Terug naar wachttorendiscussie.nl

Discussiebord
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: China

Tijl,
Jouw reactie op mijn posting
toont de juistheid van mijn
stelling onomstotelijk aan!
Leprechaun

Yep en het WK in Qatar zou men ook mogen boykotten of de textielfabrieken in Bangladesh sluiten, enz.

Zolang er geld te rapen of sparen valt, wordt het moeilijk en overal zit er wel een staartje aan vast. Als je onderzoek gaat doen, dan kun je bijna niks meer kopen.

Onlangs een bericht gelezen over de bekende zweedse meubelfabrikant, die reclame maakt, dat al hun produkten op legale manier worden vervaardigd. Zelfs grotendeels van gerecycled hout. Uit onderzoek blijkt nu, dat er een massa komt uit illegaal gekapte siberische wouden en in indonesische fabrieken worden verwerkt tot meubels, die op hun beurt het groene zweedse Logo erop plakken.
Misschien moeten we Greta Tunafish eens voorbij sturen :-)

Mijn insteek was meer politiek-economisch gericht, dan vanuit milieuoverweging.
De deviezeninvoer door de nieuwe zijderoute en daarmee financiering van projecten in zwakkere staten, maakt vazaldomeinen.
Mij lijken Chinese enclaven nogal ongewenst.

Tijl
Yep en het WK in Qatar zou men ook mogen boykotten of de textielfabrieken in Bangladesh sluiten, enz.

Zolang er geld te rapen of sparen valt, wordt het moeilijk en overal zit er wel een staartje aan vast. Als je onderzoek gaat doen, dan kun je bijna niks meer kopen.

Onlangs een bericht gelezen over de bekende zweedse meubelfabrikant, die reclame maakt, dat al hun produkten op legale manier worden vervaardigd. Zelfs grotendeels van gerecycled hout. Uit onderzoek blijkt nu, dat er een massa komt uit illegaal gekapte siberische wouden en in indonesische fabrieken worden verwerkt tot meubels, die op hun beurt het groene zweedse Logo erop plakken.
Misschien moeten we Greta Tunafish eens voorbij sturen :-)
Degenen,die het hardst commentaar leveren op anderen, zijn nooit verschoond van eigen roem. Zo blijkt maar weer Tijl.

Ben het met je eens.
Ben zelf alleen te ziek om nog ergens aan mee te doen momenteel,

Heb eerlijk gezegd geen zin in bejaardenclubjes, waar men elkaar ondersteunt. Maakt niet uit over wat .

Distazo geeft zijn mening,en aan hem heb ik geen enkele hekel.

Heb gelukkig bij Ali nooit iets besteld.

Groet