jij heult met die Aardworm, zal je van ons, Sub Rosa en mijn persoontje nimmer ooit hebben gezien en nog steeds niet. Weg is weg blijkt gewoon weer.

Maar jij (Zeldzame Zeikerd mr. L.) en die Aardkloot doen niet anders dan valse berichten de wereld insturen over een zeer lieve, intelligente en knappe dame. Dat van jullie is walgelijk en vol rottigheid. Voor jullie twee geldt: Jealousy is the root of all evil!!!!!!

Iemand vals beschuldigen ben je erg goed in, liegen en bedriegen ook nog eens, en dan ook nog met hulp van die Aardkloot.

Alleen durven jullie niet echt. Stelletje lafaards!!! Tralalalalalalaa

BRRRRRRRRRRRRRRRRRR enn

lekker schijnheilig doen op het andere board.

Je was er eerder de grootste leugenaar / trollige rampkabouter

Rashida,

Ik heb mij nooit misdragen op het andere bord. Wel is het zo dat een paar anderen het op mij voorzien hadden. Waaronder jij en Sub Rosa.
Daar is een einde aan gemaakt. Dat stemt mij tevreden.

Leprechaun

Rashida
Mooie spreuk toch.

Wat Sub Rosa doet en zegt is niet mijn verantwoording,. Wij heulen niet met elkaar. Hij/zij komt niet meer, duss geloof die woorden zeer zeker, die hij schrijft
.

Zie ook geen gelijke IP\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Rashida
Mooie spreuk toch.

.

Zie ook geen gelijke IP\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Rashida
Mooie spreuk toch.

.

Zie ook geen gelijke IP's nummers . Net als bij jou.

Mag ik het jammer vinden dat Subje niet meer komt. Samen met Lambert ben ik het eens over de cartoons die we van Subs hand missen.

Wat zeur je toch weer. mr. L. Dat jij problemen hebt met iemand, hoef je niet op mij af te reageren!! Zoek het met die persoon zelf uit!

Dat jij heult met die Aardworm, zal je van ons, Sub Rosa en mijn persoontje nimmer ooit hebben gezien en nog steeds niet. Weg is weg blijkt gewoon weer.

Maar jij (Zeldzame Zeikerd mr. L.) en die Aardkloot doen niet anders dan valse berichten de wereld insturen over een zeer lieve, intelligente en knappe dame. Dat van jullie is walgelijk en vol rottigheid. Voor jullie twee geldt: Jealousy is the root of all evil!!!!!!

Iemand vals beschuldigen ben je erg goed in, liegen en bedriegen ook nog eens, en dan ook nog met hulp van die Aardkloot.

BRRRRRRRRRRRRRRRRRR enn

Rashida,
Ik heb op jou gereageerd, die reactie
is weggehaald, je kunt hier voortaan tikken wat je wilt, ik kijk hier niet
meer, dus reageer ook niet meer!
Leprechaun

Leprechaun
Rashida
Mooie spreuk toch.

.

Zie ook geen gelijke IP\'s nummers . Net als bij jou.

BRRRRRRRRRRRRRRRRRR enn

Rashida,
Ik heb op jou gereageerd, die reactie
is weggehaald, je kunt hier voortaan tikken wat je wilt, ik kijk hier niet
meer, dus reageer ook niet meer!
Leprechaun

Nou ja zeg. Dus iemand heeft jouw bericht weggehaald Mr. L., volgens jou, en dan geef jij me weer eens een opdracht om niet meer te reageren. Dwingen noem ik het. Kom zeg, wat kinderachtig.

Petieterig preuts zelfs

Je hebt op dat andere board ruim twee jaar leugen en bedrog over Rashida neergekwakt.

Maar jij bent wel erg kort van memorie.

Helaas is Rashida dat niet.

Ben er onlangs nog voor onderzocht, en getest, gelukkig is mijn geheugen feilloos goed. Jammer voor jou.

Nogmaals.
De cartoons van Sub Rosa warewn ook uitzonderlijk goed gedaan.

Mag ik die leuk vinden? Ja, Rashida, dat mag, want ieder mens mag zoiets in ons Vrije Nederland.

Ben gelukkig geen huichelaar.. Kan je van jou niet zeggen.

Je slijmt je momenteel het ongans, in overdrachtelijke zin. . Kijk maar uit dat je nog slijm overhoudt om overdrachtelijk te kunnen spugen naar jouw tegenstanders.

Niet iedereen slijmt met jou, of stopt je een pluim in het achterwerk. That's life groen manneke ;..

P.S.: Je bent waarschijnlijk toch een inlikker, zo je zelf eerder schreef. hahahahaha

Hallo leprechaum, wat Rashida over jou ouders beweerd heeft is ver onder het gezonde niveau. Jou ouder verdienen de hoofdprijs wat ze gedaan hebben met het risico van eigen leven. Maar van Rashida kun je ook niet anders verwachtten wat zij al die jaren van der eigen heeft laten zien. Ik noem haar ook dat ze ziek in der hoofd is. Ik zeg het wel vaker dat ze niet helemaal spoort. Ze is erg dom maar vooral is ze vals te noemen.

Kom eerst maar met bewijzen Aardkloot.

Je bent totaal niet betrouwbaar, maar ene grote grove leugen.

Je lult maar wat in de ruimte, en je bent zeer vrouwonvriendelijk.

Wat haat jij vrouwen zeg........ Je kan er natuurlijk geen één krijgen. Wie valt er nu toch op zo'n oerlelijke ellendige kaalkop, en als potentaat gedraag je je ook nog.

Je lult gewoon die groene gifkikker na, zonder bewijs en onderbouwing.

Lekker christeljk weer, zoals gewoonlijk.

Je zal wel tot de groep van extremisten behoren, die alleen maar de democratie om zeep wil helpen. En maar liegen en bedriegen, hetgeen met grote letters in jouw levensmotto staat, en jouw vaandel van extremisme.

Het getuigd weer van een en al domheid.

Van jou natuurlijk.

Is altijd wel van jou AB te verwachten.

Aardbewoner
Het getuigd weer van een en al domheid.
Van jou is dat altijd te verwachten.