Return to Website

NSG Kaito Forum

Irrashaimasse!

Forum: NSG Kaito Forum
Start a New Topic 

Author
Comment
WELCOME TO THE DUTCH SHAKUHACHI SOCIETY KAITO!!!

WELCOME TO THE DUTCH SHAKUHACHI SOCIETY KAITO.

you are all welcome to post any messages you have for us.

Have you ever wondered how many shakuhachi players there are in Holland?
Did you ever wanted to know what events we are organising?
Or just simply saying hi is also okay. WE are glad to help you with any questions from any country.

Our goal is to broaden our horizons and make new friends all over the world that are interested in this art. Perhaps there will be someday a shakuhachi international festival in Amsterdam? WHo knows, the sky is the limit.

Looking forward for your reactions.

TSU Reeeeee~~~~

Ken Tanaka, Kaito board member
Sensei: Kees Kort, President of the board

Re: WELCOME TO THE DUTCH SHAKUHACHI SOCIETY KAITO!!!

I think I love the Kaito-president
geert

Beste mensen van het Skakuhachi Genootschap, ik ben erg geinteresseerd in het instrument en zou het graag willen leren bespelen, zou hier echter les in willen krijgen, en ik vroeg me dan ook af of er een leraar in de buurt van Deventer aanwezig is.

Ik moet nog beginnen, heb het instrument nog niet bespeeld maar wel gehoord, en ben enhousiast, kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt,

Pepijn

Email  

Hallo, prachtig instrument een shakuhachi, jaren heb ik geoefend op een een dwarsfluit, omdat pamfluit lessen te ver weg waren. Ooit, dacht ik, ga ik pamfluit spelen maar als ik dit instrument hoor gaat mijn hart sneller kloppen. Geef je wel eens demonstraties in Leiden?? Ik woon dichtbij, in Alphen aan den Rijn en zou graag eens komen luisteren. met vriendelijke groet Carmen Sanders.

Email  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Free Blogs   Email Forms   Free Web Hosting 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com