Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Aan alle premiebetalende Nederlanders

Ik denk dat jij niet uit maakt waarover wij in het algemeen mogen discussiëren op dit DB.

https://www.geenstijl.nl/5159477/live-nederland-haalt-is-bruidjes-op-in-syrie/

Dat heb je mij ook nooit en ook nu niet horen zeggen.

Zie het nut er niet van in om over een handjevol IS dames zo veel tam-tam te maken. Ze krijgen toch wel hun verdiende loon. Is het niet door een rechter, dan wel door een buurt, waar ze onterecht worden geplaatst. En deze veel tegenstand biedt.

Vraag me wel af, wat ze hier nu doen. Een paar kinderen op de wereld zetten, van een IS strijder. De kinderen hebben wel de grondbeginselen van een IS strijder meegekregen door opvoeding. Dat is wel verkeerd.

Denk eerder aan ons aller Nederlands erfgoed: De pensioenpotten worden dadelijk leeggeroofd door onze EU jongens, die alleen maar dollar tekens in hun ogen hebben, en gefokust zijn op onze pensioenpotten die door Nederlanders, en werkgevers zijn betaald opgespaard. Sommige, ook arbeiders betalen er wel honderden euro's per maand aan. En is nog eens verplicht ook dit af te dragen. En als je dan het eindresultaat bekijkt. Is het huilen.

Zelf iets sparen mag niet van deze en voorgaande regeringen. Als mensen zelf zouden kunnen sparen en goed beleggen zijn ze aan het eind van een 40 / 50 jarige arbeidzaam leven, zelfs miljonair kunnen worden.

Laat die IS vrouwen maar bestraft worden. Heb er eerlijk gezegd geen medelijden mee. Het was hun persoonlijke keuze daar naartoe te gaan. maar ja, een Nederlands paspoort behouden werkt zo.

Denk je daar dan nooit over de pensioenpotten na???