Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
Start a New Topic 
Author
Comment
Zonnig, vrolijk en zinnig.

Mogen jullie karakters uiteindelijk net zo mooi worden als het zonnige weer hier en nu.

Re: Zonnig, vrolijk en zinnig.

C
Mogen jullie karakters uiteindelijk net zo mooi worden als het zonnige weer hier en nu.

En kijk je dan ook zelf in die spiegel C.?:yum:

Jazeker, ik doe niet mee met de huidige zinloze rotzooi.
Ik geniet van de Schoonheid en de Muziek.

De huidige mondiale verrechtsing en conspiracy meuk baart mij grote zorgen.

Wellicht ontstaat doem uit een te grote onverantwoordelijke wereldbevolking, net als bij te grote rattenpopulaties.

Een schoonmaak zal dan verwacht ik ook niet uitblijven, zij het niet op een niet-natuurlijke (lees religieuze) manier ....
Biologisch lijkt mij meer voor de hand liggend, of militaire misgrepen, of (terecht) opstandige bevolkingsgroepen.

Overal zijn mensen maatloos geworden. Dom volk .....

Je hebt wel een mooi topic gestart over... "Zonnig, vrolijk en zinnig".

Hoop wel dat de zomer vrijheid geeft. De 2 prikken hebben we beiden ontvangen.

Maar het verwerkte antwoord in jouw bericht is nu niet zo, laat R. het anders stellen, niet zo zonnig om te lezen.

De 3 koppels van 2, door Hamer ahw verplicht samengesteld, in Nederland, willen ook geen connecties leggen naar elkaar, ook niet in het landsbelang. . Maar die Rutte blijft wel bezig zeg. Zijn haan moet blijkbaar Koning blijven kraaien.

Heb ook geen idee verder, hoe het gaat verlopen.

Het wachten is nu op de victorie van de multiresistente bacteriën. En als een groot deel van de natuurlijke boosdoener (de mens) op een natuurlijke manier weer met de Natuur in evenwicht is gebracht, wordt het weer zonnig en zinnig. Anders wordt het hetzelfde verval aan waar dit board aan lijdt, bemensing met zombies ....

Michael Jackson is met Thriller wel rijk geworden natuurlijk.

En farmaceuten zijn ook gek op geld. Mogelijk blijft het virus hangen in allerlei mutaties.

Wie weet

Nou ja, een zombie, tja is en mythisch figuur, net als de opstanding der doden door Jezus volgens de christenen staat te gebeuren, en is ook van een dergelijke strekking is.